*SKRAVLETRÅD*

Endelig tok jeg mot til meg og bestilte tur til Rhodos neste søndag :) kjente på litt nerver ift babyreise første gang, men hopper i det. Og nå........gleder jeg meg og håper alt går bra :)
Så spennende! Kommer til å gå kjempebra :)
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Da var kiropraktor bestilt. Fikk allerede på mandag med en som har master rettet mot barn, så håper dette kan løse gråtingen. Er jo ikke en låsning, men hs sa at det allikevel kan hjelpe. Så får krysse fingrene :)


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Da var kiropraktor bestilt. Fikk allerede på mandag med en som har master rettet mot barn, så håper dette kan løse gråtingen. Er jo ikke en låsning, men hs sa at det allikevel kan hjelpe. Så får krysse fingrene :)


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Håper det ordner seg for dere ♥

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥
 
Da var kiropraktor bestilt. Fikk allerede på mandag med en som har master rettet mot barn, så håper dette kan løse gråtingen. Er jo ikke en låsning, men hs sa at det allikevel kan hjelpe. Så får krysse fingrene :)


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Å, håper massemasse at du får god hjelp :)
 
Idag og i natt har Sondre vært en eneste sirene! Er så fælt å høre på :( heldigvis har typen vært flink å ta i et tak sånn at jeg fikk legge meg litt nedpå. Nå sover Sondre enn så lenge. Helt utslitt den stakkaren :(

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Idag og i natt har Sondre vært en eneste sirene! Er så fælt å høre på :( heldigvis har typen vært flink å ta i et tak sånn at jeg fikk legge meg litt nedpå. Nå sover Sondre enn så lenge. Helt utslitt den stakkaren :(

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Huff da :(
Stor klem til dere.
Håper virkelig dere får orden på dette med kiropraktor i morgen ❤


❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
Idag og i natt har Sondre vært en eneste sirene! Er så fælt å høre på :( heldigvis har typen vært flink å ta i et tak sånn at jeg fikk legge meg litt nedpå. Nå sover Sondre enn så lenge. Helt utslitt den stakkaren :(

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Å, det er synd at dere har det så slitsomt.... :-( Klem til deg
 
Brokkoli UTGÅR!!!! Haha ;-)

Tidlig merka jeg at babygutt fikk vondt av brokkoli. I går testa jeg det på nytt... Oh lord, for noen bleier han har hatt. En i natt, en i morges og en nettopp (gutten bæsjer til vanlig enten annahverdag eller en om dagen).... Og den nå nettopp klarte han å plassere lekkert nedover hele buksebeinet sitt ;-) Så ja - brokkoli utgår ei stund til tror jeg!
 
MØKKAHELG!!! Har jo f... ikke fått gjort annet enn å prøve å roe skrikerungen! :( På vei til å bli gaaaaaaaaaaaaaal!
 
Da var dåpen overstått... himmel, for en dag... helt kaputt jeg :p
Sondre var kjempesnill HELE dagen. Han skrek litt når Amahel og sine dåpsbarn ble døpt (beklager det, Amahel :p ) og etter at vi kom hjem (overtrøtt og vondt i magen selvfølgelig).
Prøvde å ta mange bilder, men var ikke så lett det... må nok snakke med slekta og høre om de ikke kan sende meg noen bilder... men noen bilder har jeg jo...
1381700454438.jpg
1381700484743.jpg
1381700523084.jpg
1381700601820.jpg
1381700654346.jpg
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Hihi.
Ikke tenk på det Frøken Fryd.
Jeg la ikke merke til at han gråt da.
Jeg synes han var kjempe flink jeg. Ikke mye lyd fra han ❤

Og ja, i dag er jeg helt ødelagt kjenner jeg. :p
En lang men kjempe fin dagvi går.

Synes det var så kjekt at vi hadde dåp på samme dag og i samme kirke.
Både du, Sondre og pappen var flotte :)


❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
Da var vinteren her! Det snør... :confused:
 
Så herlig ♥ har du vært og farta uten barn?


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Posta feil jeg. :p
Trodde jeg la det i bildetråd... Jaja ;)
Nei veit du, mitt kjære magesår tok overhånd her så jeg har vært på sykehuset en stund nå.
Krysser fingre for at det går oppover men sliter sånn med å få i meg mat.
Fruktpressa kommer endelig i bruk :p Drikker grønnsaker... NAM...
 
Posta feil jeg. :p
Trodde jeg la det i bildetråd... Jaja ;)
Nei veit du, mitt kjære magesår tok overhånd her så jeg har vært på sykehuset en stund nå.
Krysser fingre for at det går oppover men sliter sånn med å få i meg mat.
Fruktpressa kommer endelig i bruk :p Drikker grønnsaker... NAM...
:( har magesåret blussa opp? :( syns det var rart at du ikke har vært her i det siste, men du har virkelig en gyldig grunn!
Er du på bedringens vei nå som du har kommet deg hjem?
Huff, er det ikke det ene så er det det andre... hvordan har det vært å være vekke fra familien? Har de overlevd uten hjelp fra mammen? Og har du hatt det greit?

Masse god bedring ♥


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
:( har magesåret blussa opp? :( syns det var rart at du ikke har vært her i det siste, men du har virkelig en gyldig grunn!
Er du på bedringens vei nå som du har kommet deg hjem?
Huff, er det ikke det ene så er det det andre... hvordan har det vært å være vekke fra familien? Har de overlevd uten hjelp fra mammen? Og har du hatt det greit?

Masse god bedring ♥


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Ja. Det største problemet har vel vært at jeg har ungått å spise da fordi det gjør mer vondt etter inntak av mat så kroppen min kjørte på nødbluss. Hadde en dramatisk episode her der jeg rett og slett besvimte, så ble det legevakt og rett inn. Sto vel ganske dårlig til med kroppen da.
Jeg hadde jo vært på konsultasjon noen dager før og fikk streng beskjed om ditt og datt..
Men du vet - hvor lett er det å ta det med ro?
Livet her hjemme tar ikke hensyn til magevondt eller annen sykdom så jeg fortsatte som vanlig og da ropte kroppen til slutt stopp da...Når jeg kom inn på sykehuset fikk jeg i grunn litt kjeft pga. og jeg var der en stund. I følge legen så har kroppen min trodd at den var på vei til å dø pga. at jeg har utsatt den for et hardkjør da og med lite mat og drikke.
Har jo bare følt meg som en zombie egentlig som lever i en egen boble...

Så nå som jeg kan begynne å spise litt vanlig igjen må jeg ''øve meg'' og ta det gradvis. Herregud.
Jeg har dårlig samvittighet og føler meg bare teit pga. hele greia egentlig.
Magesåret er jo på spiserøret så hvis jeg stresser mye fremover så blir det verre igjen mente legene.
Men jadda.. Navnefest 2 november og det er ikke oversvømmelse av god familie som stiller opp så...
Får lete etter en balanse...
 
Ja. Det største problemet har vel vært at jeg har ungått å spise da fordi det gjør mer vondt etter inntak av mat så kroppen min kjørte på nødbluss. Hadde en dramatisk episode her der jeg rett og slett besvimte, så ble det legevakt og rett inn. Sto vel ganske dårlig til med kroppen da.
Jeg hadde jo vært på konsultasjon noen dager før og fikk streng beskjed om ditt og datt..
Men du vet - hvor lett er det å ta det med ro?
Livet her hjemme tar ikke hensyn til magevondt eller annen sykdom så jeg fortsatte som vanlig og da ropte kroppen til slutt stopp da...Når jeg kom inn på sykehuset fikk jeg i grunn litt kjeft pga. og jeg var der en stund. I følge legen så har kroppen min trodd at den var på vei til å dø pga. at jeg har utsatt den for et hardkjør da og med lite mat og drikke.
Har jo bare følt meg som en zombie egentlig som lever i en egen boble...

Så nå som jeg kan begynne å spise litt vanlig igjen må jeg ''øve meg'' og ta det gradvis. Herregud.
Jeg har dårlig samvittighet og føler meg bare teit pga. hele greia egentlig.
Magesåret er jo på spiserøret så hvis jeg stresser mye fremover så blir det verre igjen mente legene.
Men jadda.. Navnefest 2 november og det er ikke oversvømmelse av god familie som stiller opp så...
Får lete etter en balanse...
Himmel... du vet å ta vare på deg selv... (minner litt om meg når jeg leser til eksamener - MEN du har 2 unger i tillegg til deg selv å ta vare på!!!!).
Du er ikke teit, du vil bare alle andre godt og glemmer å tenke på deg selv. Sånt skjer, men nå har kroppen sagt sitt og du må bare ta deg sammen!
Navnefest... hvorfor ikke bare ta det med neste samling? V.E går ingen vei... du er jo ikke pålagt å ha navnefest innen en viss tid...
Familien burde skjønne dette - og hvis ikke så kan de dra dit peppern gror :p
Gi deg selv tid til å komme til hektene igjen. Hvis ikke så etser du hull på spiserøret ditt - og da dør du! (Kan være jeg setter det litt på spissen her, men det er fakta!). Hvis du ikke finner en balanse snart så må jeg ta turen til deg og sparke deg i ræva (og gi deg en hjelpende hånd).

Kos deg med grønnsakssaft...hørtes "deilig" ut :p



♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Back
Topp