4+6 For oss er det også en trygghet at vi vet at vi har støtte hvis det ikke går også, så slipper vi å stå i det alene.Hvor langt er du kommet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+6 For oss er det også en trygghet at vi vet at vi har støtte hvis det ikke går også, så slipper vi å stå i det alene.Hvor langt er du kommet?
Tror jeg melder meg ut her enn så lenge. På kontroll på Ahus i dag så de foretatt ikke noe. Fortsatt tom plummesekk. Men en hvit greie eller en arm på en måte. Men ingen foster. Så hadde jeg også fått en blødning rundt den. Så de lurer på om jeg spontanaborterer innen neste time om to uker om det bare er fostersekk.
Kommer neste uke fordi det er da vedkommende som oppretter skjulte forum er tilgjengelig for å gjøre jobben Ellers kommer det en siste avstemning på navn på skjult forum i kveld. Står mer info i «avstemming» trådene om du vil skumme de.Hva er status på skjult forum? Noen som vet?
Føler med degNoen andre som er gravide etter flere aborter?
Jeg kjenner jeg er litt sensitiv på den der «Sannsynligheten for at det går bra» tråden. Tidligere har jeg sjekket sannsynligheten og lagt det inn ettersom ukene gikk i de forrige svangerskapene, men så endte jeg opp på andre siden av statistikken
Jo min private gyn mente at han så foster og hjerte. Men var jo så elendig å se. Men tydeligvis ikke for det var fortsatt tomt. Så bare en avstikker altså kanskje navlestrengen på en måte. De mente det kunne være fostersekken. Men ingen foster.Ånei Men sa du at du hadde fått høre hjertet forrige uke? Det var jo veldig rart.. God klem til deg!
Jeg får ikke opp noen ny avstemning?Kommer neste uke fordi det er da vedkommende som oppretter skjulte forum er tilgjengelig for å gjøre jobben Ellers kommer det en siste avstemning på navn på skjult forum i kveld. Står mer info i «avstemming» trådene om du vil skumme de.
Har ikke lagd enda, er på veiJeg får ikke opp noen ny avstemning?