Hei ❤ Jeg aner ikke, brun gammel blod på papiret ved hvert tørk fortsatt nå ikveld. Ikke mye. Kjenner murringer, men det har jeg gjort av og på siden hele tiden.Hvordan går det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei ❤ Jeg aner ikke, brun gammel blod på papiret ved hvert tørk fortsatt nå ikveld. Ikke mye. Kjenner murringer, men det har jeg gjort av og på siden hele tiden.Hvordan går det?
I natt drømte jeg at jeg kjente mye aktivitet i magen. Både kribling og små dult Det føltes så virkelig ut. Gleder meg til å kjenne liv i magen, da blir liksom alt så virkelig og så mye enklere.
Jeg har ofte mer livlige drømmer som gravid. Flere som har det?
Håper det går fort overHei ❤ Jeg aner ikke, brun gammel blod på papiret ved hvert tørk fortsatt nå ikveld. Ikke mye. Kjenner murringer, men det har jeg gjort av og på siden hele tiden.
I natt drømte jeg at jeg kjente mye aktivitet i magen. Både kribling og små dult Det føltes så virkelig ut. Gleder meg til å kjenne liv i magen, da blir liksom alt så virkelig og så mye enklere.
Jeg har ofte mer livlige drømmer som gravid. Flere som har det?
Hei ❤ Jeg aner ikke, brun gammel blod på papiret ved hvert tørk fortsatt nå ikveld. Ikke mye. Kjenner murringer, men det har jeg gjort av og på siden hele tiden.
Her går dagene saakte forbi.. i morgen er det ikm for meg, selv om testen er tatt for leeenge siden Jeg hr begynt på den lilles strikkegarderobe, i nøytrale farger selvfølgelig forrige svangerskap hadde jeg ikke begynt å strikke enda, så nå koser jeg meg med babystrikk. Kanskje i tidligste laget enda, men går det ikke denne gangen skal vi klare det til slutt og da har jeg iallefall noen plagg liggende klarFlere strikkere her?
Her går dagene saakte forbi.. i morgen er det ikm for meg, selv om testen er tatt for leeenge siden Jeg hr begynt på den lilles strikkegarderobe, i nøytrale farger selvfølgelig forrige svangerskap hadde jeg ikke begynt å strikke enda, så nå koser jeg meg med babystrikk. Kanskje i tidligste laget enda, men går det ikke denne gangen skal vi klare det til slutt og da har jeg iallefall noen plagg liggende klarFlere strikkere her?
Her har d gått i jobbing. Jobber turnus, så lite høstferie på meg denne gangen. Morsomt å snakke graviditet med søstera di når hun ikke vet da og blir ikke så stort sprang mellom søskenbarna heller daHva har dere gjort i høstferien?
Har hatt litt ferie med to gutta mine, pappan måtte jobbe. Har vært hos besteforeldra med søsteren min og guttene hennes. Litt moro å "snakke litt om graviditet" med søsteren min som er uke i 33 nå og aner ikke at vi er gravid he he..
Jeg har strikket så mye til storesøster at det eneste jeg mangler nå er noen nye par barnehagevotter. Det meste fra i fjor passer fremdeles også. Nå går d mest i bomull/merino her i og med d er sommerbarn d er snakk omJeg strikker også. Har strikket en strømpebukse, og holder på med en omslagsjakke.
Men akkurat nå prioriteres litt høst- og vinterstrikk til toåringen
Smart! Alltid lurt å ha noe klart i gaveboksen også har strikket et rosa plagg og tenker min venninne som skal ha babyjente i februar får den viss det blir gutt herJeg strikker strikket votter og begynt på tubesokker Skal strikke noen jakker også tenker jeg. Strikker i garn jeg har fra før foreløpig, så da blir det både rosa, blått og nøytralt. Det som ikke viser seg å passe oss med tanke på kjønn går i gaveboksen
Hehe jeg holder fortsatt på med en genser som skulle vært ferdig i august, men den tok knekken på all min strikkelyst. Så nå går d på kjappe babyprosjekter mens jeg samler pågangsmot til å bli ferdig med denJeg strikker [emoji5] egentlig planlagt en del egostrikk etter å ha gjort klar en del barselgaver. Men så var den genseren synes var så fin mer komplisert å strikke enn jeg trodde så har ikke overskudd til det nå [emoji85] begynt på lue til storesøstera i stedet, men en del vrange masker på den å [emoji12]
Så blir det å strikke til lille etterhvert [emoji5]
Jeg har strikket så mye til storesøster at det eneste jeg mangler nå er noen nye par barnehagevotter. Det meste fra i fjor passer fremdeles også. Nå går d mest i bomull/merino her i og med d er sommerbarn d er snakk om
Her har d gått i jobbing. Jobber turnus, så lite høstferie på meg denne gangen. Morsomt å snakke graviditet med søstera di når hun ikke vet da og blir ikke så stort sprang mellom søskenbarna heller da
Cred til dere som klarer å strikke, finns såå mye fint.Vi burde kanskje ha en strikketråd?
Huff så ekkelt hvor langt på vei er du? Viss du har kommet då langt at hjertet har begynt å slå kan fu ringe og be om en ultralyd, sådd får sett st alt er i orden der inne. Stor klemSå stresset akkurat nå! Var i en mindre kollisjon i dag, og har nå vondt i venstre side nede i magen :-( Bilen er ødelagt, har lite penger å erstatte den med, har ikke lyst å miste!