*SKRAVLETRÅD*

Å herregud!!! Eg ligge å sove og så plutseligt høre eg et smell og ser maen ikkje ligge i sengen..
Han hadde svimla og dutte om!! :eek:
Og så går han på do og så i kjøleskapet og så dette han om igjen!! :eek::confused:
Dritskummelt!! :confused:

vente ei tulle 20 Juli ♡

Oi så skummelt da Smurfine :/
Går det bra med han?

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Tror d.. han ligge å sover :)
Han tror han hadde drukket for mye kaffi..:confused:

vente ei tulle 20 Juli ♡

Da har vi vært på dagens første trilletur i veldig raskt tempo for å rekke skolen til snuppa ;)
Planene i dag er å lage flere hånd-og fotavtrykk på papir med maling til å ha i ramme og babyboka.
Så blir det et godt avslappende bad på lillemann etterpå ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Matvett sa du?!?
Va på helsestasjonen og veide na i dag :P
Og hu har lagt på seg 1 kg siden fødselen og e ikkje 3 veke engang!! :P

Jente 27.07.13 <3

Hvordan kan en så liten kropp lage så mye bæsj?
Og hvordan kan en så liten kropp lage så mye promp?

Hun får det ut i hvert fall! :)

Gjeesp.. så ligger vi her å ammer då! :P
Og hører på regnet ute, d e litt kos då :)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Idag er første dagen alene...
Sondre er hele 3 uker, og pappaen er begynt i jobb igjen. Spent på hvordan det kommer til å gå...
Går nok fint siden jeg hele tiden har tatt på meg hovedansvaret, men det har jo vært greit å hatt noen der når jeg skal dusje, vil sove eller andre ting.
Jeg må nok bare venne meg til det, for pappen får ikke mer fri nå. Ikke noe pappa perm her i gården nei...

Er dere mye alene også?

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Idag er første dagen alene...
Sondre er hele 3 uker, og pappaen er begynt i jobb igjen. Spent på hvordan det kommer til å gå...
Går nok fint siden jeg hele tiden har tatt på meg hovedansvaret, men det har jo vært greit å hatt noen der når jeg skal dusje, vil sove eller andre ting.
Jeg må nok bare venne meg til det, for pappen får ikke mer fri nå. Ikke noe pappa perm her i gården nei...

Er dere mye alene også?

Det går seg til det også.
I morgen begynner min hverdag med å være alene på dagtid.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Mannen er begynt på fjerde uke på jobb etter sommeren, så vi har klart oss en stund uten han nå. Storesøster har første dag i barnehagen etter ferien, så det er først nå vi er helt alene hjemme, men det er nok godt for eldste å slippe å henge sammen med oss hele tiden. :)

Dusje gjør jeg på ettermiddag/kveld, jeg syns foreløpig det er enklere. Husarbeid og andre ting gjør jeg mens lille sover eller ligger på lekematten. Vippestolen bruker vi enda kun bare hvis hun er våken når vi skal spise middag, den blir nok mer brukt etter hvert.

Her reiste mannen på sjøen en uke etter fødsel, så jeg har vert alene med bebi og en travel 2-åring i noen dager allerede.. Alt går jo, men hjelpes så sliten man kan bli:/ bebi vil bare henge på puppen eller bli bært, og storebror må jo få den oppmerksomheten han trenger også nå i starten! Det blir litt grining fra alle mann av og til;) I dag er heldigvis bhg begynt igjen:)) godt for storebror å få en "pause" tror jeg:) dusje gjør jeg også på kvelden.

Første dagen alene her også.. Ble lite søvn i natt, så har ingen store planer for dagen annet enn å få sovet litt :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Dusjer med en gang morgenamming er over - da er poden så tålmodig at han koser seg i babybjørn-vippestolen, småpludrer der mens jeg synger i dusjen så han skal høre meg ;-) hehe... Mye alene ja, men syns det blir mye sosialt i løpet av uka likevel. Med barselgruppa skal vi treffes ukentlig, har to kolleger og to venninner som også har småttiser hjemme, ei venninne som jobber deltid, så får gjort en del avtaler selv om mannen er på jobb på dagtid :)

Noen kvelder tåler jeg veldig lite gråt fra baby før jeg selv går litt ned for telling psykisk. Kanskje av å ikke mestre å roe ham? Føler meg nedstemt og ordentlig lei meg da. Men dette er jo langt fra hver kveld og ikke på dagtid... Bør jeg likevel mistenke depresjon? Eller er det bare lov og helt naturlig å være så sliten at tårene triller av og til?! :-)

Dusjer om morgenen her også.
Og tar han med i vippestolen om eg er alene med han ;)

Du kan jo ta det opp med helsestasjonen, men jeg vil ikke si du er i en fødselsdepresjon selv om det noen kvelder er nok.
Jeg har hatt slike kvelder både før graviditeten, under og nå i ettertid.
Men vil ikke si jeg er deppa, bare litt ekstra trett og sliten den dagen ;)

Stooor klem ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Takk for klem Amahel❤
Det er litt det jeg tenker også, at så lenge det ikke et veldig ofte og intens nedstemthet, så er det en variasjon av "normalt" (et ord jeg ikke liker ;)). Kan jo prate med hs om det på 3mnds-kontrollen ja :-)

Huff...akkurat skiftet bleie- og så vil han ha mat (igjen...).
Starter prosedyren, og der kommer en bombe i bleia... så nå er jeg tvunget til å sitte med drittlukt rundt meg en stund.. blæh...

Back
Topp