Det er det...men må jo komme meg utav sykehuset ogsåEr jo fortsatt en mulighet han har kommet før 31..
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det...men må jo komme meg utav sykehuset ogsåEr jo fortsatt en mulighet han har kommet før 31..
Det er det...men må jo komme meg utav sykehuset også
Håper du har rettDu føder iløpet av natten! Da har du god tid
Haha... Fikk et merkelig bilde i hodet mitt no"Wohoo! Eg har play dough" sa typen til meg når jeg la beina mine på fanget hans... hovne bein much?
Får iallefall en kraftig grop når jeg trykker på dem
Ble ingen fødsel i natt heller...
Ringte føden for å høre om kanskje de kunne sjekke meg istedet for å vente på overtidskontroll hos jordmor på mandag for så å bli videre henvist til føden etter dette...(siden jordmor ble sykemeldt, så ble timen den 24 flyttet til den 29...)
Føden mente på at jeg kunne bare gå og vente til "kontrollen" hos jordmor på mandag...
Jaja...godt jeg er tålmodig... for ikke å snakke om at jeg lovpriser for at jeg har et strikketøy å drive på med... hadde gått på veggene hvis ikke...
Er bare synd at ferien til typen blir mer og mer kortet ned. Han får jo ikke pappa perm, så var kun ferie han fikk til å kose seg med gutten sin. De 6 ukene er nå blitt til 4...
Men brumle vil IKKE ut. Tydeligvis har jeg verdens beste magehus som ingen vil forlate. Mon tro jeg skal begynne å kreve husleie?
Helsa mi er fin, humøret er ikke på lavnivå, og jeg får MASSE tid til å henge her og følge med på alle dere som duller med deres små eller havner i fødsel. Koselig det også
Er ikke bare bare å være tobarnsmorDa er vi nede igjen fra en liten hyttetur og treåringen er hos sin pappa noen dager (igjen).
GUD så slitsom hu er om dagen. Ikke sjalu eller slem på noe som helst vis bare 10 ganger mer aktiv enn til det vanlige og i tillegg så ekstremt oppmerksomhetssyk samtidig som hu gjør så himla mye rart for tiden! PUH.
Blir godt med litt ''fri'' igjen. Spesielt når man ikke har rutiner inne pga. ferie. Hadde revet av meg huet i mangel på tålmodighet for leeeeenge siden om det ikke var for mannen som takk og pris tar henne med seg ut på alt mulig rart.
Er ikke bare bare å være tobarnsmor
Godt du får hjelp. Tenk å vært alene da!
Er jo de som er det også...
Så hyttetur faktisk... virket jo skikkelig koselig da! (Lurte litt på hvor du hadde tatt veien, men da vet vi det )
Sitter bare og ser på brumle i "sildekassa" si...(altså babysengen på sykehuset )
Øynene hans er åpne og han sutter helt rolig på hånda si.
Melk har han fått nok av mener jeg på - så tolker det bare som kos...
Er virkelig verdens lykkeligste ♥
Fikk ny tid den 6 august, så alt løser seg for snille jenter og rampete gutterGr
Gratulerer igjen. Han var helskjønn. En blir aldri mett av å se på de vakre skapningene som vi har skapt. Helt utrolig å tenke hvordan kroppen vår fungerer.
Du hadde nesten rukket fotoshooten