Skravletråd✨

Tror jeg melder meg ut her enn så lenge. På kontroll på Ahus i dag så de foretatt ikke noe. Fortsatt tom plummesekk. Men en hvit greie eller en arm på en måte. Men ingen foster. Så hadde jeg også fått en blødning rundt den. Så de lurer på om jeg spontanaborterer innen neste time om to uker om det bare er fostersekk.

Tror jeg melder meg ut her enn så lenge. På kontroll på Ahus i dag så de foretatt ikke noe. Fortsatt tom plummesekk. Men en hvit greie eller en arm på en måte. Men ingen foster. Så hadde jeg også fått en blødning rundt den. Så de lurer på om jeg spontanaborterer innen neste time om to uker om det bare er fostersekk.

Ånei :Heartred Men sa du at du hadde fått høre hjertet forrige uke? Det var jo veldig rart.. God klem til deg!

Hva er status på skjult forum? Noen som vet? :)
Kommer neste uke fordi det er da vedkommende som oppretter skjulte forum er tilgjengelig for å gjøre jobben :happy: Ellers kommer det en siste avstemning på navn på skjult forum i kveld. Står mer info i «avstemming» trådene om du vil skumme de.

Noen andre som er gravide etter flere aborter?

Jeg kjenner jeg er litt sensitiv på den der «Sannsynligheten for at det går bra» tråden. Tidligere har jeg sjekket sannsynligheten og lagt det inn ettersom ukene gikk i de forrige svangerskapene, men så endte jeg opp på andre siden av statistikken :sorry:
Føler med deg :Heartred
Hatt noen ganske sene aborter for flere år siden. Tar meg veldig å kjenne på symptomer, sjekker alltid papiret. Det er vanskelig å føle seg trygg, men krysser fingrene for friske spirer som sitter hos oss :Heartred

Ånei :Heartred Men sa du at du hadde fått høre hjertet forrige uke? Det var jo veldig rart.. God klem til deg!
Jo min private gyn mente at han så foster og hjerte. Men var jo så elendig å se. Men tydeligvis ikke for det var fortsatt tomt. Så bare en avstikker altså kanskje navlestrengen på en måte. De mente det kunne være fostersekken. Men ingen foster.

Kommer neste uke fordi det er da vedkommende som oppretter skjulte forum er tilgjengelig for å gjøre jobben :happy: Ellers kommer det en siste avstemning på navn på skjult forum i kveld. Står mer info i «avstemming» trådene om du vil skumme de.
Jeg får ikke opp noen ny avstemning?

Back
Topp