*SKRAVLETRÅD*

I dag har vi vært på 6 ukers kontroll. Han fulgte som vanlig gjennomsnittsmålene... husker dem ikke nøyaktig (noen dtakk av med helsekortet vårt - flere som er i ammetåka :p ). Men han var litt over 5,2 kg og 56 cm lang.
Fikk også sin første vaksine...hep.b siden vi stikker til Ungarn neste år... ble litt hyling, men overraskende lite... flinke gutten ♥
Han smilte og prata med hs, så hun var fornøyd hun også.
Nå ligger Sondre i senga si. Slokna helt han... så etter å ha sovet 21-06 idag - og 6.30-09, har han sannelig sovet enda mer. Kun vært våken for mat :eek:
Tok knekken på han den sprøyta der...spent hvordan natta blir... håper ikke han våkner gjennom hele natta (men kan virkelig ikke klage mtp andre barn her...)

Så I dag har jeg strikka masse. Helt nummen i fingeren :D

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Eg driver å planlegger for å gjøre det billigst mulig siden vi ikkje har kjeeempegod råd! ;) så lure eg på om eg kansje sku sydd noen julegaver.. får se :)

Men! Hvis eg kjøpe julegaver neste måned på h&m får de byttet det etter jul då? :P

babyjente 27 Juli ♡

Eg driver å planlegger for å gjøre det billigst mulig siden vi ikkje har kjeeempegod råd! ;) så lure eg på om eg kansje sku sydd noen julegaver.. får se :)

Men! Hvis eg kjøpe julegaver neste måned på h&m får de byttet det etter jul då? :p

babyjente 27 Juli ♡

Jeg tror det? Du kan jo spørre. H&M er jo de snilleste på bytting har jeg intrykk av... :P
Jeg har jo hatt plagg liggende fra 2009 etter vesla og byttet nå i 2013 :P

Noen som har begynt å handle julegaver då? :)

Jente 27.07.13 <3

Jeg har begynt så smått. Den første kjøpte jeg i romjulen i fjor, men så dabbet det av. Nå er jeg begynt å planlegge, også strikker jeg litt også.

Lillegull har virkelig vært plaget med kløe i gommene i dag :(
Har aldri opplevd han så utrøstelig før. Eneste som hjalp innimellom var pupp.
En overraskende nok så var det som å skru på en bryter i 9 tiden og han sovnet blid og fornøyd.

Lillegull er forresten 11 uker i dag ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

En overraskende nok så var det som å skru på en bryter i 9 tiden og han sovnet blid og fornøyd.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Gratulerer med 11 uker :-) Så kjedelig at han har vært utrøstelig... Håper han (og dere) får en bedre dag i morra :-)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Gratulerer med 11 uker. :D
Håper kløen er over innen morgendagen.

8 timer sov kine sammenenende!! :p
Men hadde mor vett til å legge seg?!? Nei...
Så blei bare 4,5 på ho :P haha

Jente 27.07.13 <3

Elsker disse nettene hvor lillefrøkna sover 7-8 timer i strekk, og så sovner igjen etter litt pupp. :)

8 timer sov kine sammenenende!! :p
Men hadde mor vett til å legge seg?!? Nei...
Så blei bare 4,5 på ho :P haha

Jente 27.07.13 <3

Sånn har vi det også, han sover fra 20-2030 til 03-04, men vi leger oss jo ikke 20 da ;-) hehe...

I natt gikk det ganske bra med Victor :D Han sov fra 19-01 så mat også sov han videre til 06 å kåla litt frem til 8 før vi sov videre til 09/10.
Men treåringen hadde uhell i natt og jeg hadde såklart smelt på vanlig laken på senga hennes - noe jeg aldri bruker å gjøre! For hu har jo egentlig aldri uhell - så det var jo typisk at hun tissa på seg da...
Måtte vaske madrass, skifte på seng og vaske puta! :P Ja.. ikke spør hvordan det gikk til.
Så klokka 03 ble hu plassert i dusjen mens jeg vasket ned... GJESP...

I natt gikk det ganske bra med Victor :D Han sov fra 19-01 så mat også sov han videre til 06 å kåla litt frem til 8 før vi sov videre til 09/10.
Men treåringen hadde uhell i natt og jeg hadde såklart smelt på vanlig laken på senga hennes - noe jeg aldri bruker å gjøre! For hu har jo egentlig aldri uhell - så det var jo typisk at hun tissa på seg da...
Måtte vaske madrass, skifte på seng og vaske puta! :P Ja.. ikke spør hvordan det gikk til.
Så klokka 03 ble hu plassert i dusjen mens jeg vasket ned... GJESP...
Liker at victor sov - da er det håp :)
...men er det ikke typisk at frøkna ødela natta for deg?
Håper du får en vellykket natt i natt

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Nå er virkelig høsten her hos oss for fullt!
Strålende sol i 11 tiden da vi gikk tur i dag men gradestokken viste kun 11 grader! Brrr.. :)
Bare å ta frem vinterklærne og store skjerf nå. :)

Spent på å høre hvordan det var å reise på sydentur med baby for dere, Amahel? Var det praktisk/tungvint? Var det ok eller pes med varmen? Flyturene? Anbefaler du det eller ikke? :-) Hihi, nysgjerrigper i reise-tenkeboksen her ;-)

Spent på å høre hvordan det var å reise på sydentur med baby for dere, Amahel? Var det praktisk/tungvint? Var det ok eller pes med varmen? Flyturene? Anbefaler du det eller ikke? :-) Hihi, nysgjerrigper i reise-tenkeboksen her ;-)
Jeg vil si at det går som en drøm. :)
Han har vært blid og fornøyd hele tiden.
Vi hadde han i bilsetet på flyet og han koste seg der med favorittleka si når han ikke sov.
Ammet han ved takeoff og han hadde tutten ved landing.
Han takler varmen greit. Litt vanskeligere å sove lengre hviler på dagtid, men han klarer seg fint med flere små også.
Må amme oftere da han er tørst, men det gjør ikke noe. Finner alltid en skygge å sette oss i ;)
Han sover hele natta. Sovner i 21-22 tiden og våkner igjen i 6-7 tiden :)
Vi har også tatt enn liten dukkert i bassenget. (det holder 29-30 ° og vi har testet at det er rent nok) Leier privat villa så renholdet er bra ;)
1379833862408.jpg

Nå vil det sikkert variere fra liten til liten hvordan de takler det. Men for vår del er dette definitivt noe jeg gledelig gjør igjen med Charlie Alexander ♥
Veldig praktisk at jeg ammer da, men dere som gir flaske er sikkert så rutinerte på det at dere klarer det fint også.

Vi er nesten hver kveld på restaurant og spiser. Og Charlie Alexander har oppført seg kjempe fint. Sjarmerer alle i senk ♥
Noen ganger sovner han der i vogna og sover videre til morgen, andre kvelder sovner han når vi kommer tilbake til villaen.

Jeg vil anbefale det om dere har en like god baby som meg ;)
1379834362070.jpg

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Back
Topp