Omtrent eneste jeg har lyst på for tidenSå bra!
Hahah rekenudler hørtes veldig lite fristende ut!! Rart hvordan man er så forskjellige som gravid [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omtrent eneste jeg har lyst på for tidenSå bra!
Hahah rekenudler hørtes veldig lite fristende ut!! Rart hvordan man er så forskjellige som gravid [emoji13]
Mange her med ømme pupper enda? Her har de vært vonde nå i 2,5 uker, og jeg er så lei av å ha vondt i de hele tida.. Kanke huske det var sånn her med nr 1 for 2 år sida...
Sliter så med å finne sportsbh som er stor nok.. Og orker ikke tanken på å prøve nå som de er så ømme Om noen har tips til sportsbh som kan passe meg med str 75/80J blir jeg gladHatt det sånn i snart 6 uker. Jeg synes det hjelper å bruke sports BH døgnet rundt
Hatt det sånn i snart 6 uker. Jeg synes det hjelper å bruke sports BH døgnet rundt
Alt utenom buksa jeg ønsker meg men så var det bare små strl så da var det ikke så farligFloyd har for tiden salg på mamalicious klær om noen er interessert
https://www.floyd.no/merker/mamalicious
Floyd har for tiden salg på mamalicious klær om noen er interessert
https://www.floyd.no/merker/mamalicious
Aner du hvordan tøyet er??
Vurderer å bestiller kjole til julebord og jul. Julebordet er alt om noen uker. Har jo ikke så stor mage enda at jeg akkurat trenger mammatøy men litt oppblåst er jeg jo
Kjøpte en ammekjole fra mamalicious sist, helt grei kvalitet. Jeg kjøpte samme str som jeg bruker til vanlig. Har to barnedåper i løpet av våren, så vurderer å kjøpe en kjole selv da jeg rekner med bunaden blir litt liten
Passer kanskje best med litt synlig mage eller hva tror du??
De var kjempefine!Jeg har bestilt de første babytingene! Måtte bli ulveting siden jeg synes det er forferdelig hvordan ulven forfølges og hates i samfunnet. Altså ble jeg overlykkelig av å finne søte ulveprodukter til babyer Lilleklumpen skal vokse opp med aksept og kjærlighet til alle dyrene vi deler jorda med! Alt i økologisk og eco-whatnot.
Teppe (120cmx120cm) og biteleke
Vis vedlegget 279948 Vis vedlegget 279949
De var kjempefine!
Sliter så med å finne sportsbh som er stor nok.. Og orker ikke tanken på å prøve nå som de er så ømme Om noen har tips til sportsbh som kan passe meg med str 75/80J blir jeg glad
Takk, nå håper jeg bare at jeg får det....
Fikk epost fra babybanden at de har logistikkutfordringer og dermed kunne leveringen ta tid.
Har ikke fått epost fra produsenten av teppet om at det er sendt eller prosessert enda... 3 dager siden jeg bestilte jo
Hatt det sånn i snart 6 uker. Jeg synes det hjelper å bruke sports BH døgnet rundt
Wow. Håper det sitter hele veien denne gangenHvis jeg forblir gravid ut året har jeg vært gravid 10 av 12 måneder i 2018. Det er sykt å tenke på!
Da har jeg fortsatt nesten 6 måneder igjen som gravid også.