*SKRAVLETRÅD*

Sondre sov også lenge (til 6 etter å ha lagt seg kl 21). Fikk mat og sover enda ♥
Så da får mammen tid til å strikke på julepresanger :p
Er d Lene som joiner oss?

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Ja Lene ville også spasere i dag :)
Deilig at Sondre også sover så godt på natta da :)
Her har han nå vært våken siden 6:30 og begynner å bli trøtt nå.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Mi sov fra 21.30 til 05.30 :O og no sover ho enda :P
Eg e helt sjokkert, ny rekord! :P

Jente 27.07.13 <3

Då har vi vært på 6 ukers kontroll og jenta mi har blitt hele 6250 tung :P de målte ikkje lengden, men har målt her heme og ho e ca 60 lang :P

Jente 27.07.13 <3

Då har vi vært på 6 ukers kontroll og jenta mi har blitt hele 6250 tung :P de målte ikkje lengden, men har målt her heme og ho e ca 60 lang :P

Jente 27.07.13 <3

Hihi, 400 gram tyngre enn min på 14 uker ;-) Utrolig variasjon på dem :-) Artig at det er sånn da!

Ha en god helg!
Hva skal dere i helgen? :)
Takk det samme!
Jeg skal kose meg med pizza, film og strikk i kveld.
I morgen skal jeg på bæresjal treff/opplæring og på kvelden stikker typen ut så jeg skal kose meg hjemme. Søndag skal jeg besøke farmor som ligger pga lårhalsbrudd og samboeren som ligger med langkommen kreft. D var min helg ;)

Hva skal du selv da?

Takk det samme!
Jeg skal kose meg med pizza, film og strikk i kveld.
I morgen skal jeg på bæresjal treff/opplæring og på kvelden stikker typen ut så jeg skal kose meg hjemme. Søndag skal jeg besøke farmor som ligger pga lårhalsbrudd og samboeren som ligger med langkommen kreft. D var min helg ;)

Hva skal du selv da?

Takk for det! :)
Bæresjal treff/ opplæring. Wow :) Finnes det virkelig? :D
Høres ut som du skal kose deg i morgen. Søndag hørtes litt mer trist ut. Men sånn er livet.
Får håpe de begge er på bedringens vei. Har hatt mye kreft i familien. Skjelettkreft, lungekreft, brystkreft...
Den rammer hvem som helst den faenskapen..

I morgen skal vi i 40 års bursdagslag. Det begynner kl 16 så regner med at det kun er det ''vanlige'' opplegget med kake og kaffe. Også skal jeg innom å fremkalle noen flere bilder av gullet (til boken hans) :D og bytte en sports bh som var for stor. Jeg har nemlig blitt flink til å trille tur :D Vi er heldig som har 5 minutter å gå før vi er i skauen. ;)

Se bildet - > fra i går! :D

1175207_10151861669620708_340283798_n.jpg

Hva er egentlig morsfølelse da? Jeg opplevde ingen morsfølelse på sykehuset da jeg til slutt fikk guttene opp til meg-ingen absolutt lykkefølelsen som man hører om og liksom "skal" oppleve. Tomt og fremmed og skremmende var mine følelser da. Jeg går ikke rundt og er forelsket i guttene mine heller-og jeg har vært redd for at jeg ikke har morsfølelse. Men jeg hadde hoppet foran et tog for de,jeg hadde gjort alt jeg kunne for å beskytte de,jeg får vondt inni meg når de har det vondt og vil så inderlig kunne gjøre at de ikke har vondt. Jeg griner og tenker jeg ikke er får trøstet de nok-jeg vet ikke hva godt jeg ønsker for dem. MEN jeg er fremdeles meg-fremdeles ønsker jeg å gjøre andre ting,jeg er bare mamma i tillegg til den jeg var før de kom! Når jeg blir møtt med et smil fra guttene,varmer der hjertet mitt. Men samtidig kan jeg bli så irritert og oppgitt og fortvilet når det står på som verst her!!! Er ikke alt dette en slags morsfølelse da? Det finnes vel ingen oppskrift på hvordan den såkalte morsfølelsen skal være? Du er en god mamma :) og du har nok morsfølelsen :) kanskje bare ikke den morsfølelsen man leser om på forhånd og forventer å få? Jeg svever ikke på en rosa sky for å si de sånn!! Sender en god klem til deg :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤
Kunne ikke skeevet det bedre selv!

* storebror 20.12.11
* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*tidligere sønnfødt20.12/11*

Her har vi hatt en helvetes natt. Han våkna ca hvert tiende minutt med vondt i magen/ luftsmerter/ nakkevondt.
Fant liksom aldri fred :( Typen dro kl 06 med fly for å ordne noe jobb greier og kl 12 ga jeg opp så vi måtte bare stå opp.
Han var i godt humør frem til 15 også begynte det igjen :(
Hyling, surving heeeeele tiden. La han kl 18 og han våkna igjen med 5 minutter mellom hver gang frem til nå 19.30.
Håper virkelig han sover til i natt nå :(
Trenger styyyyyyyyyyyrke :(

Her har vi hatt en helvetes natt. Han våkna ca hvert tiende minutt med vondt i magen/ luftsmerter/ nakkevondt.
Fant liksom aldri fred :( Typen dro kl 06 med fly for å ordne noe jobb greier og kl 12 ga jeg opp så vi måtte bare stå opp.
Hyling, surving heeeeele tiden. La han kl 18 og han våkna igjen med 5 minutter mellom hver gang frem til nå 19.30.
Sender lykkeønskinger for natta og all styrke som kan gis bort.
Håper det snart ordner seg for dere

Høres ut som en slitsom natt :( og dårlig timing når du er alene.
I dag har lillefrøkna bare hatt lyst å være hos meg. Kjempe trøtt og vil helst bare sove på meg. Så veldig spent på hvordan natten blir. Må stå opp kl 07 i morgen og...

Back
Topp