Vel... Etter over et døgn med surmuling så får jeg vel skrive om det her da ( må tømme meg, ellers blir jeg gal...).
Vel, hadde jo ortopedi eksamen igår. Det var forholdsvis en grei prøve. Var på data, og avkryssing - et svar rett...
Etter å hatt x antall muntlige eksamener så gledet jeg meg til å ha denne...
Men sånn gikk det altså ikke... Hadde siste muntlige eksamen på øre-nese-hals avd. Trøtt og sliten, med et immunforsvar på null, så pådro jeg meg en eller annen sykdom.
Så siden torsdag har jeg ligget med pottetett nese, sløv til de grader, feber, sår hals...
I tillegg så begynner graviditeten å toppe seg med trøtthet igjen, så energi til å lese til denne ortopedi eksamen var jo inteteksisterende...
Jeg leste alt jeg kunne, men ingenting gikk inn i hodet mitt. I tillegg så har jeg en hyperaktiv unge og sensitiv blære som gjorde at nattesøvnen ble helt ødelagt.
Alt i alt - tror jeg hadde én dags effektiv lesing til den ortopedi eksamen.
La meg tidlig kvelden før, men nok én gang - minimalt med søvn...
Så når jeg satt foran den dataen så blanda jeg alt jeg hadde lært + klarte ikke å lese skikkelig hva som stod (går på tid og så det var begrenset hvor lenge jeg kunne studere spm...)
Så det hele endte med 48% rett - og trenger minst 50% rett for å bestå prøven...
Så jeg strøk

Skikkelig bittert når jeg har klart alle de "vanskelige" og store eksamene - og så klarer jeg å stryke på den "lette".
Vi har jo 3 sjanser på oss til å ta prøven. Neste dato er onsdag...
Jeg fikk snakka med departementet om de kunne gjøre sånn at jeg kunne ta den på mandag... Det var visstnok helt umulig...
Så da må jeg faktisk repetere hele faget når jeg kommer tilbake fra permisjon.
Arrrrg! Er så skuffet over meg selv! Og så er jeg så sint på graviditetsplager og sykdom!!!!!!!
Men ikke noe mer jeg kan gjøre.
Prøver å tenke positivt at nå har jeg faktisk permisjon, imorgen kommer kjæresten til meg og skal hjelpe til med pakking og flytting. Og på tirsdag reiser jeg hjem til Norge!!!!
Men har mista gleden helt. Er bare så skuffa for alt...
Trenger nok noen ekstra dager å komme meg på merker jeg...
Men jeg har nå vært flink tross alt! Klart meg hele semesteret. Eksamene som jeg "trengte" å bestå for å starte øå 5.året er bestått, så jeg mister ikke året...
Ble litt langt dette, men som sagt; måtte tømme meg litt i prosessen med å komme over nederlaget...