*SKRAVLETRÅD*

Jeg sa i telefonen i går at mannen hadde hatt seg en øl til middagen, hvorpå mamma sa at " ja, nå er det vel snart slutt på at han får ta noe særlig alkohol"... Og tenkte litt på det for ei lita stund sida da jeg og mannen avtalte at ham må kjøre til en fest han skal på 21.6. (12 dager før termin). Så ja, de må jo snart være klare til å kjøre oss anytime disse mannfolka :-) men er vi uheldige og at han har tatt seg en øl til maten, så får vi ta taxi :-)
Ja, for oss blir det i så fall en heftig taxi regning- 40min tur;) men men Aas Uten og Munkholm er gode de å i varmen;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja, for oss blir det i så fall en heftig taxi regning- 40min tur;) men men Aas Uten og Munkholm er gode de å i varmen;)

Hehe, det kan fort bli dyrt ja... Her er det bare snakk om et par kilometer til Ullevål, tid litt avhengig av rush/ikke, men vi tar det vel utenom rushtrafikken vel ;-) uansett myye mindre trafikk i sommerferien, så blir ikke så dyrt. Men oddsen=liten, for han drikker så sjelden :-)

Blir nok ikke noe taxi her eller, det blir for dyrt når det tar litt tid å komme frem. Må nok bare finne ut når han må slutte å drikke. Et par uker før termin kanskje..

Blir nok ikke noe taxi her eller, det blir for dyrt når det tar litt tid å komme frem. Må nok bare finne ut når han må slutte å drikke. Et par uker før termin kanskje..

Hvis det er langt, så minst 2 uker kanskje ja :-) Tror nesten jeg hadde forventa lengre før jeg... ;-)

Hvis det er langt, så minst 2 uker kanskje ja :-) Tror nesten jeg hadde forventa lengre før jeg... ;-)
Endelig i seng etter en lang da. Vi var jo ikke hjemme fra tannlegevakten før kl ni, og nå har jeg lagt meg i senga sammen med min tannløse skjønning. Har såååå dårlig samvittighet for at jeg ikke var der for å stoppe han. De skulle bare en liten tur ut etter middag. Men denne bakken vet de jo at de ikke får hå i, allikevel... Skal vel bare være glad at det var asfalten han traff og ikke fronten på en bil. De som bor på toppen kjører jo som griser....

Endelig i seng etter en lang da. Vi var jo ikke hjemme fra tannlegevakten før kl ni, og nå har jeg lagt meg i senga sammen med min tannløse skjønning. Har såååå dårlig samvittighet for at jeg ikke var der for å stoppe han. De skulle bare en liten tur ut etter middag. Men denne bakken vet de jo at de ikke får hå i, allikevel... Skal vel bare være glad at det var asfalten han traff og ikke fronten på en bil. De som bor på toppen kjører jo som griser....

Huff, forstår godt den dårlige samvittigheten selv om du ikke burde ha det. Selv om man passer på så vil man ikke alltid kunne stoppe alt av ulykker - desverre. :(
Men som du selv sier, man får bare prise seg lykkelig for at det ikke gikk verre og ps. kanskje det kan fungere å sende brev til kommunen og klage på råkjørere?
Vi fikk gjennom 2 fartsdumper + skilt her som vi bor pga. råkjørere på boligfeltet.

Bare sånn for å ha nevnt det; hvis jeg plutselig forsvinner herfra en stund så er det mest sannsynlig pga en kaputt datamaskin. Jeg har ingen planer om å føde de nærmeste ukene, men dataen synger definitivt på siste verset her. Jeg skal kjøpe ny når jeg får feriepenger, og i mellomtiden er jeg like overrasket hver dag den fremdeles fungerer.

Bare sånn for å ha nevnt det; hvis jeg plutselig forsvinner herfra en stund så er det mest sannsynlig pga en kaputt datamaskin. Jeg har ingen planer om å føde de nærmeste ukene, men dataen synger definitivt på siste verset her. Jeg skal kjøpe ny når jeg får feriepenger, og i mellomtiden er jeg like overrasket hver dag den fremdeles fungerer.
Nei su kn jo ikke forsvinne Løvesnuppa;)

Da har jeg prøvd meg på skillingsboller for aller første gang. Håper de smaker like godt som de ser gode ut :)

Vis vedlegget 17800

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nam! Tror ikke jeg kan bake slike nå, for da spiser jeg nok opp alle i løpet av kvelden og morgen dagen;)

Nam! Tror ikke jeg kan bake slike nå, for da spiser jeg nok opp alle i løpet av kvelden og morgen dagen;)

Var smart nok til å hive to poser i frysen med en gang de var passelig nedkjølt ;)
Men ja de ble fort spist opp.

Var smart nok til å hive to poser i frysen med en gang de var passelig nedkjølt ;)
Men ja de ble fort spist opp.

Fornuftig!

Det så ut som knallgode skillingsboller. Lurer på om jeg kanskje trenger litt lurt i frysa, kan jo bake i morra kanskje. :)

Tomatsuppe til kvelds;)

Da har vi akurat spist herlig grillet ørret.
Elsker sommer og grilling :)
Ungene springer rundt og kaster vannballonger på hverandre :cool:

Å, de så veldig gode ut, Amahel! Jeg hadde tenkt å bake opp litt forskjellig å ha i fryseren til babyen kom, meeeen når han kom i uke 46, rakk jeg aldri det ;-) Har 2/3 av en langpanne sjokoladekake liggende i 3 stykker da.... Ellers så tenker jeg at folk vel har vett til å ta med seg noe på barselbesøk... Jeg sier bare når vi avtaler at vi ikke er helt på energien til å ordne og dille så mye enda :-)

Barsel besøk ja, det har jeg ikke engang tenkt på;)

Lurer på om vi går sove i natt jeg.

Back
Topp