Skravletråd 1

Når begynner folk å kjøpe inn utstyr? Klør i fingrene Prøver å holde meg til 16+++. Virker som en eviiighet til
Sist kjøpte jeg faktisk ingenting før OUL, denne gang har jeg funnet vogn på finn, men er desverre for kvalm til å sette meg i bilen og kjøre 45min for å hente den:p får håpe det kommer flere slike til salgs senere...
 
Ingen mage enda, men har funnet frem gravidbuksene fra sist, og det er sååå behagelig! Ingenting som klemmer :D
 
Sist kjøpte jeg faktisk ingenting før OUL, denne gang har jeg funnet vogn på finn, men er desverre for kvalm til å sette meg i bilen og kjøre 45min for å hente den:p får håpe det kommer flere slike til salgs senere...
Hehehhe. Klør jo i fingrene, men blir vel å vente til OUL jeg og
 
Jeg vurderer å kjøpe inn et par sånne bukser allerede. Er bare 4+1 alle buksene er så stram. Veldig oppblåst.
Elsker de :happy: de er SÅ behagelige, husker jeg gikk tidlig over til dem sist også :p Bonusen er jo også at de ser ut som vanlige bukser så lenge man har en topp over, så det er ingen som aner at en bruker det :D
 
Hehehhe. Klør jo i fingrene, men blir vel å vente til OUL jeg og
Det var min første sist, så jeg klødde godt i fingrene den gang, litt roligere nå, hehe. Det var mest gravidtøy, puter og bøker som kom i hus i starten da, og må innrømme at vi var vel litt vel rolige. For det var en del som ble kjøpt etter at poden meldte sin ankomst :hilarious: tenkte jeg hadde god tid igjen, og fikk litt panikk når han plutselig var på vei 9 dager før termindato.
 
Var hos legen i dag, 5+1. Skulle egentlig ta celleprøve, men hun ville vente til uke 12. Så skal ta alt av blodprøver, urinprøve, glukosebelastning og henvises til OUL 13. desember.

Men, fastlegen spurte om ikke jeg ville ha en henvisning til tidlig ultralyd. Hun sa hun visste hvor gøy det var å se at alt var i orden, og hun hadde aldri opplevd at sykehuset sa nei. Så slapp jeg å bruke 1300,- på å gjøre det privat. Aldri opplevd før. Morsomt at hun foreslo det selv. Så skulle få tidlig ultralyd om 2 - 3 uker. Gøy :) Fastlegen var forsåvidt SÅ i farta, hun ble så glad. Sa hun hadde venta på dette leenge. Koselig :Heartpink
 
Prøvd med karve? Jeg tar tabeletter med karve og mintolje, roer magen uten kjemikalier :) Spør først hos lege før du tar, som vanlig!!
Ikke prøvd noe enda, skal en tur for blodprøve på mandag så får spørre der. Tenkte det kunne være verdt ett forsøk å prøve vann gjennom helgen se om det hjelper. Ikke det mest deilige å drikke, men hjelper det så får det bare være. :D
 
Har så mye vondt i magen nå at jeg vurderer å kutte ut drikke med kullsyre og se om det hjelper.. noen med erfaring?
Jeg klarer ikke drikke med kullsyre nå, 4åringen var strålende fornøyd med å få knabbe resten av soloen, mens jeg holder meg til saft, juice og vann.
 
Det var min første sist, så jeg klødde godt i fingrene den gang, litt roligere nå, hehe. Det var mest gravidtøy, puter og bøker som kom i hus i starten da, og må innrømme at vi var vel litt vel rolige. For det var en del som ble kjøpt etter at poden meldte sin ankomst :hilarious: tenkte jeg hadde god tid igjen, og fikk litt panikk når han plutselig var på vei 9 dager før termindato.

Hehe. Fort gjort prøver å vente lengst mulig, men føler kanskje ting blir litt virkeligere med babyting i hus
 
Elsker de :happy: de er SÅ behagelige, husker jeg gikk tidlig over til dem sist også :p Bonusen er jo også at de ser ut som vanlige bukser så lenge man har en topp over, så det er ingen som aner at en bruker det :D

Hvor kjøpte du? Jeg vurderer å kjøpe allerede. Jeg er så oppblåst. Og alle bukser er ubehagelig
 
Pfff. Var hos legen igår, og er allerede skikkelig utålmodig på innkalling til TUL :banghead:
 
Back
Topp