*SKRAVLETRÅD*

Jeg tror du føder snart, siden du har avbestilt fotograferingen. Blir nok en liten ramp du får :)

"Wohoo! Eg har play dough" sa typen til meg når jeg la beina mine på fanget hans... hovne bein much?
Får iallefall en kraftig grop når jeg trykker på dem :p

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Wohooo!! "Beste" natten så langt. 1 1/2 times søvn.... Ser ut til at lillefrøkna sovne no, så da blir det vel til at en hel dag går vekk i soving :confused3 :confused2

Ble ingen fødsel i natt heller...
Ringte føden for å høre om kanskje de kunne sjekke meg istedet for å vente på overtidskontroll hos jordmor på mandag for så å bli videre henvist til føden etter dette...(siden jordmor ble sykemeldt, så ble timen den 24 flyttet til den 29...)
Føden mente på at jeg kunne bare gå og vente til "kontrollen" hos jordmor på mandag...

Jaja...godt jeg er tålmodig... for ikke å snakke om at jeg lovpriser for at jeg har et strikketøy å drive på med... hadde gått på veggene hvis ikke...

Er bare synd at ferien til typen blir mer og mer kortet ned. Han får jo ikke pappa perm, så var kun ferie han fikk til å kose seg med gutten sin. De 6 ukene er nå blitt til 4...
Men brumle vil IKKE ut. Tydeligvis har jeg verdens beste magehus som ingen vil forlate. Mon tro jeg skal begynne å kreve husleie? :p

Helsa mi er fin, humøret er ikke på lavnivå, og jeg får MASSE tid til å henge her og følge med på alle dere som duller med deres små eller havner i fødsel. Koselig det også :)

Ble ingen fødsel i natt heller...
Ringte føden for å høre om kanskje de kunne sjekke meg istedet for å vente på overtidskontroll hos jordmor på mandag for så å bli videre henvist til føden etter dette...(siden jordmor ble sykemeldt, så ble timen den 24 flyttet til den 29...)
Føden mente på at jeg kunne bare gå og vente til "kontrollen" hos jordmor på mandag...

Jaja...godt jeg er tålmodig... for ikke å snakke om at jeg lovpriser for at jeg har et strikketøy å drive på med... hadde gått på veggene hvis ikke...

Er bare synd at ferien til typen blir mer og mer kortet ned. Han får jo ikke pappa perm, så var kun ferie han fikk til å kose seg med gutten sin. De 6 ukene er nå blitt til 4...
Men brumle vil IKKE ut. Tydeligvis har jeg verdens beste magehus som ingen vil forlate. Mon tro jeg skal begynne å kreve husleie? :p

Helsa mi er fin, humøret er ikke på lavnivå, og jeg får MASSE tid til å henge her og følge med på alle dere som duller med deres små eller havner i fødsel. Koselig det også :)

Godt å høre at humøret ikke er på lavnivå :) og tålmodighet er noe du også trenger etter at lille brumle har funnet veien ut ;)

Synes du er flink jeg som holder motet oppe ;)
Kanskje vi skulle finne på noe når jeg kommer hjem hvis ikke brumle da har bestemt seg for å komme. Tirsdag kanskje? Så kan du få låne Charlie Alexander litt. ;) Sikker på at det hjalp meg med å komme i gang jeg å få kose med lille Even til mammi :)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Vi får ta det litt som det kommer. Legger ingen planer fremover, så er det ingen brumle eller sykehus på tirsdag så kan vi heller ta det derfra :)

Da er vi nede igjen fra en liten hyttetur og treåringen er hos sin pappa noen dager (igjen).
GUD så slitsom hu er om dagen. Ikke sjalu eller slem på noe som helst vis bare 10 ganger mer aktiv enn til det vanlige og i tillegg så ekstremt oppmerksomhetssyk samtidig som hu gjør så himla mye rart for tiden! PUH.
Blir godt med litt ''fri'' igjen. Spesielt når man ikke har rutiner inne pga. ferie. Hadde revet av meg huet i mangel på tålmodighet for leeeeenge siden om det ikke var for mannen som takk og pris tar henne med seg ut på alt mulig rart. ;)

Da er vi nede igjen fra en liten hyttetur og treåringen er hos sin pappa noen dager (igjen).
GUD så slitsom hu er om dagen. Ikke sjalu eller slem på noe som helst vis bare 10 ganger mer aktiv enn til det vanlige og i tillegg så ekstremt oppmerksomhetssyk samtidig som hu gjør så himla mye rart for tiden! PUH.
Blir godt med litt ''fri'' igjen. Spesielt når man ikke har rutiner inne pga. ferie. Hadde revet av meg huet i mangel på tålmodighet for leeeeenge siden om det ikke var for mannen som takk og pris tar henne med seg ut på alt mulig rart. ;)
Er ikke bare bare å være tobarnsmor ;)
Godt du får hjelp. Tenk å vært alene da! :eek:
Er jo de som er det også...

Så hyttetur faktisk... virket jo skikkelig koselig da! (Lurte litt på hvor du hadde tatt veien, men da vet vi det :p )

I natt har jeg virkelig vært på do 1 gang i timen. Nesten på slaget!
Brumle presser sånn sinnsykt på blæra og symfysen min (au....)
Nå må det vel snart bli noe gang på noe...

Nærmer meg snart ferdig med bilstolposen min også nå... hvem hadde trodd det??? Dette skulle jeg jo kose meg med ETTER fødsel...
Jaja...fant ut at jeg kunne lage en ny i julegave til nevøen min istedet...

Og vet dere hva? Jeg vil på kino og se den nye filmen; "do you see me now".
Tror du jeg får lov? Neeeei.... typen vil ikke gå med meg :(
Tror at vannet mitt vil gå... blæh... håper noen kan laste opp en god kvalitet av den på piratebay sånn at jeg får sett den en gang... for nytter vel ikke å gå på kino etter fødsel med det første...

Hihi ja tenk om det ;) Har veldig lyst å se den eg og, men passer dårlig å reise fra Alma. Så da får eg vente til den kommed på dvd...

Søndag og overskyet idag :confused: skal se om vi kan ta oss en god tur idag alle sammen. Har ikkje kommet i gang med den daglige trilleturen ennda...

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Er ikke bare bare å være tobarnsmor ;)
Godt du får hjelp. Tenk å vært alene da! :eek:
Er jo de som er det også...

Så hyttetur faktisk... virket jo skikkelig koselig da! (Lurte litt på hvor du hadde tatt veien, men da vet vi det :p )

Deilig med litt stillhet og pause fra alle besøk ;) Har ikke en gang mobildekning der oppe så da blir det stillhet i fokus gitt - med unntak fra sauene som beiter rundt oppi fjella der.

Ja, kjære vene... Jeg skal i alle fall aldri sette meg i den situasjonen at jeg sitter med en skokk småbarn alene...
*Bank i bordet* ;)
Bryllup 2015 here we come! Jeg signerer aldri noe skilsmisse etter det! ;) Mo-ha-ha-ha.... :p

Sitter bare og ser på brumle i "sildekassa" si...(altså babysengen på sykehuset :p )
Øynene hans er åpne og han sutter helt rolig på hånda si.
Melk har han fått nok av mener jeg på - så tolker det bare som kos...
Er virkelig verdens lykkeligste ♥

Gr
Sitter bare og ser på brumle i "sildekassa" si...(altså babysengen på sykehuset :p )
Øynene hans er åpne og han sutter helt rolig på hånda si.
Melk har han fått nok av mener jeg på - så tolker det bare som kos...
Er virkelig verdens lykkeligste ♥

Gratulerer igjen. Han var helskjønn. En blir aldri mett av å se på de vakre skapningene som vi har skapt. Helt utrolig å tenke hvordan kroppen vår fungerer. :)

Du hadde nesten rukket fotoshooten ;)

Gr

Gratulerer igjen. Han var helskjønn. En blir aldri mett av å se på de vakre skapningene som vi har skapt. Helt utrolig å tenke hvordan kroppen vår fungerer. :)

Du hadde nesten rukket fotoshooten ;)
Fikk ny tid den 6 august, så alt løser seg for snille jenter og rampete gutter ;)

Back
Topp