Sitter og funderer på vugga vår...
Lyst å male den hvit... hva tenker dere?
Vis vedlegget 21793
Vi har sånn lady pure color fra jotun...
Går det an å male med den? Hvor lenge må vugga evt være til lufting før barn kan legges oppi?
Ellers har jeg fått satt opp persiennene jeg har masa meg til... vi hadde noen kirsebær farga tre, men syns det ble så stygt med tanke på at vi har hvite og valnøtt farga toner i resten av stua...
De persiennene var jo et prosjekt uten like - så jeg tilkalte svogeren min mens typen var på jobb. (Ja, er utålmodig... ville ikke vente lenger for syns ca 3 uker var lenge nok...Plutselig er jo baby her og da blir det nok stopp på alt...
Spisebordet og stolene er endelig satt på plass også, så nå begynner vi å komme i orden.
Vis vedlegget 21794
Skal få typen til å male et skap idag og fjerne bordet som står bak spisebordet. Så får jeg heller vaske litt rundt.
I morgen skal jeg på shopping for å finne duk/løper, diverse pynteting og sånn.
Baby vil jo ikke komme uansett, så bedre å få ting klart (for å ikke snakke om å ha noe å få dagene til å gå) mens vi venter.
Trodde aldri jeg skulle si det, men begynner å bli litt utålmodig til å treffe mageboeren nå. Vondter vil jeg ikke ha, men nærmer meg å bli klar for vondt sånn at vi får hilse på brumle i magen
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Her blir det fint ja!
Hadde absolutt malt vuggen hvit og på princess har de sånne små skilt der det står ''the prince sleeps here''. Du kan kjøpe en trå og henge den over den ene dingsen på kanten av vugga. Det tror jeg kunne blitt skikkelig fint.
Lykke til med shoppingen i dag. Duk og litt pynt gjør nok mye i et allerede fint og veldig moderne hjem som dere har.