Endelig har jeg fått liv i den nye PC`en min, så nå sitter jeg bare og kopierer bilder og slikt over fra den gamle. Herlig med en litt raskere maskin, selv om vi måtte ut og kjøpe ny router for å få alt til å fungere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig har jeg fått liv i den nye PC`en min, så nå sitter jeg bare og kopierer bilder og slikt over fra den gamle. Herlig med en litt raskere maskin, selv om vi måtte ut og kjøpe ny router for å få alt til å fungere.
Nettopp spist frokost med typen som begynner sent idag.
Fikk snakka sammen om forventningene våres til det nye tilskuddet i familien.
Hadde vært morsomt om han kom 7.7 for da har nær familie bursdag 7.7, 8.8, 9.9 og 10.10 (ja, tall er kult!)
Men vi får nå se...
Typen er også SVÆRT utålmodig om å få treffe lille brumle i magen...
Dette var nytt for meg, for pleier jo å være mammen som tripper...men har det helt greit jeg. Kan godt få være i magen litt lenger...
Ahhh...er så lykkelig for tiden (når familie issues er eliminert bort - noe jeg er flink til...).
Spent på tiden fremover. Er veldig skummelt, men tror det kommer til å gå greit.
Har jo dere jeg kan spørre om råd om det blir fullstendig kaotisk
Det er også så spennende å se hvem som føder for tiden. All hell og lykke til dem som skal føde - og gratulerer til alle som har født.
Så glad på alles vegne
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååhhhhh!
Tror babyen forsøker å komme seg ut gjennom ribbeina mine!
Usikker på om det er rumpa hans/ ryggen som spennes ut mot ribbeina mine.
Er så forferdelig vondt når nerven nedenfor ligger i klem samtidig! Tror jeg mister det lille vettet jeg har igjen snart!!!
Også helsikes forkjølelse i tillegg! Jippi kay-ey..
Bare en rampegutt du har fått deg...
Hold ut! Plutselig er han her og du tilgir han for alt tull han har funnet på i svangerskapet.
God bedring til deg også
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Så dere på ul eller bare ctg? Hvis dere så ul, så dere babyen gjøre puste øvelser?Masse lykke til i dag, håper alt står bra til med den lille der inne Håper også at de tar din angst til etterretning og bryr seg!
Her har magen vært veldig rolig i det siste og det har vært litt bekymring rundt dette, men etter en tur på sykehuset fikk vi vite at alt fremdeles er bra med den lille. Og i dag har han flytta litt på seg merker jeg, for nå er det masse bevegelse inni der - akkurat som det pleide å være Er så godt å slippe å bekymre seg for den lille.
Så dere på ul eller bare ctg? Hvis dere så ul, så dere babyen gjøre puste øvelser?
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Soooolbrent!!!!
Når babyen e kommet ut, blir kroppen helt normal i forhold til sol med en gang då??
Ikkje spesielt digg dette
Vente ei tulle 20 juli <3
Vil tro det, at kroppen går tilbake til i forhold til mottakelig for sol osv. Men jeg har slitt med pigmentflekker etter mitt første svangerskap
Det gikk aldri over... Fått 3 på ryggen og de blir aldri borte. Også litt skjoldete på baksiden av overarmene men de synes heldigvis ikke fullt så godt...
I dag har vi hentet nytt spisebord og gamle møbler (2 stoler og hvilebord).
Blir så fint her så Nå mangler kun lysekrone over stolene og hvilebordet.
Eg har fått pigmentflekker i ansiktet eg, flott det!
Hadde det no bare vært på ryggen hehe
Kjekt med nye møbler!! eg glede meg sånn til å få senga til frøkna i magen i hus, men tror faktisk hu komme før senga hihi
Huff, får håpe dine pigmentflekker forsvinner da i alle fall! De vet å sette spor de små babyene. På godt å vondt.
Skjønner godt at du venter på senga hennes.
Det blir liksom så virkelig da.. Koselig med redebygging!