Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her nytes nå nest siste dag i sommerparadis. ❤☀
I morgen drar vi hjem til sur og kald høst med innslag av vinter ❄
❤ Prinsen født 3.juli ❤
Idag var vi hos legen for å sjekke navlen. Han mente d ikke var noe tydelig brokk, men henviste oss til barnelegen på sykehuset allikevel. Sondre fikk bekreftet min angst - kolikk
Så fikk beskjed om å ta kontakt med hs for å evt sette igang tiltak.
Etterpå gikk vi en laaaaaaang tur. Gikk innom Memini butikken (som jeg virkelig ikke burde gått inn i...). Svidde av mer cash til Sondre enn hva jeg har brukt på meg selv i hele år
Men han blir nå en kjekkas i dåpen sin. Vurderte sixpence lua, men klarte å beherske meg.
Etter turen vår gikk det i gråt frem til vi skulle på babysvømming.
Og idag dukka han under 4 ganger! Måtte ta han opp etter det for han var så kald stakkar...
Etterpå ble det hamburger på hu mor (får så sinnsykt fast food cravings etter badinga ).
Så nå er jeg god og mett og Sondre slokna helt i senga si ♥
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Jeg beskrev litt hvordan han var når han gråt (+ legen fikk en smakebit ).Hvordan konstanterer man kollikk egentlig?
Huff... Får håpe det raser av sted til han runder 3 mnd
Rart hvor stor effekt bytting av mme har... håper det varer for dereJoho! I natt sov han fra 01-06 ca! Det har ALDRI skjedd før Krysser fingre for natta.
Rart hvor stor effekt bytting av mme har... håper det varer for dere
Jeg beskrev litt hvordan han var når han gråt (+ legen fikk en smakebit ).
Så gikk vi i gjennom gråtemønster. Hvor lenge, hvor ofte,etc. Er jo ikke en spesifikk diagnose da årsak kan være så mangt. Men så lenge det er gråt minst 3 timer daglig i 3 dager i uka (tror jeg) utover 3 uker så skal det visstnok være kolikk. Er ikke noe låsning her i gården. Vi sliter mest med de magevondtene han har hele tiden. Håper bare det går over snart. Er jo 3 måneder - og nå er han bare 2... jaja...jeg har vært lykkelig uviten frem til nå så 1 mnd til skader ikke. Håper bare han ikke har arva meg for jeg gråt visst frem til jeg var 4-5 måneder
Går visst troll i ord...Beklager jeg ødela... håper dere får en "forferdelig" nattHehe.. Er det nå jeg forteller om at vi hadde en forferdelgi natt i natt? ....
Han hadde noe fryktelig mye knip og luft i natt men mulig det skylles meg pga. at jeg tror jeg presterte å sovne ved siden av han mens jeg flaska han ved 00-tiden. Derfor har jeg kanskje holdt flaska for slapt og tuten har ikke vært fyllt opp tilstrekkelig med melk - altså kan det hende at han lå og slukte en del luft før jeg våkna til igjen
Max snakk om et par minutter men det kan vel være nok det kanskje...?
Han våkna igjen halv tre og skreik som en stukken gris frem til halv åtte. Da sto vi opp og kjørte en tur...
Joho! I natt sov han fra 01-06 ca! Det har ALDRI skjedd før Krysser fingre for natta.
God natt jenter.