Skravletråd 1

Mange her med ømme pupper enda? Her har de vært vonde nå i 2,5 uker, og jeg er så lei av å ha vondt i de hele tida..:p Kanke huske det var sånn her med nr 1 for 2 år sida...
 
Hatt det sånn i snart 6 uker. Jeg synes det hjelper å bruke sports BH døgnet rundt ;)
Sliter så med å finne sportsbh som er stor nok.. Og orker ikke tanken på å prøve nå som de er så ømme :p Om noen har tips til sportsbh som kan passe meg med str 75/80J blir jeg glad
 
Hatt det sånn i snart 6 uker. Jeg synes det hjelper å bruke sports BH døgnet rundt ;)

Jeg bruker mye disse fra calvin klein / NIKE:
C1181A009-C11@4.4.jpg
 
Jeg har bestilt de første babytingene! :D Måtte bli ulveting siden jeg synes det er forferdelig hvordan ulven forfølges og hates i samfunnet. Altså ble jeg overlykkelig av å finne søte ulveprodukter til babyer :Heartred Lilleklumpen skal vokse opp med aksept og kjærlighet til alle dyrene vi deler jorda med! :flower Alt i økologisk og eco-whatnot.

Teppe (120cmx120cm) og biteleke :)

Screenshot 2018-11-06 at 17.16.51.png Screenshot 2018-11-06 at 17.17.22.png
 
Aner du hvordan tøyet er??

Vurderer å bestiller kjole til julebord og jul. Julebordet er alt om noen uker. Har jo ikke så stor mage enda at jeg akkurat trenger mammatøy men litt oppblåst er jeg jo

Kjøpte en ammekjole fra mamalicious sist, helt grei kvalitet. Jeg kjøpte samme str som jeg bruker til vanlig. Har to barnedåper i løpet av våren, så vurderer å kjøpe en kjole selv da jeg rekner med bunaden blir litt liten
 
Kjøpte en ammekjole fra mamalicious sist, helt grei kvalitet. Jeg kjøpte samme str som jeg bruker til vanlig. Har to barnedåper i løpet av våren, så vurderer å kjøpe en kjole selv da jeg rekner med bunaden blir litt liten

Passer kanskje best med litt synlig mage eller hva tror du??
 
Passer kanskje best med litt synlig mage eller hva tror du??

Noen av kjolene er gravid/ammekjole, så vil jo tro de vil fungere selv om man ikke har så veldig synlig mage.
 
Jeg har bestilt de første babytingene! :D Måtte bli ulveting siden jeg synes det er forferdelig hvordan ulven forfølges og hates i samfunnet. Altså ble jeg overlykkelig av å finne søte ulveprodukter til babyer :Heartred Lilleklumpen skal vokse opp med aksept og kjærlighet til alle dyrene vi deler jorda med! :flower Alt i økologisk og eco-whatnot.

Teppe (120cmx120cm) og biteleke :)

Vis vedlegget 279948 Vis vedlegget 279949
De var kjempefine!:)
 
Sliter så med å finne sportsbh som er stor nok.. Og orker ikke tanken på å prøve nå som de er så ømme :p Om noen har tips til sportsbh som kan passe meg med str 75/80J blir jeg glad

75H her, så gi gjerne beskjed om du kommer over noe. Har en god en fra Shock Absorber, men liker den kun til trening, da den sitter helt stramt.
 
Takk, nå håper jeg bare at jeg får det.... :nailbiting:
Fikk epost fra babybanden at de har logistikkutfordringer og dermed kunne leveringen ta tid.
Har ikke fått epost fra produsenten av teppet om at det er sendt eller prosessert enda... 3 dager siden jeg bestilte jo :chicken:

Fikk svar fra Babybanden at klarnabetalingen gikk igjennom -- da er det iallefall 1 ting i orden og jeg regner med den er på tur ut av lageret snart. Så gjenstår bare Australianeren...
 
Hatt det sånn i snart 6 uker. Jeg synes det hjelper å bruke sports BH døgnet rundt ;)

Haha! Kom på at eg drømte at eg brukte to sportsbher om gangen i natt:D

Mine også, de føles veldig tunge, føler de er lutt større på kvelden enn på morgonen faktisk
 
Hvis jeg forblir gravid ut året har jeg vært gravid 10 av 12 måneder i 2018. Det er sykt å tenke på!

Da har jeg fortsatt nesten 6 måneder igjen som gravid også.
 
Back
Topp