*SKRAVLETRÅD*

Jeg vil si at det går som en drøm. :)
Han har vært blid og fornøyd hele tiden.
Vi hadde han i bilsetet på flyet og han koste seg der med favorittleka si når han ikke sov.
Ammet han ved takeoff og han hadde tutten ved landing.
Han takler varmen greit. Litt vanskeligere å sove lengre hviler på dagtid, men han klarer seg fint med flere små også.
Må amme oftere da han er tørst, men det gjør ikke noe. Finner alltid en skygge å sette oss i ;)
Han sover hele natta. Sovner i 21-22 tiden og våkner igjen i 6-7 tiden :)
Vi har også tatt enn liten dukkert i bassenget. (det holder 29-30 ° og vi har testet at det er rent nok) Leier privat villa så renholdet er bra ;)
Vis vedlegget 31959

Nå vil det sikkert variere fra liten til liten hvordan de takler det. Men for vår del er dette definitivt noe jeg gledelig gjør igjen med Charlie Alexander ♥
Veldig praktisk at jeg ammer da, men dere som gir flaske er sikkert så rutinerte på det at dere klarer det fint også.

Vi er nesten hver kveld på restaurant og spiser. Og Charlie Alexander har oppført seg kjempe fint. Sjarmerer alle i senk ♥
Noen ganger sovner han der i vogna og sover videre til morgen, andre kvelder sovner han når vi kommer tilbake til villaen.

Jeg vil anbefale det om dere har en like god baby som meg ;)
Vis vedlegget 31960

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Så herlig å høre altså! Fullammer jo jeg også, og tenker at det er megapraktisk! Vi ligger litt an til å prøve oss på en tur, driver og bearbeider mannen på det ;-) hihi! Min baby er jo også generelt veldig mye fornøyd, rolig og sover godt, så jeg håper vi også kan få en gode opplevelse av å reise med ham.

Er det plass til bilstolen i et flysete? Maxicosi?

Takk takk for svar, og nyyyt! Av en eller annen grunn har jeg tenkt at dere er hjemme igjen, aner ikke hvorfor ;-) Så her maser jeg midt i ferien din ;-) Uff!

Syden ja.. Det hadde vært noe - kanskje uten barn!? ;) Haha...
Jeg tør jo ikke engang å ta med lille på cafè i frykt for at han får plager igjen.
I dag hadde vi barnebursdag for prinsessa mi (fyller år neste søndag) og kjære så mye styr med kaker og ordning av ditt og datt!!!
Takk og pris så sov minsten masse på formiddagen så jeg fikk gjort klart med mannen i ro og mak! :)

Lettet over at 2 måtte melde avbud pga. sykdom for selveste mini-satan kom!
Ante ikke at vi hadde invitert henne en gang. Det var tydeligvis ei jente på 5 som bor i nærheten og kjææææææææære vene for et leven hu laga!!!
Heldigvis var resten av jentene søte og snille som få.
Datteren min går jo bananas når hu blir gira opp av slike typer som denne jenta var.
Jeg visste jo at a var vill altså men guuuud, trodde taket skulle lette her. Men men, følte at jeg måtte invitere henne for hun er jo en av jentene i barnehagen så... Kan på en måte ikke utelate noen heller så. Men dere skulle seriøst vært sammen med vedkommende i 5 minutter. Her snakker vi om å spørre om ALT som man kan se og ta på ''hvor er det fra, hva kosta det, hvem kjøpte det, hvorfor det osv osv osv'' Også snakker a SÅÅÅÅÅÅÅÅ HØYT heeeeele tiden.
Og konstant tørst på vann! :P Gikk seriøst MAX 3 minutter mellom hver gang hu kom og brølte ut ''JEG ER TØRST!!!''.
Hadde sikkert god innflytelse på datteren min som jeg så hardt jeg kan prøver å prente inn i skallen på at det heter ''
Kan jeg få ...''. :P

Stakkars lille ble jo vettskremt flere ganger av alt bråk her. :/

GLAD for at det endelig er over!!! :) En gang i året - puuuuh. ;)
Neste helg blir det voksenselskap - regner med og håper at det går roligere for seg!!! ;)

Å, herlighet, det det hørtes stress ut.... Og var den ungen der uten foreldre eller, siden oppførselen ikke ble regulert en smuuule ned? ;-)

Å, herlighet, det det hørtes stress ut.... Og var den ungen der uten foreldre eller, siden oppførselen ikke ble regulert en smuuule ned? ;-)

Uten. Alle kom uten foreldre. Det er visstnok det vanlige fra de er 3 år har jeg skjønt.
Tror vi snakka til a 999 ganger i løpet av de 2 timene. På en helt høflig måte altså, men allikevel er det på en måte synd når det blir så mye negativitet som alt det tilsnakket under bursdagen som man jo ønsker at skal være gøy for alle da.
Men det må jo finnes grenser som må følges selv om det er bursdag - som innestemme og ikke løping + smelling i dører. Og det gjorde at stort sett hele tiden - å jada. Datteren min var ikke sååå my bedre men. ;)
Jesus Christ... :P Hilsen KJERRINGA ;)

Så herlig å høre altså! Fullammer jo jeg også, og tenker at det er megapraktisk! Vi ligger litt an til å prøve oss på en tur, driver og bearbeider mannen på det ;-) hihi! Min baby er jo også generelt veldig mye fornøyd, rolig og sover godt, så jeg håper vi også kan få en gode opplevelse av å reise med ham.

Er det plass til bilstolen i et flysete? Maxicosi?

Takk takk for svar, og nyyyt! Av en eller annen grunn har jeg tenkt at dere er hjemme igjen, aner ikke hvorfor ;-) Så her maser jeg midt i ferien din ;-) Uff!
Mas i vei du ;)
Vi har Maxi-Cosi og det passa fint :)
Vi flyr med Norwegian og der får du lov å ha bilstolen i setet ved siden av deg uten ekstra kostnader om det er ledig. Er det ikke ledig putter du det i bagasjehyllen over dere. Men det er jo en sjanse å ta. Vil du være helt sikker bestiller dere et sete til babyen i bilstolen også.
Vi har nå dette ekstra setet da yngste til mannen ikke ble med. Så vi vet jo at det er et ledig sete der.

Kjedelig når det blir så mas i selskaper.
Alltid like godt når de er over :)
Håper dere koser dere mer i familieselskapet da maria2009 :)

Kjedelig når det blir så mas i selskaper.
Alltid like godt når de er over :)
Håper dere koser dere mer i familieselskapet da maria2009 :)

Det skal nok gå bra, takk. :)
Satser på litt mer søvn enn de 2 og en halvtimen som jeg hadde på øye natt til bursdagen også... ;)

Uten. Alle kom uten foreldre. Det er visstnok det vanlige fra de er 3 år har jeg skjønt.
Tror vi snakka til a 999 ganger i løpet av de 2 timene. På en helt høflig måte altså, men allikevel er det på en måte synd når det blir så mye negativitet som alt det tilsnakket under bursdagen som man jo ønsker at skal være gøy for alle da.
Men det må jo finnes grenser som må følges selv om det er bursdag - som innestemme og ikke løping + smelling i dører. Og det gjorde at stort sett hele tiden - å jada. Datteren min var ikke sååå my bedre men. ;)
Jesus Christ... :P Hilsen KJERRINGA ;)

Oioi.... Rart at hun ikke tok beskjeder da?! Klart de må følge noen regler selv om det er bursdag ja. Godt det er lenge til neste ;-)

Oioi.... Rart at hun ikke tok beskjeder da?! Klart de må følge noen regler selv om det er bursdag ja. Godt det er lenge til neste ;-)

Ja. Det var LITT slitsomt kan jeg fortelle deg! ;)
Datteren min og blir jo helt vill i la med sånne men heldigvis vet jeg at hun hører som regel alltid på andre voksne når hu er borte.I motsetning til mini-satan... :P

Ja. Det var LITT slitsomt kan jeg fortelle deg! ;)
Datteren min og blir jo helt vill i la med sånne men heldigvis vet jeg at hun hører som regel alltid på andre voksne når hu er borte.I motsetning til mini-satan... :P

Hehehe, ikke et hvilket som helst kallenavn denne smådjevelen har fått seg, må le litt her ;-)

Ja, de girer jo hverandre opp, og hjemme hos seg selv er de jo ofte rampete... Uff, høres ikke ut som det barnet du skal avtale flest playdates med ;-) Hihi!

Hehehe, ikke et hvilket som helst kallenavn denne smådjevelen har fått seg, må le litt her ;-)

Ja, de girer jo hverandre opp, og hjemme hos seg selv er de jo ofte rampete... Uff, høres ikke ut som det barnet du skal avtale flest playdates med ;-) Hihi!

Nei kjære vene! :P Hu ble med hjem til oss en tur da jeg var høygravid. Mie satt på rommet sitt og så film mens denne ja.. Mini-satan dreiv baaaaaaaaaare å maste etter vann, tissa på potta som sto på kottet (?). stakk hånda ned i tomatsuppa og maaaaaaaaaaaaaaste. Hehe.. Barn gjør mye rart MEN det er visse barn som gjør alt for mye rart for min del. :P

Koffor i all verden valgte eg 80% perm?!?
Skulle visst valgt 100 :P kjedelig når pengene bare såvidt e innom kontoen! :P haha

Jente 27.07.13 <3

Å fy søren, så sterk den babyen er i fingrene når hun klyper meg i puppen! Au, au, au. Det er vel bare en forsmak på hva som kommer når det blir tenner... :)

Å fy søren, så sterk den babyen er i fingrene når hun klyper meg i puppen! Au, au, au. Det er vel bare en forsmak på hva som kommer når det blir tenner... :)

Mi har begynt å bite ho og d gjør vondt, så håpe d e leeeenge til ho får tenner :P

Jente 27.07.13 <3

Koffor i all verden valgte eg 80% perm?!?
Skulle visst valgt 100 :P kjedelig når pengene bare såvidt e innom kontoen! :P haha

Jente 27.07.13 <3

Kjipt da... Mye vanskeligere enn vanlig å få det til å gå rundt?

Kjipt da... Mye vanskeligere enn vanlig å få det til å gå rundt?

Ja for gubben e arb.ledig og går på dagpenger akkurat no.. Så når vi totalt har 56% mindre i lønn e forskjellen ganske stor gitt :P

Jente 27.07.13 <3

Uff, det blir forskjell ja :-/

Jepp! og d kunne eg dessverre ikkje forutse når eg søkte permisjon :) menmen :D ny dag nye muligheter! I dag har eg handla inn til dåpen, mangler bare noen rosa bånd og maten no så e vi i boks! :D hihi

Helt greit når babyen sover til 9.35 om morgenen når vi ikke trenger å rekke barnehagen med eldste! :)

Back
Topp