*SKRAVLETRÅD*

Akkurat gjort klar ''nedkomstgaven'' om det kan kalles det - til den kommende storesøster jeg. :)
Hun skal få en Minnie (det er det store for tiden)veske med litt kjeks, armbånd, pomade og minnie penalhus med farger oppi. I tillegg skal hun få en minnie bamse for den hun har er knøttliten og jeg har funnet en større utgave som jeg vet hun ønsker seg. :)
Savner henne sånn nå! Nå må ungen komme seg ut så hu andre kan komme hjem en tur!!!!! ;)

Akkurat gjort klar ''nedkomstgaven'' om det kan kalles det - til den kommende storesøster jeg. :)
Hun skal få en Minnie (det er det store for tiden)veske med litt kjeks, armbånd, pomade og minnie penalhus med farger oppi. I tillegg skal hun få en minnie bamse for den hun har er knøttliten og jeg har funnet en større utgave som jeg vet hun ønsker seg. :)
Savner henne sånn nå! Nå må ungen komme seg ut så hu andre kan komme hjem en tur!!!!! ;)

Eg vurdere å kjøpe noe til den kommende storebroen (sønnen te mannen på 8) for han har nett blitt storebror heime hos mammaen og sliter noe grusomt med sjalusi..
Noen forslag til ka eg kan gi til en gutt på 8 år som har alt? :P

Eg vurdere å kjøpe noe til den kommende storebroen (sønnen te mannen på 8) for han har nett blitt storebror heime hos mammaen og sliter noe grusomt med sjalusi..
Noen forslag til ka eg kan gi til en gutt på 8 år som har alt? :p

Hmm. Nytt spill til DSen hvis han driver med noe sånt? Noe han er glad i å lese/ sparer på.
Gudene vet... ;) Hva likern å holde på med? :)

Hmm. Nytt spill til DSen hvis han driver med noe sånt? Noe han er glad i å lese/ sparer på.
Gudene vet... ;) Hva likern å holde på med? :)

Hanhar nettbrett og mobiltlf han spiller på :P
Men noe å lese på kansje :)
Eller koss hodetlf så vi får fred når han spiller :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Spm til dere som har født og er i "rense-stadiet" om dagen. Må dere bruke slike store tena lady bind eller er det nok med vanlige bind fra libresse og lignende? Tenker å hamstre inn litt her snart :)

Jeg har kjøpt inn 4 pakker med nattbind fra libresse til å begynne med.
Holdt for min del sist.

Her har vi bestilt nye sykler til storesøster og storebror som storesøsken gaver siden vi har kjøpt så mye til babyen måtte jo de få noe også...
De får de i morgen da, selv om babyen fortsatt er i magen men de drar på ferie hos faren på fredag så da må de jo få bruke de litt først ;)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Usj.. I dag har jeg skikkelig murringer i ryggen og magen men det er konstant vondt.. Kommer ikke i noe tak! Skikkelig nedpress, klarer nesten ikke gå til tider, blir ufattelig sliten av dette her!! Klage klage.. Hehe.. 1 uke igjen til termin, syns hun kan komme nå!!

Termin 16 Juli

Spm til dere som har født og er i "rense-stadiet" om dagen. Må dere bruke slike store tena lady bind eller er det nok med vanlige bind fra libresse og lignende? Tenker å hamstre inn litt her snart :)
Her brukte jeg libresse nattbind de første 3 dagene/nettene. Så gikk jeg over på vanlig bind.
Er overrasket over hvor lite jeg blør denne gangen.
Tror kanskje disse bringebærblad kapslene virkelig har gjort jobben sin jeg ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Happy happy happy! Jeg la faktisk minstefrøkna i sin egen seng klokken 19.15 i dag, og hun sover der fremdeles! Dermed fikk jeg tid til å ta kveldsstellet på supersnuppa selv, og gitt henne en skikkelig nattakos. He, he, jeg har ikke de store forhåpningene om at dette skal vare, men jeg ble nå litt stolt likevel. Det er kanskje litt storforlangende, men jeg håper også på litt mer søvn i natt enn natt til i dag, jeg tror det ble tre timer totalt. Noen er glad i å henge i puppen... Men nå blir det litt mat i skrotten, også er det nattinatt fra denne kanten. ZZZzzzz

Her brukte jeg libresse nattbind de første 3 dagene/nettene. Så gikk jeg over på vanlig bind.
Er overrasket over hvor lite jeg blør denne gangen.
Tror kanskje disse bringebærblad kapslene virkelig har gjort jobben sin jeg ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Regner jo med at det er ganske så individuelt hvor mye man blør, men godt å høre at det kan være såpass lite også :)
Men så har ikke jeg prøvd ut bringebærkapsler eller da..

baahhhh, tror jeg blir gal snart. Hatt regelmessige vonde tak nederst i magen og korsryggen (mest i ryggen nå i det siste) i 3 dager ca. Men det blir liksom med det. takene er som sakt vonde og jeg må konsentrere meg når de står på, men de er ikke så vonde at jeg tror jeg dør liksom samt de bygger seg ikke opp. I tillegg til takene har jeg mye kynnere og korsryggen verker stort sett hele tiden nå.... Ble et skikkelig syteinnlegg dette, men alle disse vondtene gjør at humøret er skikkelig på bånn. Samboer har fått høre det de gangene han er hjemme, bjeffer for alt og ingenting. Stakkar fyr.

Sitter og funderer på vugga vår...
Lyst å male den hvit... hva tenker dere?
1373455390575.jpg

Vi har sånn lady pure color fra jotun...
Går det an å male med den? Hvor lenge må vugga evt være til lufting før barn kan legges oppi?

Ellers har jeg fått satt opp persiennene jeg har masa meg til... vi hadde noen kirsebær farga tre, men syns det ble så stygt med tanke på at vi har hvite og valnøtt farga toner i resten av stua...
De persiennene var jo et prosjekt uten like - så jeg tilkalte svogeren min mens typen var på jobb. (Ja, er utålmodig... ville ikke vente lenger for syns ca 3 uker var lenge nok...Plutselig er jo baby her og da blir det nok stopp på alt...

Spisebordet og stolene er endelig satt på plass også, så nå begynner vi å komme i orden.
1373456067132.jpg

Skal få typen til å male et skap idag og fjerne bordet som står bak spisebordet. Så får jeg heller vaske litt rundt.

I morgen skal jeg på shopping for å finne duk/løper, diverse pynteting og sånn.

Baby vil jo ikke komme uansett, så bedre å få ting klart (for å ikke snakke om å ha noe å få dagene til å gå) mens vi venter.

Trodde aldri jeg skulle si det, men begynner å bli litt utålmodig til å treffe mageboeren nå. Vondter vil jeg ikke ha, men nærmer meg å bli klar for vondt sånn at vi får hilse på brumle i magen :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Samme her, jeg er skikkelig lei trehvitt (pga alt i Norge har vært trehvitt i en årrekke :P), så jeg ville malt den hvit.
Så koselig spisestue dere har, stolene ser skikkelig behagelige ut!

Samme her, jeg er skikkelig lei trehvitt (pga alt i Norge har vært trehvitt i en årrekke :P), så jeg ville malt den hvit.
Så koselig spisestue dere har, stolene ser skikkelig behagelige ut!
Stolene er kjempegode også!
Kan vippe litt med dem + mykt sete og rygg. Kjempefornøyd!
Sånn brukte vi skattepengene mine iallefall :p

Får se om vi får litt fortgang med en vugga da...

Fine bilder, så veldig koselig ut hjemme til dere :) Jeg er litt motsatt jeg da når det kommer til det å male vugga. Ville beholdt den slik den er, syns det er noe sjarmerende med ekte tømmer (altså uten maling). Men jeg syns ikke det er fint om det blir for mye trehvitt heller. Er generelt glad i å ha vegger og slikt lyst med innslag av tre i interiøret. Syns Norge har vært alt for lenge på denne "Hvite" bølgen der alt må males hvitt. Men alle har forskjellig smak, så her er det jo dere som må velge hva dere syns er finest og passer deres smar :) Vugga så foresten veldig nydelig ut :) Tenk nå er det ikke lenge til det ligger en liten krabat oppi :)

Jeg blødde ikke sånn tena-mye så lenge. Kanskje 4 dager ca. Etter det, nattbind, så vanlige, så truseinnlegg. Nå ferdig, etter i underkant av 5 uker kunne jeg slutte med truseinnlegg. Tipper det holder å hamstre inn litt nattbind, og så kan du kanskje snike med deg noen tena fra sykehuset? Her hadde jeg fått resten av ei pakke fra ei venninne, men trengte få.

Sitter og funderer på vugga vår...
Lyst å male den hvit... hva tenker dere?
Vis vedlegget 21793

Vi har sånn lady pure color fra jotun...
Går det an å male med den? Hvor lenge må vugga evt være til lufting før barn kan legges oppi?

Ellers har jeg fått satt opp persiennene jeg har masa meg til... vi hadde noen kirsebær farga tre, men syns det ble så stygt med tanke på at vi har hvite og valnøtt farga toner i resten av stua...
De persiennene var jo et prosjekt uten like - så jeg tilkalte svogeren min mens typen var på jobb. (Ja, er utålmodig... ville ikke vente lenger for syns ca 3 uker var lenge nok...Plutselig er jo baby her og da blir det nok stopp på alt...

Spisebordet og stolene er endelig satt på plass også, så nå begynner vi å komme i orden.
Vis vedlegget 21794

Skal få typen til å male et skap idag og fjerne bordet som står bak spisebordet. Så får jeg heller vaske litt rundt.

I morgen skal jeg på shopping for å finne duk/løper, diverse pynteting og sånn.

Baby vil jo ikke komme uansett, så bedre å få ting klart (for å ikke snakke om å ha noe å få dagene til å gå) mens vi venter.

Trodde aldri jeg skulle si det, men begynner å bli litt utålmodig til å treffe mageboeren nå. Vondter vil jeg ikke ha, men nærmer meg å bli klar for vondt sånn at vi får hilse på brumle i magen :)

Så fint! Jeg har også trevugge, fra jeg var liten... Hadde tenkt å male den hvit, men det skjedde aldri, gitt ;-) så nå er den sånn!

Back
Topp