Nå funker det - WohooHadde samme problem i natt (søvnløs natt, ville gjerne inn på BV), men nå kom jeg inn, så prøv igjen Det var en oppdatering på appen i går kveld, så det er kanskje noe kluss etter det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå funker det - WohooHadde samme problem i natt (søvnløs natt, ville gjerne inn på BV), men nå kom jeg inn, så prøv igjen Det var en oppdatering på appen i går kveld, så det er kanskje noe kluss etter det?
Nå funker det - Wohoo
Heldige deg her er det 4 uker igjen med jobb, før jeg tar to uker ferie og så perm.Hva gjør dere i helgen?
Har faktisk jobbet i dag, nest siste dagen før jeg går ut i perm om 3 uker.
Herlig å hilse på igjen.
Du får sende mannen på jakt! (Det hadde jeg gjort om min hadde vært her - vi bærer jo tross alt på deres etterkommere )Her har vi hatt besøk av familie i helga. Har hatt det koselig, men jeg er litt sliten i huet av det også. Så nå er jeg i horisontalen på sofaen, og tenker å være det mye i ettermiddag og kveld ;-)
Er veldig godtesugen, og har i grunnen ikke så mye snacks i hus.... Så kanskje jeg også må ut på jakt.....;-)
Spennende med eksamen i morra da, Frøken Fryd! Lykke til (eller: brekk et bein;-) )du nailer sikkert den du
Du får sende mannen på jakt! (Det hadde jeg gjort om min hadde vært her - vi bærer jo tross alt på deres etterkommere )
Og den treninga til eksamen...ser på masse videoer om hvordan man eksaminerer små babyer, refleksene deres, om de har hoftedysplasi etc...
Eneste jeg får med meg er at babyene er så søte og at jeg gleder meg veldig til å få hilse på min...
Hadde det ikke vært for at jeg var gravid, så hadde sikkert flyalarmen på eggstokkene mine satt igang
Få mannen til å hamstre inn litt godteri til deg nå. er jo tross alt helg