*SKRAVLETRÅD*

Driver å titter på brukte tvilling/ søskenvogner. Drømmer om å kunne gå til barnehagen å hente vesla men det er ett stykke så jeg ser for meg at treåringen også vil sitte i vogn om hun hadde hatt muligheten til det..
Uansett.
Tror dere at jeg kan kjøpe meg en grei vogn uten bager (kun som sportsdel), legge ned sportsdelen og putte en softbag oppi?
Gidder ikke å bruke så mye penger på enda en vogn nemlig så vil gjøre det så billig som mulig. :P
Og de vognene jeg finner som jeg kunne tenkt meg selges nemlig uten bag. :)

Ja, det må vel kunne gå helt fint vel? :-)

Handlet meg tvillingvogn i går. :) Godt kjøp - stor og fin og solid vogn til 750 kroner! :)
Så fant jeg en softbag og en ny fleecedress (samme selger) på finn og kjøpte det til 200 kr.Hentt vesla i bhg. og begge brukte vogna :) Gikk supert med minus for alle bakkene hjem! PUH. Støl i dag for det kjentes ut som at jeg trillte på 2 elefanter :P Nå veier jo vesla minst 15 kg og prinsen rundt 4-5 tenker jeg og vogna litt så jeg kjente det i bakkene for å si det sånn! ;)

Jaja. Første tur overstått! :D

Handlet meg tvillingvogn i går. :) Godt kjøp - stor og fin og solid vogn til 750 kroner! :)
Så fant jeg en softbag og en ny fleecedress (samme selger) på finn og kjøpte det til 200 kr.Hentt vesla i bhg. og begge brukte vogna :) Gikk supert med minus for alle bakkene hjem! PUH. Støl i dag for det kjentes ut som at jeg trillte på 2 elefanter :P Nå veier jo vesla minst 15 kg og prinsen rundt 4-5 tenker jeg og vogna litt så jeg kjente det i bakkene for å si det sånn! ;)

Får god trim du då! ;)

Jente 27.07.13 <3

Får god trim du då! ;)

Jente 27.07.13 <3

Ja! Du skulle virkelig sett meg! Pusta og pesa og rød som en tomat med feber! :P
Våt i panna for ikke å snakke om kløfta mi! :P
3-åringen er desverre litt for smart! For hun fant ut at det var helt alright å sitte på i vogna BARE i bakkene skjønner du.. ;) Haha!
Støl til tusen i dag! :) Med god samvittighet. :)

Du blir deeen spreke mamman nå du, da ;-) føler jeg får god trim med 1-manns med 3mndingen i i bakker, jeg ;-)

Savner sånt smilet mitt - når det kommer naturlig og ikke er påklistret...
Fader asså! Visste at det å bli mamma kom til å bli tøft - men når slår morsfølelsen skikkelig inn?
Har sånn vondt i meg :(
Han var forsåvidt hyggelig i dag, men kanskje fordi jeg hadde han i vogna i x antall timer og så hos bestemor resten...kun hos meg for å få mat...

Håper jeg snart klarer å nyte hans selskap. Han er jo så herlig - bare ikke hos meg... blir for dumt å plassere han hos alle andre for å få frem et smil og åpne øyne som ikke er fylt med gråt

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Fader asså! Visste at det å bli mamma kom til å bli tøft - men når slår morsfølelsen skikkelig inn?
Han var forsåvidt hyggelig i dag, men kanskje fordi jeg hadde han i vogna i x antall timer og så hos bestemor resten...kun hos meg for å få mat...

Håper jeg snart klarer å nyte hans selskap. Han er jo så herlig - bare ikke hos meg... blir for dumt å plassere han hos alle andre for å få frem et smil og åpne øyne som ikke er fylt med gråt

Du har ikkje fått deg en fødselsdepresjon?

Eg hadde en sånn dag i går.. Men fikk sovet litt lengre i dag, så i litt bedre humør..
Men d m morsfølelse lure eg og på... :(
Kansje d komme naturlig for noen, mens andre må jobbe for det?

Jente 27.07.13 <3

Nei stakkars deg!! :(
Jeg vil absolutt anbefale deg å få deg en samtale med noen på HS. Du skal ta følelsene dine på alvor og jeg synes det er viktig at du snakker ut om dette og får ut en reaksjon før du evt. i verste fall går helt i grøfta.
For det er ingen tjent med. :(

Skulle ønske jeg kunne gi deg en STOR GOD KLEM. :smiley-angelic003
Og du.. Den følelsen er der nok allerede. Du må bare la den komme frem inni deg.

Du blir deeen spreke mamman nå du, da ;-) føler jeg får god trim med 1-manns med 3mndingen i i bakker, jeg ;-)

Ja du! Skulle tro sprettrumpa kom over natta for her hagler komplimentene fra en viss samboer ;)
Frykter desverre han bare legger inn noen aksjer pga. savnet etter andre aktiviteter under dyna enn vugging av en hylende baby! :P

Ikke noe godt at du har det sånn, håper du kan få noen å snakke med så du får det ut. Jeg tror også morsfølelsen er der bare du som må slippe den ut. Tror ikke jeg klarte det før han to mnd sånn ordentlig. Å fortsatt litt rart. Lille føler kanskje du er litt stresser å derfor du føler han har det finere hos dem andre? Han har det best hos deg uansett ❤ sender deg masse klemmer

❤gutt født 27/6❤

Stoooor klem ❤
Det er vel ikke så lenge til du har time til den samtalen med helsesøster?
Ikke noe godt når du føler det slik.
Du vet du kan gi beskjed om det er noe ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

I dag er hovedmålet å bli ferdig med bursdagskortet til daglig leder på jobb.
Han har bursdag på søndag, så tenkte å få det levert i dag, senest sette det på kontoret hans søndag kveld så det står klart når han kommer på jobb mandag.
Hadde håpet jeg slapp å jobbe med det i helga ;)

Ellers må vi ta turen innom barnas hus og høre hva som skjer med understellet på min nye tfk.
En uke siden vi kjøpte vogna i morgen, og jeg har kun brukt den en tur mandagen og tirsdagen før den ble satt igjen der oppe :(
Kipt å ikke få brukt den.
Men det viktigste er at jeg MÅ ha den nå snart, vi reiser jo om en uke, og om jeg ikke får vogna igjen nå snart, evt et nytt knirkefritt understell, blir jeg nødt å heve kjøpet og gå en annen plass.
Kjenner det stresser meg å ikke vite nå....

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Stoooor klem ❤
Det er vel ikke så lenge til du har time til den samtalen med helsesøster?
Ikke noe godt når du føler det slik.
Du vet du kan gi beskjed om det er noe ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Har vel time hos hs om noen uker (sondre er 6 uker på mandag).
Vet jeg kan gi beskjed, takk for at du stiller opp!
Gikk jo fint i går, men som nevnt så holdt jeg ham ikke noe særlig :p
Men leste en blogg i går hvor en trist opplevelse ble fortalt. Innså hvor heldig jeg faktisk var som fikk en liten Sondre. Fikk lyst å bare vekke ham og kose... så vi har jo våre øyeblikk. Er jo oppmerksom på hvordan jeg er. Kanskje d er derfor jeg skriver om det - for å få det ut og på den måten "helbrede" meg selv. Merker tydelig at når jeg skriver om dumme følelser så tar jeg jo tak i dem og reflekterer over dem. Er en terapi i seg selv ;)

Masse lykke til med bursdagskort og vogn. Håper de klarer å få orden på det understellet!

Hva er egentlig morsfølelse da? Jeg opplevde ingen morsfølelse på sykehuset da jeg til slutt fikk guttene opp til meg-ingen absolutt lykkefølelsen som man hører om og liksom "skal" oppleve. Tomt og fremmed og skremmende var mine følelser da. Jeg går ikke rundt og er forelsket i guttene mine heller-og jeg har vært redd for at jeg ikke har morsfølelse. Men jeg hadde hoppet foran et tog for de,jeg hadde gjort alt jeg kunne for å beskytte de,jeg får vondt inni meg når de har det vondt og vil så inderlig kunne gjøre at de ikke har vondt. Jeg griner og tenker jeg ikke er får trøstet de nok-jeg vet ikke hva godt jeg ønsker for dem. MEN jeg er fremdeles meg-fremdeles ønsker jeg å gjøre andre ting,jeg er bare mamma i tillegg til den jeg var før de kom! Når jeg blir møtt med et smil fra guttene,varmer der hjertet mitt. Men samtidig kan jeg bli så irritert og oppgitt og fortvilet når det står på som verst her!!! Er ikke alt dette en slags morsfølelse da? Det finnes vel ingen oppskrift på hvordan den såkalte morsfølelsen skal være? Du er en god mamma :) og du har nok morsfølelsen :) kanskje bare ikke den morsfølelsen man leser om på forhånd og forventer å få? Jeg svever ikke på en rosa sky for å si de sånn!! Sender en god klem til deg :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Stor klem t deg:)

E kje godt å gå me dei følelsene! Men utrolig bra at du sette ord på d du føle og tenke. Kan nok hjelpe til for å få reflektert rundt dette. Kanskje du kan ta d opp me hs før samtalen?

D er i grunnen ganske skummelt å bli mor..... mye usikkerhet om man gjør ting rett, og trist hvis man føler barnet trives bedre på andres fang. Men dåkke har jo gode stunder og, men kanskje enklere å legge merke t at han smiler til andre etc. Og ofte så e d me mammaene som får babyane når de grine, når de e sultne, trøtte, over stimulert.

D blir bedre:) og d e bare å gi beskjed når du trenge å lufta håvet litt. Bur bare 5 min vekke:) elle hvis d e nåke du trenge, om så e bare en klem elle ett smil og en oppmuntrende samtale!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva er egentlig morsfølelse da? Jeg opplevde ingen morsfølelse på sykehuset da jeg til slutt fikk guttene opp til meg-ingen absolutt lykkefølelsen som man hører om og liksom "skal" oppleve. Tomt og fremmed og skremmende var mine følelser da. Jeg går ikke rundt og er forelsket i guttene mine heller-og jeg har vært redd for at jeg ikke har morsfølelse. Men jeg hadde hoppet foran et tog for de,jeg hadde gjort alt jeg kunne for å beskytte de,jeg får vondt inni meg når de har det vondt og vil så inderlig kunne gjøre at de ikke har vondt. Jeg griner og tenker jeg ikke er får trøstet de nok-jeg vet ikke hva godt jeg ønsker for dem. MEN jeg er fremdeles meg-fremdeles ønsker jeg å gjøre andre ting,jeg er bare mamma i tillegg til den jeg var før de kom! Når jeg blir møtt med et smil fra guttene,varmer der hjertet mitt. Men samtidig kan jeg bli så irritert og oppgitt og fortvilet når det står på som verst her!!! Er ikke alt dette en slags morsfølelse da? Det finnes vel ingen oppskrift på hvordan den såkalte morsfølelsen skal være? Du er en god mamma :) og du har nok morsfølelsen :) kanskje bare ikke den morsfølelsen man leser om på forhånd og forventer å få? Jeg svever ikke på en rosa sky for å si de sånn!! Sender en god klem til deg :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Sign på denne :)

❤ Gutt født 27 juni ❤

Flere som ser på dokument 2 i kveld?
Grinealarm for min del. :P Fint program. :)

Ps. 30% på bilstolposer på babyshop - skal dere ha det? :)

Flere som ser på dokument 2 i kveld?
Grinealarm for min del. :P Fint program. :)

Ps. 30% på bilstolposer på babyshop - skal dere ha det? :)
Hva handlet det om?
(...og har akkurat blitt ferdig med min egen hjemmestrikka bilstolpose, men takk for tips ;) )

I dag skal vi på babymassasje igjen og vi gleder oss :)
Blir en god tur først da vi spaserer sammen med Frøken Fryd og Sondre ❤ og ei til fra barselgruppa vår ❤

Klumpen her har nå andre natta på rad sovet fra kl 22 til 6:30 ❤
Mammen digger det :)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

I dag skal vi på babymassasje igjen og vi gleder oss :)
Blir en god tur først da vi spaserer sammen med Frøken Fryd og Sondre ❤ og ei til fra barselgruppa vår ❤

Klumpen her har nå andre natta på rad sovet fra kl 22 til 6:30 ❤
Mammen digger det :)

❤ Prinsen født 3.juli ❤
Sondre sov også lenge (til 6 etter å ha lagt seg kl 21). Fikk mat og sover enda ♥
Så da får mammen tid til å strikke på julepresanger :p
Er d Lene som joiner oss?

Back
Topp