*SKRAVLETRÅD*

20-isj til 07.40...og da lå han bare og kvitret i senga! Stakkar gutten som hadde så sinnsykt vondt i magen igår ettermiddag. Sikker på at det kom 5 liter gass fra den lille magen hans. Navlen hans har blitt helt rød nå og væsket kjempemasse etter gårsdagen.

MEN han ligger nå ved babygymmen og koser seg nå - håper han ikke har så mye vondt idag, men er jo på ettermiddagen det kommer :confused:

Idag skal jeg på samtale med hs med meg selv. Spent på utfallet :p

Og igår ble dåpskaka designet. Blir ikke mindre enn 2 etasjer :eek: vi er da ikke såååå mange - og skal ha flere kaker. Men som hun sa så fint; er kun dåp en gang og er ikke store forskjellen i pris... jaja - hun var nå god å selge ;)
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Skulle ikke du også ha kake fra kunstkakekjelleren?

Du hadde handlet antrekk til Sondre på MeMini til dåpen?
Vurderer å gå der selv å handle i dag da de har 20% ;)

Det går nok så fint hos hs att ;)



❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
Skulle ikke du også ha kake fra kunstkakekjelleren?

Du hadde handlet antrekk til Sondre på MeMini til dåpen?
Vurderer å gå der selv å handle i dag da de har 20% ;)

Det går nok så fint hos hs att ;)



❤ Prinsen født 3.juli ❤
20% ????? Hadde jeg visst det så hadde jeg gått idag :p
Men ja...klær fra Memini.
1380698177755.jpg
Og kake fra kunstkakekjelleren :)
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Ja de hadde minglekveld på Totalen i går og skulle ha 20% da og i dag.



❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
20-isj til 07.40...og da lå han bare og kvitret i senga! Stakkar gutten som hadde så sinnsykt vondt i magen igår ettermiddag. Sikker på at det kom 5 liter gass fra den lille magen hans. Navlen hans har blitt helt rød nå og væsket kjempemasse etter gårsdagen.

MEN han ligger nå ved babygymmen og koser seg nå - håper han ikke har så mye vondt idag, men er jo på ettermiddagen det kommer :confused:

Idag skal jeg på samtale med hs med meg selv. Spent på utfallet :p

Og igår ble dåpskaka designet. Blir ikke mindre enn 2 etasjer :eek: vi er da ikke såååå mange - og skal ha flere kaker. Men som hun sa så fint; er kun dåp en gang og er ikke store forskjellen i pris... jaja - hun var nå god å selge ;)
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Håper dere får en gassfri dag og lykke til på hs! :)
 
20% ????? Hadde jeg visst det så hadde jeg gått idag :p
Men ja...klær fra Memini.
Vis vedlegget 33330
Og kake fra kunstkakekjelleren :)
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Vi var jo på barnas hus og hentet ny vogn i dag og fant disse klærne som jeg bare måtte ha. ♥
De er vel også fine til å ha på etter dåpskjolen er tatt av?
1380716300461.jpg

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥
 
Vi var jo på barnas hus og hentet ny vogn i dag og fant disse klærne som jeg bare måtte ha. ♥
De er vel også fine til å ha på etter dåpskjolen er tatt av?
Vis vedlegget 33402

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Absolutt! Nydelig :) Minner ganske mye i stilen om det min hadde på etter kjolen var av, bare i blåtoner.
 
Er det ikke typisk? Her er jeg stuptrøtt etter et par dårlige netter på rad. Legger meg nedpå sammen med lillesnuppa for å ta meg en blund, hun sovner, og jeg ligger der lys våken. Får bare ikke til å sove, irriterende! Kan bli en tung ettermiddag alene med ungene.
 
Åhhhh...tør ikkje sei te pappa at han ikkje e invitert te dåpen... snakka med hambpå tlf nå, og han spurte når jeg skulle ha dåp. Klarer jo ikke å lyve, så sa nå når det var... men huff... vet ikke hvordan jeg skal si det. Vet hva jeg skal si, men tør bare ikke for han blir så lei seg :(


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Åhhhh...tør ikkje sei te pappa at han ikkje e invitert te dåpen... snakka med hambpå tlf nå, og han spurte når jeg skulle ha dåp. Klarer jo ikke å lyve, så sa nå når det var... men huff... vet ikke hvordan jeg skal si det. Vet hva jeg skal si, men tør bare ikke for han blir så lei seg :(


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Huff tenker det ikke blir lett nei.
Klem ♥

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥
 
Er det ikke typisk? Her er jeg stuptrøtt etter et par dårlige netter på rad. Legger meg nedpå sammen med lillesnuppa for å ta meg en blund, hun sovner, og jeg ligger der lys våken. Får bare ikke til å sove, irriterende! Kan bli en tung ettermiddag alene med ungene.
Håper de er snille med deg i ettermiddag da ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥
 
Endelig tok jeg mot til meg og bestilte tur til Rhodos neste søndag :) kjente på litt nerver ift babyreise første gang, men hopper i det. Og nå........gleder jeg meg og håper alt går bra :)
 
Endelig tok jeg mot til meg og bestilte tur til Rhodos neste søndag :) kjente på litt nerver ift babyreise første gang, men hopper i det. Og nå........gleder jeg meg og håper alt går bra :)
Det går så fint skal du se ;)


❤ Prinsen født 3.juli ❤
 
Back
Topp