Er vi langt unna å få skjult gruppe nå? Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler alle å gå inn å stemme på navnet på den skjulte gruppen.
Det er kommet flere alternativ også
Sist kjøpte jeg faktisk ingenting før OUL, denne gang har jeg funnet vogn på finn, men er desverre for kvalm til å sette meg i bilen og kjøre 45min for å hente den får håpe det kommer flere slike til salgs senere...Når begynner folk å kjøpe inn utstyr? Klør i fingrene Prøver å holde meg til 16+++. Virker som en eviiighet til
Er vi langt unna å få skjult gruppe nå? Spennende
Hehehhe. Klør jo i fingrene, men blir vel å vente til OUL jeg ogSist kjøpte jeg faktisk ingenting før OUL, denne gang har jeg funnet vogn på finn, men er desverre for kvalm til å sette meg i bilen og kjøre 45min for å hente den får håpe det kommer flere slike til salgs senere...
Jeg vurderer å kjøpe inn et par sånne bukser allerede. Er bare 4+1 alle buksene er så stram. Veldig oppblåst.Ingen mage enda, men har funnet frem gravidbuksene fra sist, og det er sååå behagelig! Ingenting som klemmer
Elsker de de er SÅ behagelige, husker jeg gikk tidlig over til dem sist også Bonusen er jo også at de ser ut som vanlige bukser så lenge man har en topp over, så det er ingen som aner at en bruker detJeg vurderer å kjøpe inn et par sånne bukser allerede. Er bare 4+1 alle buksene er så stram. Veldig oppblåst.
Det var min første sist, så jeg klødde godt i fingrene den gang, litt roligere nå, hehe. Det var mest gravidtøy, puter og bøker som kom i hus i starten da, og må innrømme at vi var vel litt vel rolige. For det var en del som ble kjøpt etter at poden meldte sin ankomst tenkte jeg hadde god tid igjen, og fikk litt panikk når han plutselig var på vei 9 dager før termindato.Hehehhe. Klør jo i fingrene, men blir vel å vente til OUL jeg og
Har så mye vondt i magen nå at jeg vurderer å kutte ut drikke med kullsyre og se om det hjelper.. noen med erfaring?
Ikke prøvd noe enda, skal en tur for blodprøve på mandag så får spørre der. Tenkte det kunne være verdt ett forsøk å prøve vann gjennom helgen se om det hjelper. Ikke det mest deilige å drikke, men hjelper det så får det bare være.Prøvd med karve? Jeg tar tabeletter med karve og mintolje, roer magen uten kjemikalier Spør først hos lege før du tar, som vanlig!!
Jeg klarer ikke drikke med kullsyre nå, 4åringen var strålende fornøyd med å få knabbe resten av soloen, mens jeg holder meg til saft, juice og vann.Har så mye vondt i magen nå at jeg vurderer å kutte ut drikke med kullsyre og se om det hjelper.. noen med erfaring?
Det var min første sist, så jeg klødde godt i fingrene den gang, litt roligere nå, hehe. Det var mest gravidtøy, puter og bøker som kom i hus i starten da, og må innrømme at vi var vel litt vel rolige. For det var en del som ble kjøpt etter at poden meldte sin ankomst tenkte jeg hadde god tid igjen, og fikk litt panikk når han plutselig var på vei 9 dager før termindato.
Elsker de de er SÅ behagelige, husker jeg gikk tidlig over til dem sist også Bonusen er jo også at de ser ut som vanlige bukser så lenge man har en topp over, så det er ingen som aner at en bruker det
Tror jeg kanskje skal prøve å kutte ut alt med kullsyre da ja. Verdt ett forsøk.Jeg klarer ikke drikke med kullsyre nå, 4åringen var strålende fornøyd med å få knabbe resten av soloen, mens jeg holder meg til saft, juice og vann.
Ser den. Ringte gyn for sent igår, så må ringe på mandag... og min gyn tar helst ikke ultralyd før i uke 8, så minst 3 uker til regner jeg med. Blodprøve på mandag da!Pfff. Var hos legen igår, og er allerede skikkelig utålmodig på innkalling til TUL