Nå har jeg endelig fått somla meg til å lagre sladrevenn nr på den nye mobilen....på tide kan man vel si (men når bv appen er så tilgjengelig som den er, hadde det i grunn ikke vært krise om jeg ikke hadde fått tid til å gjøre det...)
Ellers går dagene... blitt forkjølet, så mine nattlige toalett besøk etterfølges av noen timer med våkenhet grunnet fryktelig tett nese... bruker nesespray, men når det er pottetett tar det jo mye lenger tid før den funker...
Så nå er jeg på 4 dagen med ca 3 timers søvn... litt sliten, så lillegutt får vente på seg til jeg har fått tatt meg inn igjen...
Ellers går flyttinga greit. Ferdig å male de veggene vi ønsket i stua. Eskene har kommet bort (takket være min kjære samboer som plutselig fikk for seg å ta et skikkelig tak mens han lå hjemme med den aldri så kjente "man flu" - ja, forkjølelse på godt norsk, men dødsleie for mannfolk...)
Fikk endelig kjøpt oss et spisebord også. Hadde jo bare møbler i tv stua, så spisestua trengte påfyll
Det var et prosjekt uten like, for det jeg så for meg vs det samboer så for seg stemte liksom ikke helt overens... men vi ble nå enige til slutt (tok bare noen uker og x antall besøk på møbel butikker i hele regionen...).
Har begynt med nytt strikkeprosjekt også. Denne gang er det et hvitt vognteppe med lysegrønne striper + frosker på... er så søtt ♥
Tenkte å få bestilt sengekant og stellebord matte på internett idag.
Skal også på besøk til den ene søstera mi idag. Det blir kos
Ha en fin dag folkens!
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥