*SKRAVLETRÅD*

Burde jeg føle meg som en gammel kjerring fordi jeg ringer politiet pga. rånere som buser gjennom parkeringshuset i 60 km/t så det blir helt grått av eksos og nesten kjører ned barnevogna mi? ;)
Nei det synes jeg ikke du skal føle deg som.
Det skal ikke så mye til før det kan gå skikkelig galt det der.

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Nei det synes jeg ikke du skal føle deg som.
Det skal ikke så mye til før det kan gå skikkelig galt det der.

Ja, det var kanskje 10 biler som kjørte i følge rett etter hverandre. Den ene kom jo raskere enn den andre!
Politiet sa også at det ikke var første gang de gjorde dette. 3-åringen min har jo astma. Glad hun ikke var med. Overhodet ikke bra å puste inn den eksosen de harry-volvoene avgir når de kjøres på den måten... HMPF! ;)

Ja, det var kanskje 10 biler som kjørte i følge rett etter hverandre. Den ene kom jo raskere enn den andre!
Politiet sa også at det ikke var første gang de gjorde dette. 3-åringen min har jo astma. Glad hun ikke var med. Overhodet ikke bra å puste inn den eksosen de harry-volvoene avgir når de kjøres på den måten... HMPF! ;)
For ikke tenke på at en treåring kunne like greit funnet på å springe rett ut foran dem. De har da ikke sjans til å stoppe :/
Huff nei det er ikke alle som bruker nøtta si fornuftig :(

For ikke tenke på at en treåring kunne like greit funnet på å springe rett ut foran dem. De har da ikke sjans til å stoppe :/
Huff nei det er ikke alle som bruker nøtta si fornuftig :(

Helt sant! Her i huset har vi en avtale om alltid å leie hender på sånne steder fordi det finnes utrolig mange uopmerksomme sjåfører der ute, f.eks alle som skriver sms etc. Men folk som kjører sånn idiot med vilje - de provoserer meg i alle fall! Det er jo vårt ansvar som foreldre å sikre barna på sånne steder. Men jeg og vet at det kan skje glipper for jeg har hatt med meg en vill (på den tiden) 2-åring bært under armen jeg og har måtte slippe henne ned i 3 sekunder for å ikke miste henne i bakken.

Puh! Glad den tid er over *bank i bordet*!!! ;)

Jaja. Får fortelle noe hyggelig da ;) Handla på salg og fant stormberg parkdress til snuppa på 40%. Googlet litt og den skal være bra - åååh som jeg elsker slike kjøp! ;)
Vinterdress på 40% og parkdress til høsten uten for på 50% :D Makes mama happy! ;)

Helt sant! Her i huset har vi en avtale om alltid å leie hender på sånne steder fordi det finnes utrolig mange uopmerksomme sjåfører der ute, f.eks alle som skriver sms etc. Men folk som kjører sånn idiot med vilje - de provoserer meg i alle fall! Det er jo vårt ansvar som foreldre å sikre barna på sånne steder. Men jeg og vet at det kan skje glipper for jeg har hatt med meg en vill (på den tiden) 2-åring bært under armen jeg og har måtte slippe henne ned i 3 sekunder for å ikke miste henne i bakken.

Puh! Glad den tid er over *bank i bordet*!!! ;)

Jaja. Får fortelle noe hyggelig da ;) Handla på salg og fant stormberg parkdress til snuppa på 40%. Googlet litt og den skal være bra - åååh som jeg elsker slike kjøp! ;)
Vinterdress på 40% og parkdress til høsten uten for på 50% :D Makes mama happy! ;)
Slike salg er virkelig gøy :D

Slike salg er virkelig gøy :D

Oh yeah!!! :D Er jo ting hun trenger som jeg måtte ha kjøpt uansett :D Nå tror jeg hun har alt klart minus vintersko faktisk - for dette barnehageåret. :)
Fint å slippe å tenke på sånne utgifter fortløpende. Før vinteren må man fort ut med mange tusen for ulltøy, dress, sko, votter og luer. Det koster å ha barn gitt så det er bare å spare det som kan spares. ;)

Hjelpes!!! Skikkelig tordenstorm over oss i dag :confused: godt mannen er hjemme, for eg liker ikke torden.
Storegutten ska liksom på hytten i dag, men han får ikke sette seg i båt før dette været har passert. :eek:

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Åååååh... nå skal vi snart på vår første trilletur. Gleder meg sånn til å få beveget meg. Rumpa og beina verker bokstavelig talt etter opphold på sykehus.
Andre som hadde det slik?

Tror vi tar oss en tur innom mamma etterpå. Har så lyst å veie meg... ikke gjort det siden uke 35 tror jeg... ser på kroppsformen at jeg har blitt betydelig mindre...
Og den belly bandit jeg var usikker på hvilken str jeg skulle ha...fikk lånt meg en i medium. Og har den på det strammeste nå...godt jeg bestilte i str small.
4 dager siden fødsel, amming såvidt kommet igang... håper vektreduksjon går fint...

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Åååååh... nå skal vi snart på vår første trilletur. Gleder meg sånn til å få beveget meg. Rumpa og beina verker bokstavelig talt etter opphold på sykehus.

Tror vi tar oss en tur innom mamma etterpå. Har så lyst å veie meg... ikke gjort det siden uke 35 tror jeg... ser på kroppsformen at jeg har blitt betydelig mindre...
Og den belly bandit jeg var usikker på hvilken str jeg skulle ha...fikk lånt meg en i medium. Og har den på det strammeste nå...godt jeg bestilte i str small.
4 dager siden fødsel, amming såvidt kommet igang... håper vektreduksjon går fint...

Jeg sa jo det at du måtte ha small ;)

Jeg sitter nå på Totalen med ei venninne og koser oss med en kaffe etter en lang tur rundt Djupdalen :D
Så deilig å bruke kroppen skikkelig :)
Må bli med når du er klar du også ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Eg og har såå lyst å gå på trilletur men orker ikkje ennå :(
Ubehageligt å gå etter fødselen :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Det er herlig å komme i gang med trilletur. Har hatt et par 5 km turer. Varmer opp til 10km turene ;-)

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Sitter og tenker på fødselen...
Ser for meg det øyeblikket hvor jeg presser til jeg ser mannen med ljåen - og så plutselig blir en liten skrikerunge slengt på magen min... våt, kraftige lunger, og spreller som bare det. Navlestrengen var kort, så rakk ikke lenger enn magen...
Men guri... nå sitter jeg med dette lille vesenet. Så utrolig uvirkelig! Og så flott liten krabat. Hver gang han gråter, så kommer bildet opp hvor han havner på magen min....

Vi er så heldige som får lov til å oppleve dette. Håper jeg aldri glemmer dette bildet.

Første trilleturen på oss også i da:) herlig. Fikk perm fra sykehuset og måtte benytte oss av finværet. Deilig å bruke kroppen! Var også hjemme i dag på.perm og da måtte eg jo bare på vekta! Superfornøyd. Gått ned 10 kg siden jeg ble gravid. Hipp hurra. Må være flink videre også nå. Forrige gang gikk jeg opp når jeg ammet. Spiste alt jeg ville..... ikke særlig lurt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I går dro vi av gårde til Flå og tok inn på hotell. Det var MADHOUSE på rommet vårt!
3-åringen sovna 00.30 :P Tror hun seriøst er verdens mest sta!? Mista tellinga på antall timer vi holdt på med legging.
Så i dag var vi i bjørneparken - hadde en fin dag minus at jeg er fryktelig sliten...
Ammingen nesten hver andre time hver natt og en samboer som snorker... GJESP!

Hvordan har deres dag og helg vært damer?

I natt fikk eg faktisk sove nesten 4!! Timer sammenhengende!! ;)
Første kvelden siden eg kom heim fra sjukehuset at vi faktisk e aleine :)
Min mor reiste heim i dag.. Endelig!! Ho har vært her siden tirsdag :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Livet er herlig. Mannen har siste uken med ferie denne uken og småen har begynt igjen i barnehagen. Lekt masse med vennene sine og ikke hatt noen tisseuhell når hun har hatt det gøy. Hun passer godt på lillebror og er så søt og snill (litt rampete til tider men det er vel alderen).Blir hardt når jeg skal styre med alle bussene for å levere hun så jeg får nyte denne tiden:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gleder meg til i morgen. Da ska lillefrøkna til Manuellterapeut.
Høres jo helt fjernt ut, men jeg håper det er en låsning, for da er det kanskje håp for behandling. lillefrøkna slipper å ha vondt og vi kan endelig begynne å legge oss til litt mer normal tid og slippe de lange timene med skriking.

Høres jo helt fjernt ut, men jeg håper det er en låsning, for da er det kanskje håp for behandling. lillefrøkna slipper å ha vondt og vi kan endelig begynne å legge oss til litt mer normal tid og slippe de lange timene med skriking.
Håper dere finner utav det - for er helt FORFERDELIG å ha en utrøstelig unge :(

Masse lykke til i morgen :)
Håper dere finner ut av det, å ikke kunne trøste den lille er rett og slett tortur for et mammahjerte ❤

Hvordan gikk det med dere i dag? Fant de noe under undersøkelsen?

Back
Topp