Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant akkurat at den osten, jeg trodde var trygg og har hatt kraving på gjennom begge de forrige svangerskapene mine og spist gjennomsnittlig 4 ganger i uka i begge de forrige svangerskapene, ikke er trygg allikevel4+3 og fant nettopp ut at man ikke skal bruke vippeserumet jeg har brukt. Hjelp![]()
Glad jeg fant det ut nå, og ikke som høygravid med noen av de- da hadde jeg nok fått litt panikk. De aller fleste av oss bommer litt på "do's and don'ts" i svangerskap (de færreste så mye som meg, men
). Det går som regel kjempe fint 
Jeg fant akkurat at den osten, jeg trodde var trygg og har hatt kraving på gjennom begge de forrige svangerskapene mine og spist gjennomsnittlig 4 ganger i uka i begge de forrige svangerskapene, ikke er trygg allikevelGlad jeg fant det ut nå, og ikke som høygravid med noen av de- da hadde jeg nok fått litt panikk. De aller fleste av oss bommer litt på "do's and don'ts" i svangerskap (de færreste så mye som meg, men
). Det går som regel kjempe fint
![]()
Har sikkert gått i fella selv, elsker ost!
Hvilken ost er dette?Har sikkert gått i fella selv, elsker ost!
![]()
Finnes ikke i Norge så vidt jeg vet, så krysser fingrene for at du klarer å unngå den Det lurer jeg også på!Hvilken app viser egentlig riktig hvor langt man er på vei?![]()
Det lurer jeg også på, av de 3 appene jeg har så viser alle forskjelligHvilken app viser egentlig riktig hvor langt man er på vei?![]()

Nørs er vel den norske appen? De andre fra USA teller på en litt annen måte. Preglife måtte jeg legge til flere dager, for å få rett termin. Den norske blir rett i vårt tilfelle, om en er sikker på når eggløsning er. Jeg har egentlig menstermin den 19.sep, men siden jeg vet når jeg hadde eggløsning har jeg satt den på den 27.september(hadde først eggløsning på CD18 og ikke CD14), og dermed får jeg opp at jeg er 3+6/13dpo uker på vei. Håper det var godt nok forklartHvilken app viser egentlig riktig hvor langt man er på vei?![]()

Jeg vill si ELHva blir det mest riktige, beregne termin ut fra dato i siste mens, eller ut fra EL? Hadde EL på dag 16, så de to ulike metodene gir to ulike datoer. Ikke store forskjellen altså, men så tidlig i svangerskapet teller hver dag![]()
Takk! Da var jeg plutselig 2 dager lengre. Hurra!Jeg vill si EL![]()
Var 5+1 når jeg prøvde igjen med cb men da var fortsatt 2+3. Tenker å prøve igjen tirsdag eller onsdagHei! For dere som har målt stigning av hcg med clearblue digital med ukesindikator - når fikk dere 2-3 og 3+?![]()
Hei! For dere som har målt stigning av hcg med clearblue digital med ukesindikator - når fikk dere 2-3 og 3+?![]()
Jeg fikk 3+ på CB når jeg var 16dpoHei! For dere som har målt stigning av hcg med clearblue digital med ukesindikator - når fikk dere 2-3 og 3+?![]()
Jeg fikk 2-3 på lørdag og da var jeg 5+1 hadde 1-2 dagen før.Hei! For dere som har målt stigning av hcg med clearblue digital med ukesindikator - når fikk dere 2-3 og 3+?![]()
Jeg var 4+2 når jeg fikk 3+Hei! For dere som har målt stigning av hcg med clearblue digital med ukesindikator - når fikk dere 2-3 og 3+?![]()

Hvordan kan du sette den til eggløsning? Jeg så ikke at jeg kunne velge det. Jeg vet når eggløsning var, så termin er rundt 30/9, men nørs la termin 27/9 etter mens og 28 dager syklus. Min er 32 og eggløsning var 4. januar.Nørs er vel den norske appen? De andre fra USA teller på en litt annen måte. Preglife måtte jeg legge til flere dager, for å få rett termin. Den norske blir rett i vårt tilfelle, om en er sikker på når eggløsning er. Jeg har egentlig menstermin den 19.sep, men siden jeg vet når jeg hadde eggløsning har jeg satt den på den 27.september(hadde først eggløsning på CD18 og ikke CD14), og dermed får jeg opp at jeg er 3+6/13dpo uker på vei. Håper det var godt nok forklart![]()
![]()

Hei, fikk 2-3 19 dpo og 3+ 27 dpo (5+6)Hei! For dere som har målt stigning av hcg med clearblue digital med ukesindikator - når fikk dere 2-3 og 3+?![]()