*SKRAVLETRÅD*

Når den gale treåringen som pleier å sovne 23.30 sovner klokka halv syv!!! :D
*Den følelsen*

1375815274558.jpg
Dagen idag (og igår for den saks skyld...)
Henger på puppen KONSTANT. kjenner jeg bare skjelver - niks mer energi selv om jeg trykker i trynet...
Ja, bruker meg som smokk også... så nå har jeg gitt opp. Han får bare ligge på fanget for orker ikke mer gråt. Tar ikke smokk heller, men har den klar nå, så skal trykke den i han når han våkner igjen...

Ellers har vi vært på nyfødt fotografering idag... tok 1,5 timer grunnet mye gråt... håper vi får noen bra bilder...men han tisset hele 4 ganger på utstyret...passe flaut for en smule frustrert mor.

Og jeg har fått "rier" igjen...
Tydeligvis har jeg noen meget sensitive nerver i rumpa. Så full forstoppelse+luft bringer frem en rie type grad 6 cm...

For en dag med andre ord!
Wish me luck for kvelden/natta...

Og bare for

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Vis vedlegget 25262
Dagen idag (og igår for den saks skyld...)
Henger på puppen KONSTANT. kjenner jeg bare skjelver - niks mer energi selv om jeg trykker i trynet...
Ja, bruker meg som smokk også... så nå har jeg gitt opp. Han får bare ligge på fanget for orker ikke mer gråt. Tar ikke smokk heller, men har den klar nå, så skal trykke den i han når han våkner igjen...

Ellers har vi vært på nyfødt fotografering idag... tok 1,5 timer grunnet mye gråt... håper vi får noen bra bilder...men han tisset hele 4 ganger på utstyret...passe flaut for en smule frustrert mor.

Og jeg har fått "rier" igjen...
Tydeligvis har jeg noen meget sensitive nerver i rumpa. Så full forstoppelse+luft bringer frem en rie type grad 6 cm...

For en dag med andre ord!
Wish me luck for kvelden/natta...

Og bare for

Skjønne Sondre :)

Det er tungt når de bruker deg som smokk. Lillefrøkna gjør det fortsatt her, og nekter å ta smokk.

Skal ikke bli flau når de tisser, det er helt naturlig. Eg ble faktisk bæsjet på når eg tok babybilder for en venn av meg ;)

Håper ikke natten blir for ille.

Jeg tipper det er en stykk 5-åring her som begynner å glede seg til sommerferien er ferdig og hun kan dra i barnehagen igjen. Pappaen er på jobb om dagene, og hun er hjemme sammen med meg og en baby som henger i puppen og bare sover på fanget mitt. Vi prøver å komme oss ut en tur hver dag, men minstesnuppa våkner alltid etter 1/2-1 time uansett om jeg har henne i vogn eller bæresjal. Og gjett om hun kan skrike da! Hun høres over hele nabolaget når hun setter i gang, og da rømmer vi inn. Jeg er ikke så komfortabel med å amme henne ute på lekeplassen. Bare 1,5 uke igjen av ferien hennes, så det må vel gå seg til :)

Treåringen er på plass i ny barnehage og det går jo som bare av det..

Hun glir rett inn de fleste steder siden hun er så utrolig utadvendt og ''smågal''. :p
Men søren at de har plandag allerede mandag + tirsdag :( Akkurat fått 4 dager alene med prinsen - noe som er travelt nok i seg selv også skal jeg ha henne hjemme igjen 2 dager på rad rett etter helgen...
*gjesp*

Prinsen ammes hver 2 1/2 om natten så føler ikke at jeg sover i det hele tatt for tiden... ZOMBIE...
Også tilter han når jeg prøver å smuge bort puppen om natta så da hyleeeern også må jeg legge han til på nytt... Jaja.. Vi klipte tungestrengen hans på sykehuset i går.
Han var utrolig tøff! Ikke et knyss da de satt sprøyten og survet kun litt etter at de hadde skjært han.

Det var fælt å se han med blod rundt munn (stakkar :( ) men det gikk heldigvis fort over igjen etter litt mer pupp, sov videre etter 5 minutter. :)
Utrolig dyktig og hyggelig lege fikk vi også. Må virkelig få skryte av Ahus for all vår komunikasjon med dem i løpet av graviditeten og svangerskapet har de virkelig behandla oss helt topp! :)

Minstefrøkna har sovet siden klokka åtte (på soverommet), supersnuppa har vært ute og storkost seg, hjemmelaget pizza i ovnen, morsom film på skjermen som gjør at supersnuppa gapskratter og ifølge henne selv gjør at hun ler så mye at hun promper. Herlig, herlig :)

Hatt besøk av pappaen min og fruen hans i dag :)
Og d var så kjekt når ho kom ut av bilen og sa kor fin eg va
Og at eg hadde no gått ner i vekt d kunne ho se med en gang :D kry!! :P

Jente 27.07.13 <3

Mye vits at Lillefrøkna sover godt no når eg absolutt ikke får til å sove :mad:
Lillefrøkna sovnet kl 23 og no e kl 00.33....
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Mye vits at Lillefrøkna sover godt no når eg absolutt ikke får til å sove :mad:
Lillefrøkna sovnet kl 23 og no e kl 00.33....
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡
Så kjedelig da :(
Håper det ble noe søvn likevel.

Her var han urolig og fikk ikke sove mellom kl 21 og 23:30.
Men når han sovnet, da sov han helt til kl 05:30!
:D Lykke :D
Andre natta på rad der han sover negre enn de 3 timene han har hatt til nå :)
Gjør meg ingen ting om an endrer søvnrytmen slik ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Nå skremte du ungen min :happy112
Sitter å ammer og brøt ut i latter da jeg så skriveleifen din :laughing014 laughing4
overtrøtt humor....
HA HA HA
Nå lo jeg godt jeg også når jeg så den ;)
Kan ikke klage når det skal så lite til for å løsne på smilebåndet :D

Så kjedelig da :(
Håper det ble noe søvn likevel.

Her var han urolig og fikk ikke sove mellom kl 21 og 23:30.
Men når han sovnet, da sov han helt til kl 05:30!
:D Lykke :D
Andre natta på rad der han sover negre enn de 3 timene han har hatt til nå :)
Gjør meg ingen ting om an endrer søvnrytmen slik ;)

Hehe.. Herlig skriveleif :p

Ble halvannen time med søvn før hun våknet. Våknet hver andre time resten av natten.

Takk Gud for at det er barnehage igjen i morgen!!!!!!!!
Alene hjemme med puppegutten og en overaktiv treåring er INGEN GOD KOMBI + lite søvn (som vanlig).
GJESP!!!!!!!!! Idiot som har beslutta plandager mandag og tirsdag rett etter ferien.

Hahaha!! Babyen min like visst ikkje å bæsje i bleien! :P
D gjør ho stortsett når den e tatt av!! :P

vente ei tulle 20 Juli ♡

Etter en hel dag med skriking la mammen seg kl 21. Våknet ved midnatt og da hadde Sondre lyst på litt mat. Hadde sovet 4 timer (endelig) og deretter kost seg med pappaen mens jeg sov.
Kort amming og så fikk vi lagt ham i senga si. Tror dere ikke han sov til kl 04?
Så i natt har jeg virkelig fått sovet ut. Deilig...
Han har sovnet igjen nå, men jeg gidder ikke å legge ham. Han får heller kose på fanget mitt :)

Etter en hel dag med skriking la mammen seg kl 21. Våknet ved midnatt og da hadde Sondre lyst på litt mat. Hadde sovet 4 timer (endelig) og deretter kost seg med pappaen mens jeg sov.
Kort amming og så fikk vi lagt ham i senga si. Tror dere ikke han sov til kl 04?
Så i natt har jeg virkelig fått sovet ut. Deilig...
Han har sovnet igjen nå, men jeg gidder ikke å legge ham. Han får heller kose på fanget mitt :)

Så herlig :)
Godt å få sovet mer innimellom.
Vi trenger å lade opp vi også ;)

Her hadde vi en skikkelig klengekveld fra ca 20:30 til 23:30.
Sovnet til slutt i egen seng rundt midnatt.
Mating 3 og 6.
Jeg gledet meg for tidlig med hvor flink an har vært de siste nettenevned å sove mellom 4-6 timer..... :P

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp