Skravletråd✨

På hytten for første gang med 1åringen - helt stille og fredelig. Og alle sover enda, mens jeg er dau trøtt og vært våken av og på i hele natt. Så typisk :dead:

På hytten for første gang med 1åringen - helt stille og fredelig. Og alle sover enda, mens jeg er dau trøtt og vært våken av og på i hele natt. Så typisk :dead:
Puh, akkurat den alt for lite søvn i evigheter-greia gleder jeg meg virkelig ikke til :wacky: Men heldigvis glemmer jeg fort hvordan det er ;) håper du får hentet deg litt inn ut på dagen.

Så koselig at det begynner å komme flere til septemberforumet :love017

Gruer meg til å kaste opp og være «fyllesyk» i 9 måneder jeg men bedre det enn ingen symptomer og være redd. Jeg begynte så vidt med kvalme i dag, 4+6. de andre begynte jeg ikke før rundt 6-7 uker

Håper det blir en terminliste på Facebook alleigth å følge med der også.

Puh, akkurat den alt for lite søvn i evigheter-greia gleder jeg meg virkelig ikke til :wacky: Men heldigvis glemmer jeg fort hvordan det er ;) håper du får hentet deg litt inn ut på dagen.
Fikk meg en god natt i natt heldigvis :love017

Er det bare jeg som går og klemmer på puppene med jevne mellomrom for å sjekke at de fortsatt er litt ømme?:hilarious::hilarious:

Er det bare jeg som går og klemmer på puppene med jevne mellomrom for å sjekke at de fortsatt er litt ømme?:hilarious::hilarious:
Jeg går å klemmer for å kjenne om dem har blitt ømme. Men nå tror jeg er sår kun fordi jeg har kjent etter :hilarious: hadde sykelig vondt i dem sist, men husker ikke tid det skjedde.

Jeg også kjenner på puppene mine. Særlig da jeg har tatt av bh og skal legge meg og når jeg våkner

Hei. Synes det er så rart å se det med testene. At noen som er like langt på vei kan feks få 2-3 uker i digital mens en annen får 1-2. veldig rart hvordan kroppen er forskjellig. 5 uker i dag og testen er veldig sterk. Men hos andre har den vært sterk liksom flere dager før for meg skal det sies at jeg tidligere har vært den med hcg. Aldri funnet ut at jeg har vært gravid så tidlig som 4+2. alltid funnet ut etter 5 uker. Denne måneden var jeg sikker at jeg ikke hadde eggløsning for merket ikke el slik og ingen symptomer. Så vet rett og slett ikke når det har skjedd. Pleier å bli satt tilbake to uker. Men det tror jeg ikke nå pga testene. Håper bare alt går som man skal.

Hvor lenge har dere prøvd og er dere i forhold eller hvordan er det?
Jeg har prøvd i 4 år. Var gravid men MA for et år siden. Var og tok ivf i mai. Men eggene ble ikke befruktet. Nå har planen at jeg skulle ha eggdonasjon denne måneden, men sæddonoren jeg skulle bruke som hadde avlevert sæd i Danmark tok sitt egent liv. Har datet en kar siden okt og har vært så forsiktig. Testet siste måneden hver dag med fggløsningsmonitoren som ikke viste eggløsning og har verken hatt el slim eller tegn på eggløsning. Hadde slått det helt fra meg og få blitt gravid med mitt egg. Jeg er sjokkert. Men veldig glad ♥️ men skal i samtale med klinikken to dager etter ul på Ahus om 10 dager. Er så spent å se om hjerte slår. Sist så var jeg for tidlig ute for å se hjerte. Da jeg var langt nok slo ikke hjerte. Så er nervøs og spent. Men testene blir bedre og bedre. Ikke til å sammenligne med i fjor så er spent og nervøs. Men tenke seg til. Betalt 120000kr for eggdonasjon. Og denne måneden der jeg endelig hadde slått det fra meg at jeg kunne få mitt egent genetiske barn så er jeg gravid. Sjokkert og dette må være et mirakel ♥️ ikke minst at jeg har termin 2 sep, men om det går som planlagt og alt går som det skal så blir det KS rundt den 19 aug og min nevø som døde av kreft for 6.5 år siden hadde bursdag 17 aug. han ble bare 6.5 år gammel. så dette er et ekstra mirakel spør du meg ♥️

Hvor lenge har dere prøvd og er dere i forhold eller hvordan er det?
Jeg har prøvd i 4 år. Var gravid men MA for et år siden. Var og tok ivf i mai. Men eggene ble ikke befruktet. Nå har planen at jeg skulle ha eggdonasjon denne måneden, men sæddonoren jeg skulle bruke som hadde avlevert sæd i Danmark tok sitt egent liv. Har datet en kar siden okt og har vært så forsiktig. Testet siste måneden hver dag med fggløsningsmonitoren som ikke viste eggløsning og har verken hatt el slim eller tegn på eggløsning. Hadde slått det helt fra meg og få blitt gravid med mitt egg. Jeg er sjokkert. Men veldig glad ♥️ men skal i samtale med klinikken to dager etter ul på Ahus om 10 dager. Er så spent å se om hjerte slår. Sist så var jeg for tidlig ute for å se hjerte. Da jeg var langt nok slo ikke hjerte. Så er nervøs og spent. Men testene blir bedre og bedre. Ikke til å sammenligne med i fjor så er spent og nervøs. Men tenke seg til. Betalt 120000kr for eggdonasjon. Og denne måneden der jeg endelig hadde slått det fra meg at jeg kunne få mitt egent genetiske barn så er jeg gravid. Sjokkert og dette må være et mirakel ♥️ ikke minst at jeg har termin 2 sep, men om det går som planlagt og alt går som det skal så blir det KS rundt den 19 aug og min nevø som døde av kreft for 6.5 år siden hadde bursdag 17 aug. han ble bare 6.5 år gammel. så dette er et ekstra mirakel spør du meg ♥️
Krysser alt for at dette skal gå veldig bra helt til slutt❤️ virkelig ett mirakel✨

Takk dere! Det går veldig fint, og vi er innstilt på at det blir snart. Bare blir ferdig med blødninger først :smiley-ashamed004 lykke til videre! Jeg heier på mange søte små i september! :Heartred
Så trist å høre ♥️ hvor langt var du på vei? Varme klemmer

Back
Topp