Skravletråd 1

Når begynner folk å kjøpe inn utstyr? Klør i fingrene Prøver å holde meg til 16+++. Virker som en eviiighet til
Vi skal på tul i desember dagen før vi reiser på weekendtur til london. Hvis alt ser fint ut da så blir det nok handling av litt nøytralt i london :happy:
Hvis det er sinnsykt gode tilbud på black friday kan det hende jeg slår til på noe jeg vet vi skal ha :hilarious:
 
Hvor kjøpte du? Jeg vurderer å kjøpe allerede. Jeg er så oppblåst. Og alle bukser er ubehagelig
Mine er fra HM, ser ut som skinnyjeans bare med jersey som går over magen. Nå er de kjøpt for 5 år siden, så jeg aner faktisk ikke hva som er å få tak i nå for tiden :facepalm: Denne gangen kan jeg sy, så tenker å sy meg litt forskjellig gravid/ammekjoler og slipper å være avhengig av det til tider kjedelige utvalget i butikkene. Om bare formen blir bedre o_O
 
Bir nesten skremt, sikkert tilfeldig men kan jo begynne lure.... jentungen på straks 4 har siste dagene snakka om visst vi får en baby til kan den få dette av meg (tøy som er for lite feks). Gikk også på klesbutikken i dag og fant babytøy som ho ville kjøpe visst vi fikk en baby til ei gang [emoji173]️
 
Ser det er flere her inne som ligger på topp 100 oktober, fortsatt noen dager igjen så bare å skravle i vei, kanskje det er noen her inne som er heldige å vinner noe :)
 
Går å venter på kvalme.. Er 5+6 i dag og ikke sett snurten av den. Når kommer den? Vil være kvalm!

Det er litt rart, men ville følt meg tryggere da.
 
Går å venter på kvalme.. Er 5+6 i dag og ikke sett snurten av den. Når kommer den? Vil være kvalm!

Det er litt rart, men ville følt meg tryggere da.
Forsiktig med hva du ønsker deg, plutselig går det i oppfyllelse ;)

Hos meg kom den veldig mye mer da jeg var 6+0 og uke 7+2 var det helt forferdelig! Måtte tok være hjemme fra jobb o_O
 
Dagene går så sakte! Skal på TUL på tirsdag og klarer stort sett ikke tenke på noe annet.
 
Jeg har vært veldig kvalm de siste to morgenen, typ før jeg får spist frokost. Blir helt lamslått av det. Hater å være kvalm :( Men er jo selvfølgelig verdt det.
 
Mine er fra HM, ser ut som skinnyjeans bare med jersey som går over magen. Nå er de kjøpt for 5 år siden, så jeg aner faktisk ikke hva som er å få tak i nå for tiden :facepalm: Denne gangen kan jeg sy, så tenker å sy meg litt forskjellig gravid/ammekjoler og slipper å være avhengig av det til tider kjedelige utvalget i butikkene. Om bare formen blir bedre o_O
Ja,hører mange skryter av buksene fra hm. Men tør ikke helt å bevege meg inn på den avdelingen helt enda. Kanskje jeg skal bestille meg noen fra nettet. Veldig kjekt når man kan sy selv da
 
Hvor
Vi skal på tul i desember dagen før vi reiser på weekendtur til london. Hvis alt ser fint ut da så blir det nok handling av litt nøytralt i london :happy:
Hvis det er sinnsykt gode tilbud på black friday kan det hende jeg slår til på noe jeg vet vi skal ha :hilarious:
langt er du på vei da? Føler det er sååå lenge til jeg skal på TUL. Og det er 9 november men da er jeg bare 7+2 ca.
 
Bir nesten skremt, sikkert tilfeldig men kan jo begynne lure.... jentungen på straks 4 har siste dagene snakka om visst vi får en baby til kan den få dette av meg (tøy som er for lite feks). Gikk også på klesbutikken i dag og fant babytøy som ho ville kjøpe visst vi fikk en baby til ei gang [emoji173]️
Så gøy! Blir nok en god storesøster❤️ Når jeg spør minstemann om han har lyst til å bli storebror, sier han bare nei. Håper det går seg til.
 
Går å venter på kvalme.. Er 5+6 i dag og ikke sett snurten av den. Når kommer den? Vil være kvalm!

Det er litt rart, men ville følt meg tryggere da.
Her startet det i uke 6 og har øket på etterhvert. Nå er jeg omtrent kvalm hele dagen, av og til på natta og.
Er mange som ikke er plaget med kvalme også☺️
 
Så gøy! Blir nok en god storesøster[emoji173]️ Når jeg spør minstemann om han har lyst til å bli storebror, sier han bare nei. Håper det går seg til.

Når ho snakka om baby i dag spurte jeg om ho ville ha det og da sa ho ja [emoji173]️ og at da måtte mamma ha baby i magen [emoji5]
 
Til alle med senseomaskin så anbefaler jeg denne. Smakte veldig godt
 

Vedlegg

  • 4B9E49C6-B208-4A9A-9A51-61C70F5AD459.jpeg
    4B9E49C6-B208-4A9A-9A51-61C70F5AD459.jpeg
    369,7 KB · Visninger: 10
Seriøst jeg er mer matvrak enn jeg pleier være [emoji28] å har bare lyst på digg mat [emoji85] kylling til middag tidligere i dag men skal straks avgårde på pizzabakeren å hente pizza [emoji12] ikke bra [emoji13]
 
Back
Topp