Skravletråd 1

Er det noen som har forslag til hvordan man skal gå fram til sjefen å fortelle at man er gravid, sjefen forventer meg på jobb minst et år i " strekk" til og er selvfølgelig min mor..
Noen dager angrer jeg på at jeg ble med i familiebedriften.. :happy::banghead:

Oi litt vanskeligere når det er din mor ja....

Grugleder meg til å fortelle min leder etterhvert..... vi er i en omstilling (kommunesammenslåing) og det mye som skal avklares i løpet av tida fremover og mye jobb for lederne.... begynte i denne jobben i vår også så ikke vært her så lenge....

Hei dere ❤️ Jeg er sååå oppblåst nå. Jeg får så vidt på meg buksene mine. Har dere noen tips til gode bukser med stretch? Er bare 159 høy, så alle bukser blir jo så ekstremt lang til meg. Er bare 3+6 men magen er så oppblåst og steinhard.

köpa gravidbyxor! Ingen regel som sier att man må vente til uke 15 med det! Jag må nok snart ta fram mina! Går i jeans med mye stretch i, alikevel åker dem rett av när jag kommer hem for å ta på mjukisbyxorna!

Dere som har små barn fra før hvordan gjør dere det når/hvis bekkenet krangler? Jeg hadde lite bekkenproblemer sist, og hvis jeg kjente noe kunne jeg bare ta det med ro. Nå kjenner jeg det nesten hver gang jeg løfter henne opp og det blir jo noen ganger i løpet av en dag. Er ikke verre enn at jeg biter det i meg foreløpig, men tenker litt på hvordan det skal gå omdet blir mye verre. Noen med erfaring?

Dere som har små barn fra før hvordan gjør dere det når/hvis bekkenet krangler? Jeg hadde lite bekkenproblemer sist, og hvis jeg kjente noe kunne jeg bare ta det med ro. Nå kjenner jeg det nesten hver gang jeg løfter henne opp og det blir jo noen ganger i løpet av en dag. Er ikke verre enn at jeg biter det i meg foreløpig, men tenker litt på hvordan det skal gå omdet blir mye verre. Noen med erfaring?
Jeg har ikke egne barn, men er med små barn hver dag, det føles sikkert ganske slemt, men du må bare si til dem at akkurat nå så klarer du ikke. Vil hun ha kroppskontakt er det kanskje lettere å sette seg ned til henne?

Spennende å gå i butikken sulten og gravid. Da kan man komme ut med hva som helst. I dag ble det julebrus, fiskepinner (craver det så sykt), rødbetsalat og løkringer. Ingenting passer sammen!!
Det der hørtes himmelsk ut. Nå fikk jeg lyst på rødbeter.

Jeg har ikke egne barn, men er med små barn hver dag, det føles sikkert ganske slemt, men du må bare si til dem at akkurat nå så klarer du ikke. Vil hun ha kroppskontakt er det kanskje lettere å sette seg ned til henne?
Ja, vi har laget en midlertidig sofa på gulvet som vi sitter mye i:) Vet ikke helt om hun vil forstå helt om jeg forklarer at jeg ikke klarer iblant, er bare 14 mnd :(

Er det noen som har forslag til hvordan man skal gå fram til sjefen å fortelle at man er gravid, sjefen forventer meg på jobb minst et år i " strekk" til og er selvfølgelig min mor..
Noen dager angrer jeg på at jeg ble med i familiebedriften.. :happy::banghead:
Kinkig det der! Ville nok bare sagt det rett ut, du kan ikke justere livet ditt etter hverken din mor eller sjefs ønsker, så det var jo bare fint sammentreff om å ha kun en du trenger å kvinne deg opp til å si det til!

Ja litt gøy, var redd for å forsnakke meg oar ganger :wideyed: hun har lagt litt elsk på jentenavnet «vårt».. men kan ikke si noe heller he he. Hvis denne graviditeten går bra, **krysse krysse** blir det 3 søskenbarn på snitt 7mnd mell hverandre, og hvis vi skull vært så heldige å få ei jente blir det tre tette kusiner ❤

Om alt går bra her blir det 3 søskenbarn på 5 måneder her Bror og svigerinne skal ha første i februar og søster og svoger skal ha nr 2 i mars, så håper jeg vi følger etter i juni. Blir det gutt her blir det tre fettere her (og alle barnebarna til mamma og pappa vil være gutter:Heartblue)

P3 aksjonen på TV der Markus spiser tiss-is er ikke å anbefale for uggne gravide :yuck:

Har noe skjedd, får ikke redigert innlegg lengre. Andre som har merket dette?

Laget IKM uke44 gruppe før jeg fant ut vi var gravid, får ikke redigert og lagt inn folk på innlegget mitt... frustrerende

Har noe skjedd, får ikke redigert innlegg lengre. Andre som har merket dette?

Laget IKM uke44 gruppe før jeg fant ut vi var gravid, får ikke redigert og lagt inn folk på innlegget mitt... frustrerende
Samme her.. får ikke redigert
Ta kontakt med en admin, de får fikset dette fort. Legg inn forespørsel under teknisk-forum :happy:

Anbefaler alle å gå inn å stemme på navnet på den skjulte gruppen.
Det er kommet flere alternativ også :happy:

Back
Topp