Det var godtFikk ny tid den 6 august, så alt løser seg for snille jenter og rampete gutter
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godtFikk ny tid den 6 august, så alt løser seg for snille jenter og rampete gutter
Kjære vene nå nærmer jeg meg lei...
Prinsen har vært våken siden kl 18 og hengt konstant i puppen mer eller mindre siden den tid.
Sovner i armene mine men våkner når jeg flytter han over til seng/ vugge eller vogna... Nå har han fått litt sukkervann så han hyler hvertfall ikke...
Det må være magen som plager han? Bestille kiropraktortime i morgen.
Passer du på hva du spiser?? Først nå etter 3 uker ser det ut som magen til lillefrøkna har begynt å roe seg litt.. Vi sliter fortsatt med meg mageknip, så jeg tenkte å ringe manuellterapaut i morgen.
Youghurt!! Melkeprodukter... Jeg må bruke soyaprodukter istedenfor melkeprodukter. Prøv å kutt ut det også. Appelsinjuice kan også være en synder.Ja, holder meg stort sett til youhurt og musli jeg.
Kutta ut brus, kål, løk og andre typiske problemretter.
Hadde kylling, ris og grønnsaker i går.
Det skal vel ikke være noe som påvirker han veldig?
Youghurt!! Melkeprodukter... Jeg må bruke soyaprodukter istedenfor melkeprodukter. Prøv å kutt ut det også. Appelsinjuice kan også være en synder.
Da får jeg prøve det... Sukk... Skal ikke være greit Først kan man ikke spise ditt og datt pga. sure oppstøt under graviditeten også kan man ikke spise det og det etter fødselen heller... Jaja
Hva gjør vi ikke for de små?!?!
Allerede?? Heldige deg har fortsatt 6kg igjen og ingen av mine vanlige bukser passe endaHihi måtte bare opp på vekten for morro skyld i dag!
Og eg veie 1 kg mindre enn når eg blei gravid det var litt gøy
Kordan går det med dåkke andre dame i dag? Vi fikk komme heim fra sjukehuset i dag så her e det sjølsagt fullt hus
vente ei tulle 20 Juli ♡
Allerede?? Heldige deg har fortsatt 6kg igjen og ingen av mine vanlige bukser passe enda
Har stod vi ikke opp før kl 10, helsesøster kl 11.40, hente gullringer som jeg fikk av sambo (måtte skus inn i str) og så besøke svigers. Hente storebror i bhg og så hjem og bare være oss resten av dage. Kort forklart
Lykkerus i dag! Handlet meg masse jakker, cardigans, bluser og t-skjorter i dag Brukt masse penger på meg selv Endelig litt alrighte klær igjen.
Du får bare holde ut, det blir bedreTror jeg dauer...
Sondre elsker puppene mine... og de er så ØMME!!!
Er så vondt blitt...men han har jo skikkelig tak visstnok, så jeg må bare bite tenna sammen til det kommer mer melk...
Ikke nok med det..han hater å sove i senga si... foretrekker å sove på mammaen sin - ergo; mammaen får noen sinnsykt rare sovestillinger og minimalt med søvn...
What to do????
Tror jeg dauer...
Sondre elsker puppene mine... og de er så ØMME!!!
Er så vondt blitt...men han har jo skikkelig tak visstnok, så jeg må bare bite tenna sammen til det kommer mer melk...
Ikke nok med det..han hater å sove i senga si... foretrekker å sove på mammaen sin - ergo; mammaen får noen sinnsykt rare sovestillinger og minimalt med søvn...
What to do????
Prøver å ikke vekke han, men må skifte minst en gang i løpet av natta, han tusser veldig myeVar forresten hos kiropraktor med prinsen i dag og han var visst litt stiv her og der så vi skal tilbake på mandag. Han var masse våken i natt og ammet ca hver andre time (SLITEN jeg!!!) men etter kiropraktortimen har han sovet i ett strekk minus 3 amminger og skift.
Psst! Vekker dere babyene for å skifte på dem? Han tisser så mye... Bæsjer og forøvrig..