*SKRAVLETRÅD*

Sitter og funderer på vugga vår...
Lyst å male den hvit... hva tenker dere?
Vis vedlegget 21793

Vi har sånn lady pure color fra jotun...
Går det an å male med den? Hvor lenge må vugga evt være til lufting før barn kan legges oppi?

Ellers har jeg fått satt opp persiennene jeg har masa meg til... vi hadde noen kirsebær farga tre, men syns det ble så stygt med tanke på at vi har hvite og valnøtt farga toner i resten av stua...
De persiennene var jo et prosjekt uten like - så jeg tilkalte svogeren min mens typen var på jobb. (Ja, er utålmodig... ville ikke vente lenger for syns ca 3 uker var lenge nok...Plutselig er jo baby her og da blir det nok stopp på alt...

Spisebordet og stolene er endelig satt på plass også, så nå begynner vi å komme i orden.
Vis vedlegget 21794

Skal få typen til å male et skap idag og fjerne bordet som står bak spisebordet. Så får jeg heller vaske litt rundt.

I morgen skal jeg på shopping for å finne duk/løper, diverse pynteting og sånn.

Baby vil jo ikke komme uansett, så bedre å få ting klart (for å ikke snakke om å ha noe å få dagene til å gå) mens vi venter.

Trodde aldri jeg skulle si det, men begynner å bli litt utålmodig til å treffe mageboeren nå. Vondter vil jeg ikke ha, men nærmer meg å bli klar for vondt sånn at vi får hilse på brumle i magen :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Her blir det fint ja! :)
Hadde absolutt malt vuggen hvit og på princess har de sånne små skilt der det står ''the prince sleeps here''. Du kan kjøpe en trå og henge den over den ene dingsen på kanten av vugga. Det tror jeg kunne blitt skikkelig fint.
Lykke til med shoppingen i dag. :) Duk og litt pynt gjør nok mye i et allerede fint og veldig moderne hjem som dere har. :)

Eg har såååå vondt i hodet i kveld!!! :(
Ellers har eg nett lagt på plass siste rest med babyklær så no e alt klart utenom seng.. :)

Vente ei tulle 20 juli <3

Amme tid :D Littlå sov pittlemann i 5 timer nå fra forrige økt ;) Og jammen sovnet hun rimelig kjapt og :p Men så våknet hun på 18 mnd og spant rundt omkring og var helt i 100!!! Klarte heldigvis å roe henne å legges igjen :cool:

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Herregud så trøtt man kan bli! Minstefrøkna har hengt på puppen nesten hele natten, og de gangene hun endelig sov fikk ikke jeg sove. Det blir nok en skikkelig blund på meg snart, ellers går jeg nok i koma i kveld en gang. Heldigvis er ikke dette normalen, vanligvis har hun en god økt med søvn i løpet av natten, og vanligvis får jeg jo sove når jeg egentlig er stuptrøtt.

5 dager igjen til termin å ingen verdens tegn på at noe kommer til å skje!!!! Overtid here i come!! Max 16 dager igjen iallfall.. Håpe det går fort for jeg er så ting i kroppen nå! :p

Termin idag, og her fant JM at leiet var litt vanskelig, det er enten høyt hodeleie eller tverrleie :confused013 Så jeg skal straks avgårde til sykehuset for en liten ul-sjekk da. Greit å få se at ting står bra til, men kjedelig at ingenting nærmer seg. Max overtid here I come!

Termin idag, og her fant JM at leiet var litt vanskelig, det er enten høyt hodeleie eller tverrleie :confused013 Så jeg skal straks avgårde til sykehuset for en liten ul-sjekk da. Greit å få se at ting står bra til, men kjedelig at ingenting nærmer seg. Max overtid here I come!

Lykke til!

Her har jeg gått og trodd at det var tirsdag. Der tok jeg jammen feil-for det er jo torsdag og snart helg:eek:
Hva skjer????

Lurer på om jeg skal smiske med typen om å dra til ikea på lørdag. Lyst å shoppe litt dill og dall...
Er enten 2 eller 3 timer unna med kjøring, men ungen vil jo ikke ut, formen er fin, så hvorfor ikke?

Hva bør jeg evt shoppe?

Amming er helt topp, helt til vi kommer til rapinga!!! Et styr uten like å få henne til å rape... Noen ganger legger eg henne men da våkner hin etter 15 min ca og har det da gående en stund flr hun roer seg....
Andre som sliter/ har slitt med rapinga som har noen gode tips??

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Amming er helt topp, helt til vi kommer til rapinga!!! Et styr uten like å få henne til å rape... Noen ganger legger eg henne men da våkner hin etter 15 min ca og har det da gående en stund flr hun roer seg....
Andre som sliter/ har slitt med rapinga som har noen gode tips??

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥
Her kom ikke raringer i gang heller før nå for noen dager siden. Men det er ikke hver gang han rapper nå heller.
Har ingen gode tips dessverre.
Kanskje det løsner snart for snuppa di også snart ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Jaja...da kansellerte jeg et kaffe besøk for jeg ikke var så lysten på å sosialisere meg... viser seg at det var en mini-babyshower... de kunne i det minste pusha litt mer på meg hvis det var snakk om en babyshower :(
Ikke blir laksen jeg har i ovnen ferdig heller...
Og typen spiller bare Fifa på playstation...

Arrrrg! For en akutt dritt dag!
Hormonene løper løpsk!

Så kjedeligt då.. kunne ikkje de kommet til deg heller då? :)

Du får røske ut ps'en fra tven :P hehe.. neida vet ikkje eg..:)

Eg sitter aleine som vanligt eg... gubben e så rastløs for tiden..:P
og eg vil på butikken og handle mat for har sååå lyst på loff med majones og fårepølse..:P
meen.. gidde ikkje gå bort i dette regnværet... ;)

Ligger faktisk i badekaret å koser meg med en alkoholfri øl. Deilig!! Ligger å tenker på at jeg skulle vært på butikken selv for jeg vil ha salami, fårepølse og jordbær!! Meeeen jeg orker ikke! Går godsnakke litt med gubben senere ;)

Nå har jeg vært og tatt en blodprøve på sykehuset (siste sjekk av mengde epilepsi medisin i blod).
Nå håper jeg at neste besøk hos helsevesenet er fødsel og ikke noe overtidskontroll eller annet!

I dag skal jeg gjøre ferdig froske-vognteppet til brumle. Har hatt en god pause nå for var så mange tråder å feste :p
Men snart ferdig med å feste tråder nå, så da kan jeg endelig lære meg å sy maskesting sånn at jeg faktisk får frosken på teppet :D
*note for self; fest tråder underveis*

Etter dette skal jeg stryke sengesett til vogn og vugge. Vært litt imot det, da jeg såvidt stryker mine egne klær :p
Men fikk beskjed at slike veldig synlige ting må se ekstra fint ut - alt hva man gjør for skatten sin ♥

Har en bedre dag i dag mener jeg. Tror det å lengte etter fødsel bare er bryderi uten like. Så nå nyter jeg bare tiden med min kjære frem til brumle hilser på.
Typen er nå veldig lykkelig for tiden. Smiler og er så glad og tilfreds. Tror det var godt for ham å få fri fra jobb og bare få være med meg.

Hva skal dere flotte damer idag da?

Å vente på fødsel er slitsomt, sier til meg selv hver dag at jeg ikke skal tenke på det... Meeen det eg ikke så lett akkurat, kjenner liksom etter hver minste tegn...
Hadde tenkt meg på besøk i dag, men foreløpig har det bare vært hjemme og gått meg en liten tur rundt i nabolaget, blir jo utslitt etter ti min...

Venter en liten prinsesse ❤❤❤

Eg sitter å undersøker litt om ka utdanning eg vil ta :)

Må ha ny jobb når permisjonen min e ferdig i mai.. og då hadde det vært kjekt å begynt i noe eg har lyst til for en gangs skyld :)

Ellers sitter mannen her og glor på bilprogram på tv.. og maser om eg ikkje har rier no..
for storebror sitter å sender sms til faren og spør..:P

Nå skal eg bare mate bøllefrø her så skal jeg gjøre et forsøk på å sy gardiner til campingvogna ;)
Alle lengdene er klare, må bare sy brett i kantene :)
Satser på at den nye symaskinen jeg fikk til bursdagen min for snart 3 år siden er snill med meg på jomfruturen :rolleyes:

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Lillefrøkna er veldig søt med masse mørkt hår (akkurat som storesøster hadde), men ulempen er at hun lugger seg selv uten å skjønne at det er hun selv som gjør det, og hylskriker fordi det faktisk gjør vondt (akkurat som storesøster pleide å gjøre). De er nå søte disse små... :)

Litt små sur ligger jeg i sengen.. Har hatt vonde tak siden kl 20:30 med ca 20 min mellomrom.. Trodde kanskje det var starten på noe siden jeg har vært kjempe kvalm i hele dag, løpt i rute på do med løs mage og rar i hele kroppen men hva skjer da?! Joooooo!!! Det dabbet av!! Ultra møkk!!

Back
Topp