Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant akkurat at den osten, jeg trodde var trygg og har hatt kraving på gjennom begge de forrige svangerskapene mine og spist gjennomsnittlig 4 ganger i uka i begge de forrige svangerskapene, ikke er trygg allikevel Glad jeg fant det ut nå, og ikke som høygravid med noen av de- da hadde jeg nok fått litt panikk. De aller fleste av oss bommer litt på "do's and don'ts" i svangerskap (de færreste så mye som meg, men). Det går som regel kjempe fint4+3 og fant nettopp ut at man ikke skal bruke vippeserumet jeg har brukt. Hjelp
Jeg fant akkurat at den osten, jeg trodde var trygg og har hatt kraving på gjennom begge de forrige svangerskapene mine og spist gjennomsnittlig 4 ganger i uka i begge de forrige svangerskapene, ikke er trygg allikevel Glad jeg fant det ut nå, og ikke som høygravid med noen av de- da hadde jeg nok fått litt panikk. De aller fleste av oss bommer litt på "do's and don'ts" i svangerskap (de færreste så mye som meg, men). Det går som regel kjempe fint
Hvilken ost er dette? Har sikkert gått i fella selv, elsker ost!