*SKRAVLETRÅD*

Natt amming på gang :) Eller er snart ferdig, og vondtene er på vei bort :D HURRAAAAA :p
Navn ja, vi har ennda ikkje diskutert noen, dukker nokk opp et snart ;)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Nett blitt vekket av mannen som kom heim fra byn.. :p
Navn var vi enige om allerede rundt uke 10 tror eg :P
Hadde hatt et problem om d va gutt då :p

vente ei tulle 20 Juli ♡

Så herlig å ha navnet klart :)
Her sover alle sammen ennda, kun eg og bebi som er våkne til amming :)
Ungene er lik faren når det kommer til å sove :D

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Himmel... noen har gitt en mann en mikrofon litt for tidlig idag... er Ironman i Haugesund i helga. (Sånn triatlon greier tror jeg).
Funnet ut at jeg bor litt for nærme begivenheten for denne fyren med mikrofon har gaulet siden 8.00. "Heia, heia,heia" +++
Nevnte jeg at jeg har nesten ikke sovet? Fant bare ikke roen...
Så nå har jeg stått opp.
Sitter alene i stua med strikket mitt - snart ferdig med vognteppet nå :D

Ha en fin dag folkens!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Trøøøtt!! :P
Ka ska dåkke i dag då? På en søøndag? :)

Vente ei tulle 20 juli <3

Kjedelig søndag, regn og grått ute. Skal snart kjøre mannen og dem 3 eldste til hytta til svigers. Så eg og lille gull blir alene hjemme og får slappet skikkelig av :D

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Å herlighet for en melkespreng! Det kjennes ut som om jeg har fått lagt inn et kg silikon i hver pupp. Egentlig hater jeg å pumpe, men i går kveld måtte jeg lette litt på trykket. Ikke at det hjalp noe nevneverdig. Heldigvis har minstefrøkna vært veldig ivrig på puppen, så hun hjelper meg så godt hun kan. Trøster meg med at det verste går over snart, og imens prøver vi oss på litt alternative ammestillinger for å få tømt hele brystet.

I dag har vi vaskebyrå her hjemme :P
Det er en svensk mann som driver det (som også vasker - All support, noen som har hørt om de) og ei russisk dame som er med og vasker.
Orker bare ikke å ta meg av alt her og vårvasken ble ikke skikkelig i år og jeg vet at det ikke blir godt nok om samboeren skulle gjort det. :P Ikke har han tid heller...
Jeg er jo så paranoid når det gjelder fremmede i hus så jeg har jo på meg vel over halvparten med gull og smykker i dag. :PSer sikker kjempe snodig ut :P Noe har jeg også i veska mi + at noe ligger på badet men jeg vet akkurat hva og hvor.. :P
Haha... Blir hvertfall digg å ha et super reint hus og slippe å tenke på støv når vi kommer hjem fra føden og forresten synes jeg babyen kan komme seg ut snart!!!
Har mindre kynnere og murringer nå enn på lenge... Kjedelig!!!! :P

Hva skal dere i dag?

Fy søren så mye koseligere det er å slumre i senga med en liten kosebleiebaby ved sin side.
Kjærlighet ❤❤❤❤❤❤
Så fantastisk å være mamma!!!!!

Jeg er ganske misunnelig på både en-skatt og maria2009 jeg.
Hadde jo vært deilig å fått full nedvask av huset. :)
Og høres veldig deilig ut å ligge å slumre med liten baby, det er ikke lenge igjen for noen av oss da.... :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Ja, men plutselig, og nå er det jo litt plutselig også, endelig! Så ligger dere der og slumrer med baby sjøl :-) Ikke lenge igjen for noen julidamer nå!

Enig - høres nydelig ut å få huset ordna sånn! Og, hehe, ser deg for meg med alle smykkene ;)

Nå har jeg vært hos jordmor. Fikk nok en gang tømt meg for fødeangsten min..
Alt stod bra til - men fikk jo kommentar på at jeg hadde hovnet litt opp siden sist...jada... sånn det er det!

Ellers burde jeg gjort mange ting her hjemme, men har ikke lyst :(

Fint vær er det ute også - men vil ikke ut heller...så nå sitter jeg bare parkert i sofaen og henger på bv...
Gidder ikke ta på tv en gang...

Nå har jeg vært hos jordmor. Fikk nok en gang tømt meg for fødeangsten min..
Alt stod bra til - men fikk jo kommentar på at jeg hadde hovnet litt opp siden sist...jada... sånn det er det!

Ellers burde jeg gjort mange ting her hjemme, men har ikke lyst :(

Fint vær er det ute også - men vil ikke ut heller...så nå sitter jeg bare parkert i sofaen og henger på bv...
Gidder ikke ta på tv en gang...

Slapp av og nyt den siste tiden du har igjen. Du har jo hatt et kjør uten like frem til nå i mine øyne. Med eksamen og alt det der hengende over deg. Du fortjener og slappe av og skal ikke være lei deg for det! :)

Ææææh. Babyen driver å grafser noe gruelig nedentil.. Skikkelig ekkelt!
Hadde jeg stått oppreist nå tror at jeg hadde gått i knestående :p

Back
Topp