*SKRAVLETRÅD*

Endelig har jeg fått liv i den nye PC`en min, så nå sitter jeg bare og kopierer bilder og slikt over fra den gamle. Herlig med en litt raskere maskin, selv om vi måtte ut og kjøpe ny router for å få alt til å fungere.

Endelig har jeg fått liv i den nye PC`en min, så nå sitter jeg bare og kopierer bilder og slikt over fra den gamle. Herlig med en litt raskere maskin, selv om vi måtte ut og kjøpe ny router for å få alt til å fungere.

Heldigen! Eg og vil ha ny pc! :P
Batteriet på min har tatt kvelden.. :(

Vente ei tulle 20 juli <3

Nettopp spist frokost med typen som begynner sent idag.
Fikk snakka sammen om forventningene våres til det nye tilskuddet i familien.
Hadde vært morsomt om han kom 7.7 for da har nær familie bursdag 7.7, 8.8, 9.9 og 10.10 (ja, tall er kult!)
Men vi får nå se...
Typen er også SVÆRT utålmodig om å få treffe lille brumle i magen...
Dette var nytt for meg, for pleier jo å være mammen som tripper...men har det helt greit jeg. Kan godt få være i magen litt lenger...

Ahhh...er så lykkelig for tiden (når familie issues er eliminert bort - noe jeg er flink til...).
Spent på tiden fremover. Er veldig skummelt, men tror det kommer til å gå greit.
Har jo dere jeg kan spørre om råd om det blir fullstendig kaotisk :)

Det er også så spennende å se hvem som føder for tiden. All hell og lykke til dem som skal føde - og gratulerer til alle som har født.
Så glad på alles vegne :D

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Nettopp spist frokost med typen som begynner sent idag.
Fikk snakka sammen om forventningene våres til det nye tilskuddet i familien.
Hadde vært morsomt om han kom 7.7 for da har nær familie bursdag 7.7, 8.8, 9.9 og 10.10 (ja, tall er kult!)
Men vi får nå se...
Typen er også SVÆRT utålmodig om å få treffe lille brumle i magen...
Dette var nytt for meg, for pleier jo å være mammen som tripper...men har det helt greit jeg. Kan godt få være i magen litt lenger...

Ahhh...er så lykkelig for tiden (når familie issues er eliminert bort - noe jeg er flink til...).
Spent på tiden fremover. Er veldig skummelt, men tror det kommer til å gå greit.
Har jo dere jeg kan spørre om råd om det blir fullstendig kaotisk :)

Det er også så spennende å se hvem som føder for tiden. All hell og lykke til dem som skal føde - og gratulerer til alle som har født.
Så glad på alles vegne :D

Så herlig da, koselig når mannfolka gleder seg. :)
Det er jo uhyre spennende her for tida da, kommer jo småttiser hver dag nesten.... :)
Vi er nærme nå, alle mann, så er bare å la ting gå sin gang, så kommer de ut tilslutt... ;)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååhhhhh!
Tror babyen forsøker å komme seg ut gjennom ribbeina mine!
Usikker på om det er rumpa hans/ ryggen som spennes ut mot ribbeina mine.
Er så forferdelig vondt når nerven nedenfor ligger i klem samtidig! Tror jeg mister det lille vettet jeg har igjen snart!!!
Også helsikes forkjølelse i tillegg! Jippi kay-ey..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååhhhhh!
Tror babyen forsøker å komme seg ut gjennom ribbeina mine!
Usikker på om det er rumpa hans/ ryggen som spennes ut mot ribbeina mine.
Er så forferdelig vondt når nerven nedenfor ligger i klem samtidig! Tror jeg mister det lille vettet jeg har igjen snart!!!
Også helsikes forkjølelse i tillegg! Jippi kay-ey..
:(
Bare en rampegutt du har fått deg...
Hold ut! Plutselig er han her og du tilgir han for alt tull han har funnet på i svangerskapet.

God bedring til deg også :)

:(
Bare en rampegutt du har fått deg...
Hold ut! Plutselig er han her og du tilgir han for alt tull han har funnet på i svangerskapet.

God bedring til deg også :)

Ja.. Godt det er x-antall år til konfirmasjonstalen skal skrives og at man rekker å glemme i mellomtiden! :p
I morgen skal jeg på ny UL... Da er jeg skikkelig spent på om jeg får vite ca hva han veier!!!...
Ei skikkelig spinkel venninne av meg som knapt nok spiste under graviditeten fikk jo en sønn på 5 kg.
Jeg har jo spist som en hest og frykter i grunn ''det verste'' :P
Tidvis rart jeg ikke har pådratt med svangerskapsdiabetes... Håper han ikke er over 4 hvertfall :P

Bah...
Sitter på sykehuset og venter på dagens time...
Har så sinnsykt sug i magen for tiden! Begynt å få noen småvondter, og er fremdeles livredd for det som skal komme.
Har jo snakka med folk om dette her, men jo mer tiden nærmer seg - jo mer gruer jeg meg til fødsel.
Har bare lyst å våkne opp en dag med gullet mitt i armene..

Men men...ble så sent igår at fødebagen ikke ble pakka. Det skal gjøres senere idag. Skal kjøpe en ammetopp og litt snacks til bagen, så er det vel klart...
Må også handle sånn generelt, men må vente til typen kommer hjem for klarer ikke å bære alle varene hjem selv..

Har også kjøpt meg reker, så i kveld blir det (kanskje) siste reke smørbrød på lang tid...

Det var vel dagen min idag.
Får spise yoghurten min og drikke kaffen, så får vi se hvordan brumle i magen ligger an

God fredag alle sammen!

Masse lykke til i dag, håper alt står bra til med den lille der inne :) Håper også at de tar din angst til etterretning og bryr seg!

Her har magen vært veldig rolig i det siste og det har vært litt bekymring rundt dette, men etter en tur på sykehuset fikk vi vite at alt fremdeles er bra med den lille. Og i dag har han flytta litt på seg merker jeg, for nå er det masse bevegelse inni der - akkurat som det pleide å være :) Er så godt å slippe å bekymre seg for den lille.

Masse lykke til i dag, håper alt står bra til med den lille der inne :) Håper også at de tar din angst til etterretning og bryr seg!

Her har magen vært veldig rolig i det siste og det har vært litt bekymring rundt dette, men etter en tur på sykehuset fikk vi vite at alt fremdeles er bra med den lille. Og i dag har han flytta litt på seg merker jeg, for nå er det masse bevegelse inni der - akkurat som det pleide å være :) Er så godt å slippe å bekymre seg for den lille.
Så dere på ul eller bare ctg? Hvis dere så ul, så dere babyen gjøre puste øvelser?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det er bare så deilig med helg! Sove litt utpå, spise lang frokost, og ingen planer før om noen timer... (og jeg er i uke 38 - enda en uke har gått). Tida har gått supertfort her i det siste, har rukket å jobbe 4uker etter eksamen, og det har vært fantastisk. Har blitt kjent med masse trivelige kollegaer, hadde grillfest med jobben i går og jeg holdt ut helt til kl 01(!). Etter planen jobber jeg ei uke til (men kan jobbe redusert om jeg vil), så er det fri på meg også.

Det eneste som er litt kjedelig er at typen har reist hjem i helga for å være med på russereunion. Så småen har det med å holde seg inne i magen helt til søndag ettermiddag. Tror kommende pappa hadde litt kalde føtter for å reise, og i grunn var mer bekymra enn meg ;-) Spurte masse om jeg kjente noe på kroppen osv... Men her er det ingen tegn til fødsel, så jeg nyter helga fullt ut!

Så dere på ul eller bare ctg? Hvis dere så ul, så dere babyen gjøre puste øvelser?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Vi gjorde slik ctg en halvtimes tid først også fikk vi ul. Var veldig godt å se han igjen :) Men jeg tenkte ikke over å se etter om han gjorde pusteøvelser.. Også var han festa så fikk heller ikke sett på "ansiktet" hans. Legen hadde en student inne med han da han tok ul så han forklarte alt mulig rart til hun, det syns jeg var veldig positivt. Men fikk ikke høre hvor stor og tung de tror han er, så vi må nok bare vente til fødsel med å få vite det.

Soooolbrent!!!! :(
Når babyen e kommet ut, blir kroppen helt normal i forhold til sol med en gang då?? :P
Ikkje spesielt digg dette :P

Soooolbrent!!!! :(
Når babyen e kommet ut, blir kroppen helt normal i forhold til sol med en gang då?? :p
Ikkje spesielt digg dette :p

Vil tro det, at kroppen går tilbake til i forhold til mottakelig for sol osv. Men jeg har slitt med pigmentflekker etter mitt første svangerskap :(
Det gikk aldri over... Fått 3 på ryggen og de blir aldri borte. Også litt skjoldete på baksiden av overarmene men de synes heldigvis ikke fullt så godt...

I dag har vi hentet nytt spisebord og gamle møbler (2 stoler og hvilebord). :D
Blir så fint her så :D Nå mangler kun lysekrone over stolene og hvilebordet.

Vil tro det, at kroppen går tilbake til i forhold til mottakelig for sol osv. Men jeg har slitt med pigmentflekker etter mitt første svangerskap :(
Det gikk aldri over... Fått 3 på ryggen og de blir aldri borte. Også litt skjoldete på baksiden av overarmene men de synes heldigvis ikke fullt så godt...

I dag har vi hentet nytt spisebord og gamle møbler (2 stoler og hvilebord). :D
Blir så fint her så :D Nå mangler kun lysekrone over stolene og hvilebordet.

Eg har fått pigmentflekker i ansiktet eg, flott det! :P
Hadde det no bare vært på ryggen :( hehe :)

Kjekt med nye møbler!! :D eg glede meg sånn til å få senga til frøkna i magen i hus, men tror faktisk hu komme før senga :P hihi :P

Eg har fått pigmentflekker i ansiktet eg, flott det! :p
Hadde det no bare vært på ryggen :( hehe :)

Kjekt med nye møbler!! :D eg glede meg sånn til å få senga til frøkna i magen i hus, men tror faktisk hu komme før senga :p hihi :p

Huff, får håpe dine pigmentflekker forsvinner da i alle fall! De vet å sette spor de små babyene. På godt å vondt. ;)

Skjønner godt at du venter på senga hennes. :)
Det blir liksom så virkelig da.. Koselig med redebygging! :)

Huff, får håpe dine pigmentflekker forsvinner da i alle fall! De vet å sette spor de små babyene. På godt å vondt. ;)

Skjønner godt at du venter på senga hennes. :)
Det blir liksom så virkelig da.. Koselig med redebygging! :)

Ja eg håpe de forsvinne, men hvis ikkje så får eg heller leve med at eg ser skitten ut rett øve leppa :P
ser nesten litt komisk ut :P hehe ;)

Siden eg først va no i gang med litt klaging i dag, så tar eg en til!
Flott å være dilla på cola zero når ein får halsbrann av det!! Aouch!! ;) :P

Ka gjør dåkke andre flotte damer på i kveld då?
Eg har kjørt mannen på fest så sitter her åleine og glor :p

Sitte nå her å amme og amme og amme og spiser litt smågodt.
Veldig god appetitt på denne prinsen ♥
Og klør meg i hode på dette navnevalget.
Har nå gitt ei loste til mannen i håp om at vi kan bli enig om noen navn hvertfall. :P
Han sitter forresten på terrassen med en kompis å feirer prinsen :)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Min mann feirer bursdagen sin på forskudd, og håper at lille Kine vil komme til verden siden han e ute og drikker...:P han e så teit! :P

Back
Topp