Skravletråd 1

Første legetime i dag og fikk tatt noen prøver. Men var litt tidlig sa legen så måtte tilbake etter uke 12 for resten.... jeg ringte legekontoret om noe anna for litt siden og var lang telefonkø så tenkte jeg samtidig skulle sette opp første time, sekretæren som valgte unike 9 så ikke skyld på meg det var tidlig
 
Første legetime i dag og fikk tatt noen prøver. Men var litt tidlig sa legen så måtte tilbake etter uke 12 for resten.... jeg ringte legekontoret om noe anna for litt siden og var lang telefonkø så tenkte jeg samtidig skulle sette opp første time, sekretæren som valgte unike 9 så ikke skyld på meg det var tidlig
Latterlig egentlig.
 
Fikk svar fra Babybanden at klarnabetalingen gikk igjennom -- da er det iallefall 1 ting i orden og jeg regner med den er på tur ut av lageret snart. Så gjenstår bare Australianeren...

Nå har Australiern også sendt!! :) Og jollyroom har sendt del 1 av 2 deler, men selvfølgelig IKKE bbhugme puta som jeg hadde bestilt :p Argh. Ventetiden!

Hvis jeg forblir gravid ut året har jeg vært gravid 10 av 12 måneder i 2018. Det er sykt å tenke på!

Da har jeg fortsatt nesten 6 måneder igjen som gravid også.

Oi, det er virkelig "noe" å tenke på (imponerende er vel feil ord å bruke). Nå går det vegen, vi er jo 18. Juni gjengen (right?) og kommer til å henge sammen i all glede og smerte framover! :D
 
Første legetime i dag. 12 fullgåtte uker i morgen:happy090

Fin urinprøve, flott blodtrykk og en jævelstikk av en blodprøve som forhåpentligvis også er bra:fucyc

Så fant hun jammen frem doppler og forklarte at vi ikke måtte bli redd hvis hun ikke kunne høre noe.
Lette litt rundt, fant så min egen kraftige hjertelyd.
Lette litt til.
Og der! Innimellom mine slag kunne vi såvidt høre 150 slag pr min! :smiley-angry017 herregud for en følelse! Jeg MÅ ha TUL snart!

Jeg er helt satt ut
 
Første legetime i dag. 12 fullgåtte uker i morgen:happy090

Fin urinprøve, flott blodtrykk og en jævelstikk av en blodprøve som forhåpentligvis også er bra:fucyc

Så fant hun jammen frem doppler og forklarte at vi ikke måtte bli redd hvis hun ikke kunne høre noe.
Lette litt rundt, fant så min egen kraftige hjertelyd.
Lette litt til.
Og der! Innimellom mine slag kunne vi såvidt høre 150 slag pr min! :smiley-angry017 herregud for en følelse! Jeg MÅ ha TUL snart!

Jeg er helt satt ut

Så fantastisk! Unner deg UL snart snart snart!! :)
 
Første legetime i dag. 12 fullgåtte uker i morgen:happy090

Fin urinprøve, flott blodtrykk og en jævelstikk av en blodprøve som forhåpentligvis også er bra:fucyc

Så fant hun jammen frem doppler og forklarte at vi ikke måtte bli redd hvis hun ikke kunne høre noe.
Lette litt rundt, fant så min egen kraftige hjertelyd.
Lette litt til.
Og der! Innimellom mine slag kunne vi såvidt høre 150 slag pr min! :smiley-angry017 herregud for en følelse! Jeg MÅ ha TUL snart!

Jeg er helt satt ut

Hadde også legetime i dag men bare 9+1 så håper doppleren kommer frem på neste besøk i begynnelsen av august [emoji5]
 
Første legetime i dag. 12 fullgåtte uker i morgen:happy090

Fin urinprøve, flott blodtrykk og en jævelstikk av en blodprøve som forhåpentligvis også er bra:fucyc

Så fant hun jammen frem doppler og forklarte at vi ikke måtte bli redd hvis hun ikke kunne høre noe.
Lette litt rundt, fant så min egen kraftige hjertelyd.
Lette litt til.
Og der! Innimellom mine slag kunne vi såvidt høre 150 slag pr min! :smiley-angry017 herregud for en følelse! Jeg MÅ ha TUL snart!

Jeg er helt satt ut

Gratulerer med fullgåtte 12! Godt å se at de første av oss endelig har kommet dit. Når har du termin? [emoji4]
 
Det var lenge til... ! [emoji13] haha!

[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]
Lurer på hvor i verden jeg var [emoji85] kan jo ikke skylde på autokorrekt heller [emoji28][emoji28] skulle selvsagt være desember [emoji5]
 
Gratulerer med fullgåtte 12! Godt å se at de første av oss endelig har kommet dit. Når har du termin? [emoji4]

Takk. Det føles fantastisk!

Menstermin er 31. Mai. Men jeg tror egentlig på 1. Juni selv da. Derfor holder jeg meg i denne gruppen :) dessuten er jeg førstegangs, så det er jo normalt å gå over.
 
I kveld kom bbhugme frem [emoji1] Aldri testet den før. Skikkelig murringer/voksesmerter i korsrygg og magen i kveld så håper det er en skikkelig growth spurt på gang og ikke noe skummelt. Fant en behagelig stilling med bbhugme’n selv om det fortsatt murrer godt. Ser for meg at denne digge puten blir en god venn i månedene fremover [emoji1]
 
I kveld kom bbhugme frem [emoji1] Aldri testet den før. Skikkelig murringer/voksesmerter i korsrygg og magen i kveld så håper det er en skikkelig growth spurt på gang og ikke noe skummelt. Fant en behagelig stilling med bbhugme’n selv om det fortsatt murrer godt. Ser for meg at denne digge puten blir en god venn i månedene fremover [emoji1]

Fikk puta i hus i går kveld og var en god venn forrige natt.... i natt derimot er det alt for varmt å ha den mellom beina [emoji85]
 
I kveld kom bbhugme frem [emoji1] Aldri testet den før. Skikkelig murringer/voksesmerter i korsrygg og magen i kveld så håper det er en skikkelig growth spurt på gang og ikke noe skummelt. Fant en behagelig stilling med bbhugme’n selv om det fortsatt murrer godt. Ser for meg at denne digge puten blir en god venn i månedene fremover [emoji1]
Fikk puta i hus i går kveld og var en god venn forrige natt.... i natt derimot er det alt for varmt å ha den mellom beina [emoji85]
Jeg elsker min, sovet med den hver natt siden februar. Og nå som livmoren lager holloi mest på natta ligger jeg med en arm og ett ben oppå den for å få avlastning når jeg ligger på magen :hilarious:
 
Kjenner på frykten for at jeg ikke kjenner livmora. Er andregangs. 11+0 om et kvarter. Så en dansende klump 9+1.
Mistet alt av symptomer også.. Er livredd for at reisen min stopper her, nok en gang...
 
Kjenner på frykten for at jeg ikke kjenner livmora. Er andregangs. 11+0 om et kvarter. Så en dansende klump 9+1.
Mistet alt av symptomer også.. Er livredd for at reisen min stopper her, nok en gang...

Det normale er jo å kjenne den etter uke 12. At du er andregangs trenger ikke å ha noe å si for det. Vi er bygd forskjellig.
 
Det normale er jo å kjenne den etter uke 12. At du er andregangs trenger ikke å ha noe å si for det. Vi er bygd forskjellig.

Ja, men er det stor forskjell fra gang til gang? Sist mener jeg at jeg kjente livmora på denne tiden.
Skal til jm om en uke, håper hun prøver å høre etter hjertelyd.
 
Ja, men er det stor forskjell fra gang til gang? Sist mener jeg at jeg kjente livmora på denne tiden.
Skal til jm om en uke, håper hun prøver å høre etter hjertelyd.

Du vet ikke sikkert? Det er lite som skiller rundt denne tiden, for det vokser jo veldig fort inni der, så om noen dager kjenner du kanskje.

Jeg kjenner den litt, selv om jeg har bakovervendt livmor, men det trenger ikke bety at det står bra til der inne det heller, så.

Hver sin bekymring, liksom. :p
 
Back
Topp