*SKRAVLETRÅD*

Litt små sur ligger jeg i sengen.. Har hatt vonde tak siden kl 20:30 med ca 20 min mellomrom.. Trodde kanskje det var starten på noe siden jeg har vært kjempe kvalm i hele dag, løpt i rute på do med løs mage og rar i hele kroppen men hva skjer da?! Joooooo!!! Det dabbet av!! Ultra møkk!!

Så kjedelig! Eg og har hatt noen vonde tak i dag.. ikkje regelmessig eller noe..
men hadde jo et liiite håp om at det skulle ta seg opp..:P nedsig!

Så kjedelig! Eg og har hatt noen vonde tak i dag.. ikkje regelmessig eller noe..
men hadde jo et liiite håp om at det skulle ta seg opp..:P nedsig!

Det er så drit!! Æsj!! Vi får fortsette å krysse fingrene å håpe noe skjer snart! Jeg er dritt lei av å vente! Hehe ;)

Det er så drit!! Æsj!! Vi får fortsette å krysse fingrene å håpe noe skjer snart! Jeg er dritt lei av å vente! Hehe ;)

Ser den, du har jo gått over termin og..
så eg burde vel kansje ikkje klage ;) hehe

Endelig i seng :) Har vert hos svigermor med svigerinna mi og hennes baby på kvelds i dag(tredje mann var hjemme med barnevakten)og er just kommet meg i seng. Mannen og dem to eldste er på telt tur i helga :D Så eg og dem to minste er hjemme alene ;)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

God morningen :) nå har jeg nettopp stått opp etter en god natt med bare en do tur så føler meg jo såå uthvilt... Uke 41 i dag :( trodde ikke jeg skulle få oppleve det denne gangen... Jaja, formen min er fin så nå sitter jeg bare å venter på at solen skal komme så jeg kan gå ut å brune meg litt :)

Venter en liten prinsesse ❤❤❤

Nå sitter jeg her og koser meget kaffi og Charlie Alexander ligger ved siden av meg i sofaen og er så våken :)
Vi har sovet godt i natt begge to.
Han fikk mat i 23-tiden og sov da helt til kl 4 før han var sulten igjen :)
Så var det mating igjen 6:30 og 9:30.
Slike kvelder og netter har jeg nå lagt inn en storbestilling på ;)

I dag skal vi gjøre klar siste rest i vogna, kjøpe madrasser til ungene og henge opp gardinene jegsydde i går :)
Kanskje jeg er heldig og får en kopp kaffe med ei venninne om hun har tid :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Jeg må bare få skryte av prinsen min jeg :)
Snillere baby på tur kunne jeg ikke drømt om å få :D
Nå har vi sovet første natta i campingvogn, og alle har sovet godt. Han fikk mat i 5 tiden og sovnet med en gang igjen :)
Nå er det bare jeg og Charlie Alexander som er våkne og koser litt før vi vekker resten.
Her i Halden er deg nydelig sommervær, så vi får brukt de fine sommerklærne også ;)
1374476256349.jpg

Ønsker dere alle en nydelig dag :D
Vi skal kose oss med sol og sommer og grenseshopping ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Jeg må bare få skryte av prinsen min jeg :)
Snillere baby på tur kunne jeg ikke drømt om å få :D
Nå har vi sovet første natta i campingvogn, og alle har sovet godt. Han fikk mat i 5 tiden og sovnet med en gang igjen :)
Nå er det bare jeg og Charlie Alexander som er våkne og koser litt før vi vekker resten.
Her i Halden er deg nydelig sommervær, så vi får brukt de fine sommerklærne også ;)
Vis vedlegget 23183

Ønsker dere alle en nydelig dag :D
Vi skal kose oss med sol og sommer og grenseshopping ;)

Rene luksusen da med andre ord? (Og du som var bekymret for skriking og uroligheter? )
Må jo skjønne at du har fått verdens snilleste og beste skatt ♥
Kos dere ute på tur :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Rene luksusen da med andre ord? (Og du som var bekymret for skriking og uroligheter? )
Må jo skjønne at du har fått verdens snilleste og beste skatt ♥
Kos dere ute på tur :)

Ja jeg burde jo vite det da ;)
Tusen takk, ja vi koser oss masse hele gjengen :D

I dag har vi hatt nyfødtfotograf på besøk. Utrolig dyktig og hyggelig dame. Venter i spenning på resultatene!
Hun lovte meg en sniktitt i kveld :D *Vente, vente, vente*
Prinsen er utslitt. Han sov under fotograferingen men ble jo ''vekket'' og forstyrra hele tiden siden hu måtte flytte såpass på hender og føtter, annsikt og det som var. Men åååååh som jeg gleder meg til å se :D
30 varmegrader...! PUH! Bleie og saueskinn. Varmt på lille stakkar.

Endelig har navleskrotten falt av også (skjedde i går) - så nå lukter han godt igjen! ;)

I dag er dagen for overtidskontrollen.. Gruer meg som bare fy nå. Har nesten ikke hatt blund på øynene i hele natt pga en gruuuusom halsbrann, menssmerter og masse tanker! Jeg er dau trøtt og har skikkelig vondt i magen (ikke gravid relatert vondt) pluss kvalm som et uvær! Gleder meg til å få svar på hva som skjer og bli ferdig med denne dagen. :)

Håper dere andre får en nyyyydelig solskinnsdag! :)

Termin 16 Juli

I dag er dagen for overtidskontrollen.. Gruer meg som bare fy nå. Har nesten ikke hatt blund på øynene i hele natt pga en gruuuusom halsbrann, menssmerter og masse tanker! Jeg er dau trøtt og har skikkelig vondt i magen (ikke gravid relatert vondt) pluss kvalm som et uvær! Gleder meg til å få svar på hva som skjer og bli ferdig med denne dagen. :)

Termin 16 Juli
Masse lykke til!

Termin 16 Juli
Masse lykke til ♥

Fremdeles sol og sommer i Halden ♥
I dag tar vi turen til Ullared :D
Det må jo oppleves.
Tenk så gøy om vi fikk sett Morgan og Ola-Conny da :P

Termin 16 Juli

Lykke til :)

Vente ei tulle 20 juli <3

Termin 16 Juli
Lykke til!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Takk takk alle sammen. Sitter å venter på å komme inn.. Travelt her i dag. :p

Termin 16 Juli

Idag har jeg måttet kansellere nyfødt fotograferingen jeg skulle ha 31 juli... kan noen riste ut brumle for meg????han har gjemt seg på ALLE ul og 3d jeg har hatt... og nå skal han jaggu droppe nyfødt foto også? Sikker på at han vet akkurat hva han skal - og er ekstremt kamerasky... blir helt oppgitt jeg :(

Idag har jeg måttet kansellere nyfødt fotograferingen jeg skulle ha 31 juli... kan noen riste ut brumle for meg????han har gjemt seg på ALLE ul og 3d jeg har hatt... og nå skal han jaggu droppe nyfødt foto også? Sikker på at han vet akkurat hva han skal - og er ekstremt kamerasky... blir helt oppgitt jeg :(

Er jo fortsatt en mulighet han har kommet før 31..

Back
Topp