Skravletråd✨

Hele familien er invitert på middag i ettermiddag (fancy, kokk lager maten), og jeg kaster opp allerede :grumpy: jeg pleier å klare meg til middagstider før oppkastet kicker inn, så dette blir spennende :dead: Lurer veldig på hvordan denne dagen skal gå og om vi klarer å gjennomføre. To spinnville og slitne unger etter skole/bhg, en mamma som spyr og en nervøs pappa som synes dette var en dårlig idé helt siden jeg sa ja :laughing002 haha-hjelp.

Hele familien er invitert på middag i ettermiddag (fancy, kokk lager maten), og jeg kaster opp allerede :grumpy: jeg pleier å klare meg til middagstider før oppkastet kicker inn, så dette blir spennende :dead: Lurer veldig på hvordan denne dagen skal gå og om vi klarer å gjennomføre. To spinnville og slitne unger etter skole/bhg, en mamma som spyr og en nervøs pappa som synes dette var en dårlig idé helt siden jeg sa ja :laughing002 haha-hjelp.
Huff vet de andre att du er gravid?

Huff vet de andre att du er gravid?
Nei :nailbiting: Hadde lyst til å fortelle dem det før middagen og etter UL, men så var de ikke hjemme. Vil ikke ta det på telefon, det er nærmeste familie, så jeg vil se hvordan de reagerer. Vi har ikke fortalt det til barna enda heller, så akkurat nå virker denne dagen så kaotisk :laughing002 alt kan skje :smiley-ashamed004

I følge menstermin 6+5, men i følge eggløsning 6+2. Denne damen jeg var hos tilbudte kun utvendig, men jeg foretrekker egentlig innvendig da de ser mye bedre.
Da er vi like langt i følge menstermin Skal til fastlege i morgen og håper han vil ta en ultralyd!

6+0 i dag og har krøpet til korset med gravidbukser. Er SÅ oppblåst nå med nummer 3 at det er vondt med vanlige bukser. Fant en pakke på finn til 500 kr! Flere treningstights og mange jeans. Superfornøyd.

Booket time hos jordmor i dag :Heartred Skal inn 7+4, såååå fornøyd, sist gang fikk jeg ikke før 11+4:whacky011

Kjøpt doppler. Gleder meg til å høre hjertelyd :Heartpink

Noen andre som er gravide etter flere aborter?

Jeg kjenner jeg er litt sensitiv på den der «Sannsynligheten for at det går bra» tråden. Tidligere har jeg sjekket sannsynligheten og lagt det inn ettersom ukene gikk i de forrige svangerskapene, men så endte jeg opp på andre siden av statistikken :sorry:
Kjenner litt på det samme, ja. Kom vel opp i 99% før det kom ut.

Dere som tar Xonvea, hvor lenge venter dere med å spise etterpå? Eventuelt hvor lenge etter mat tar dere det?

Altså, humørsvingninger her i dag altså. Kjenner jeg er skikkelig mannevond :hilarious: :stop:

Fastlegen har sendt henvisning til Ahus om fødeplass, blir det da automatisk søkt om TOUL og OUL da? Da jeg fødte forrige i 2021 fikk jeg ikke tilbud om i uke 12.

I dag fikk de kommende besteforeldrene vite om spiren i magen. Veldig tidlig enda, men de er helsepersonell og forstår hvis det ikke går hele veien. Vi har for mye kontakt til at jeg klarte å holde det skjult lengre :laughing002 Svigers må vente noen uker til, de bor lengre unna - så det er mye lettere å holde skjult:love017

I dag fikk de kommende besteforeldrene vite om spiren i magen. Veldig tidlig enda, men de er helsepersonell og forstår hvis det ikke går hele veien. Vi har for mye kontakt til at jeg klarte å holde det skjult lengre :laughing002 Svigers må vente noen uker til, de bor lengre unna - så det er mye lettere å holde skjult:love017
Hvor langt er du kommet?

Back
Topp