Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 08.2025 ☆
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Kom på noe litt vittig: hittil denne graviditeten har jeg tatt ultralyd av: håndledd, fingre, knær og tær
i dag skal jeg ta ultralyd av puppen(e). Heldigvis blir det omsider ultralyd av spira i magen om tre dager 
i dag skal jeg ta ultralyd av puppen(e). Heldigvis blir det omsider ultralyd av spira i magen om tre dager

tok mammografi i oktober pga vondt i puppen, men hadde ingen kuler eller noe, de fant ikke noe suspekt da. Slutta å amme i november, kul i desember rett før eller etter positiv test, så jeg har behov for å vite at kulen ikke er farlig på noe vis
den skal i teorien ikke være det, for det skal ikke kunne utvikle seg så fort om det er farlig? Sa de… håper det er sant og ikke noe de bare sa. Finner uansett ut av det etterpå. Velger optimismen og satser på at alt er okei 
Trodde først du bare hadde vært veldig uheldig, eller jobbet som ishockeyspiller ellernoe
Håper det er helt uskyldig da, tviler på at legene sier noe sånt hvis det ikke er sant!
gjenstår bare å se et bankende hjerte på torsdag, så skal jeg la det synke inn for alvor 
håper veldig, det må nesten være det