Skravletråd✨

Noen andre som er gravide etter flere aborter?

Jeg kjenner jeg er litt sensitiv på den der «Sannsynligheten for at det går bra» tråden. Tidligere har jeg sjekket sannsynligheten og lagt det inn ettersom ukene gikk i de forrige svangerskapene, men så endte jeg opp på andre siden av statistikken :sorry:

Skjønner deg godt, har selv vært på "den andre siden" to ganger! :Heartred Er grusomt å begynne å glede seg og så går det ikke veien allikevel.. Men denne gangen må jeg bare prøve å være positiv, er så fælt å gå rundt og tro det skal gå galt hele tiden. Så jeg er forsiktig optimistisk og må minne meg selv på at faktisk flesteparten av svangerskap (når man kommer over ikm) går faktisk bra! :Heartred

Her har hvilepulsen gått nedover siste dagene og i dag fikk jeg ca 10-20 sek med skikkelig mensenkramper. Så ble en ultralyd time i dag gitt. Orker ikke vente helt til neste ute :dead:
Håper på gode nyheter ❤️✨

Lykke til på ultralyd til dere som skal i dag :Heartpink
Jeg er 4+3 i dag, og tror tiden aldri har gått saktere enn hva den gjør nå. :laughing002 Har bestilt tidlig ultralyd om 3 uker for å ha en dato å telle ned til og få sjekket om det er liv.
Har noen erfaring med Fam-klinikken i Oslo?

Jeg er 4+3 i dag, og tror tiden aldri har gått saktere enn hva den gjør nå. :laughing002 Har bestilt tidlig ultralyd om 3 uker for å ha en dato å telle ned til og få sjekket om det er liv.
Jeg var hos FAM forrige svangerskap, og har veldig god erfaring med de :Heartpink Var hos Veronica.

Jeg skal til Fam-klinikken om en uke, fikk det anbefalt av en venninne som var veldig fornøyd :happy:

Foreløpige gode nyheter, lite knøttet hadde normal hjerterytme og var ca. riktig ifht menstermin. Ble satt 2 dager tilbake; men ultralyden var utvendig og jeg har ikke akkurat flat mage så sikkert vanskelig med riktig målinger. Jordmor var optimistisk :Heartpink
Hurra! Så deilig.

Foreløpige gode nyheter, lite knøttet hadde normal hjerterytme og var ca. riktig ifht menstermin. Ble satt 2 dager tilbake; men ultralyden var utvendig og jeg har ikke akkurat flat mage så sikkert vanskelig med riktig målinger. Jordmor var optimistisk :Heartpink
Så bra! Hvor langt er du på vei? Spent på.om det blir utvendig eller innvendig på meg også (ikke flat mage her heller)

Noen andre som er gravide etter flere aborter?

Jeg kjenner jeg er litt sensitiv på den der «Sannsynligheten for at det går bra» tråden. Tidligere har jeg sjekket sannsynligheten og lagt det inn ettersom ukene gikk i de forrige svangerskapene, men så endte jeg opp på andre siden av statistikken :sorry:
Ja hadde MA for litt over et år siden og det er grusomt denne tiden her før man vet at alt er bra.

Lege i morgen 6+0. Hun har UL apparat, håper hun tilbyr seg en liten sjekk, men forberedt på ikke:smiley-angelic001

Back
Topp