Lykkelitenn
Bli kjent med forumet
Her har hvilepulsen gått nedover siste dagene og i dag fikk jeg ca 10-20 sek med skikkelig mensenkramper. Så ble en ultralyd time i dag gitt. Orker ikke vente helt til neste ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilHer har hvilepulsen gått nedover siste dagene og i dag fikk jeg ca 10-20 sek med skikkelig mensenkramper. Så ble en ultralyd time i dag gitt. Orker ikke vente helt til neste ute
Masse lykke tilHer har hvilepulsen gått nedover siste dagene og i dag fikk jeg ca 10-20 sek med skikkelig mensenkramper. Så ble en ultralyd time i dag gitt. Orker ikke vente helt til neste ute
Takk! Lykke til til deg også når skal du?Lykke til på ultralyd i dag, @Lillemo123
Noen andre som er gravide etter flere aborter?
Jeg kjenner jeg er litt sensitiv på den der «Sannsynligheten for at det går bra» tråden. Tidligere har jeg sjekket sannsynligheten og lagt det inn ettersom ukene gikk i de forrige svangerskapene, men så endte jeg opp på andre siden av statistikken
Jeg er ferdig nå, alt bra og størrelse stemmer med menstermin håper du får samme nyheterTakk! Lykke til til deg også når skal du?
Jeg har time 1130
Ååå så godt og høreJeg er ferdig nå, alt bra og størrelse stemmer med menstermin håper du får samme nyheter
Håper på gode nyheterHer har hvilepulsen gått nedover siste dagene og i dag fikk jeg ca 10-20 sek med skikkelig mensenkramper. Så ble en ultralyd time i dag gitt. Orker ikke vente helt til neste ute
Jeg var hos FAM forrige svangerskap, og har veldig god erfaring med de Var hos Veronica.Lykke til på ultralyd til dere som skal i dag
Jeg er 4+3 i dag, og tror tiden aldri har gått saktere enn hva den gjør nå. Har bestilt tidlig ultralyd om 3 uker for å ha en dato å telle ned til og få sjekket om det er liv.
Har noen erfaring med Fam-klinikken i Oslo?
Jeg skal til Fam-klinikken om en uke, fikk det anbefalt av en venninne som var veldig fornøydLykke til på ultralyd til dere som skal i dag
Jeg er 4+3 i dag, og tror tiden aldri har gått saktere enn hva den gjør nå. Har bestilt tidlig ultralyd om 3 uker for å ha en dato å telle ned til og få sjekket om det er liv.
Har noen erfaring med Fam-klinikken i Oslo?
Jeg er ferdig nå, alt bra og størrelse stemmer med menstermin håper du får samme nyheter
Ja, det var veldig hyggelige nyheterSå herlig å høre!!
Hurra! Så deilig.Foreløpige gode nyheter, lite knøttet hadde normal hjerterytme og var ca. riktig ifht menstermin. Ble satt 2 dager tilbake; men ultralyden var utvendig og jeg har ikke akkurat flat mage så sikkert vanskelig med riktig målinger. Jordmor var optimistisk
Så bra! Hvor langt er du på vei? Spent på.om det blir utvendig eller innvendig på meg også (ikke flat mage her heller)Foreløpige gode nyheter, lite knøttet hadde normal hjerterytme og var ca. riktig ifht menstermin. Ble satt 2 dager tilbake; men ultralyden var utvendig og jeg har ikke akkurat flat mage så sikkert vanskelig med riktig målinger. Jordmor var optimistisk
Ja hadde MA for litt over et år siden og det er grusomt denne tiden her før man vet at alt er bra.Noen andre som er gravide etter flere aborter?
Jeg kjenner jeg er litt sensitiv på den der «Sannsynligheten for at det går bra» tråden. Tidligere har jeg sjekket sannsynligheten og lagt det inn ettersom ukene gikk i de forrige svangerskapene, men så endte jeg opp på andre siden av statistikken
Ååå så godt å høreJeg er ferdig nå, alt bra og størrelse stemmer med menstermin håper du får samme nyheter