*SKRAVLETRÅD*

Hva gjør dere i helgen? :)
Har faktisk jobbet i dag, nest siste dagen før jeg går ut i perm om 3 uker.
Herlig å hilse på igjen. :)

Hva gjør dere i helgen? :)
Har faktisk jobbet i dag, nest siste dagen før jeg går ut i perm om 3 uker.
Herlig å hilse på igjen. :)
Heldige deg :) her er det 4 uker igjen med jobb, før jeg tar to uker ferie og så perm.
Dagen i dag har vært slaraffen dag, for i morgen venter konfirmasjon.. Wohoo :p

Jeg jobbet også i går, så sliten etter jobb slokna jeg kl 21:00. Min kjære kom hjem fra bursdsgsfest ved totiden og var i sitt skravle ess- så da ble jeg liggende våken noen timer;)

I dag tror jeg det venter en tur til en venninne...

Her går det i eksamenslesing. Kjenner at jeg gleder meg til å kunne ha fri alle røde dager i mai...

Nå var jeg endelig våken nok til å orke å skrive her...
Har visst vært litt sliten i helga jeg...
Har selvsagt hatt min dose bibliotek og eksamenslesing i helga, men tok meg fri kl 16 i går.
Da endte det opp med at jeg satt hjemme og kikka på BV (siden det er favoritt-plassen min for dagen). Følte det ble litt lite skriving og sånn, men fant ikke energien til å dele mine "opplevelser" med dere.
Jeg gikk kl 20 i går på jakt etter sjokolade og brus...
Da hadde jeg tenkt på den sjokoladen jeg spiste opp dagen før, hele dagen... Så da måtte jeg rett og slett på butikken og kjøpe ny :smiley-ashamed008

Etter at jeg kom hjem, så jeg hele sesongen av "hjælp, vi skal føde"
Er så kjekt det! men nå er jeg jo ferdig med sesongen, og det er jo begrensa hva man kan få med seg via internett av TV programmer + vet jo ikke hva de ulike seriene heter...
Vet dere?

Dagen idag skal jeg støvsuge og vaske gulv. Så skal jeg lese litt og øve meg mentalt på å undersøke ledd (har praksis eksamen i ortopedi imorgen...)
Imorgen skal jeg få hilse på lille gullet mitt for siste gang før vi møtes ansikt til ansikt også :D
Lurer på hvor stor han er blitt nå... Han var jo godt over målene sine sist....
("Kånemor" gleder seg vilt til å presse ut en giga baby ja...)

Her har vi hatt besøk av familie i helga. Har hatt det koselig, men jeg er litt sliten i huet av det også. Så nå er jeg i horisontalen på sofaen, og tenker å være det mye i ettermiddag og kveld ;-)

Er veldig godtesugen, og har i grunnen ikke så mye snacks i hus.... Så kanskje jeg også må ut på jakt.....;-)

Spennende med eksamen i morra da, Frøken Fryd! Lykke til (eller: brekk et bein;-) )du nailer sikkert den du :-)

Her har vi hatt besøk av familie i helga. Har hatt det koselig, men jeg er litt sliten i huet av det også. Så nå er jeg i horisontalen på sofaen, og tenker å være det mye i ettermiddag og kveld ;-)

Er veldig godtesugen, og har i grunnen ikke så mye snacks i hus.... Så kanskje jeg også må ut på jakt.....;-)

Spennende med eksamen i morra da, Frøken Fryd! Lykke til (eller: brekk et bein;-) )du nailer sikkert den du :)
Du får sende mannen på jakt! (Det hadde jeg gjort om min hadde vært her - vi bærer jo tross alt på deres etterkommere ;) )

Og den treninga til eksamen...ser på masse videoer om hvordan man eksaminerer små babyer, refleksene deres, om de har hoftedysplasi etc...
Eneste jeg får med meg er at babyene er så søte og at jeg gleder meg veldig til å få hilse på min...
Hadde det ikke vært for at jeg var gravid, så hadde sikkert flyalarmen på eggstokkene mine satt igang :D

Få mannen til å hamstre inn litt godteri til deg nå. er jo tross alt helg ;)

Du får sende mannen på jakt! (Det hadde jeg gjort om min hadde vært her - vi bærer jo tross alt på deres etterkommere ;) )

Og den treninga til eksamen...ser på masse videoer om hvordan man eksaminerer små babyer, refleksene deres, om de har hoftedysplasi etc...
Eneste jeg får med meg er at babyene er så søte og at jeg gleder meg veldig til å få hilse på min...
Hadde det ikke vært for at jeg var gravid, så hadde sikkert flyalarmen på eggstokkene mine satt igang :D

Få mannen til å hamstre inn litt godteri til deg nå. er jo tross alt helg ;)

Åh, nå satte du griller i hodet på meg om dette godteriet.... Enda mer enn jeg allerede hadde gjort sjøl ;-) Hahaha, blir garantert godteri i løpet av dagen ja, og kanskje er det han som må til pers :-)

Å, skjønner det blir vanskelig å konse på fag når du ser på søte gullunger ja! Åååååå, ikke lenge til vi sitter med våre gullenurk nå <3

Hihi, jeg synes jeg kjenner lukta av disse små nurka jeg hver gang jeg ser bilde av en eller på tv. :p
Godt det ikke er så lenge til vi har dem i armene våre nå :)
Godteri har jeg klart å trykke i trynet i dag også. Fikk ikke spist alle dumle bitene i posen i går, så resten gikk glatt ned nå i formiddag ;)

Masse lykke til med eksamen i morgen Frøken fryd :D Det går nok strålende som med dem andre ;)

Her har jeg ligget på sofaen så og si hele formiddagen, men kjenner jeg kan godt ligge litt til :p
En skikkelig sløvedag i dag :)

Gubben kom hjem med en pos bamsemoms til meg i går- de siste gikk ned nå etter middag! Legen på sykehuset sa jo at ikke sjokolade vær verstingen for store barn, det var brus og juice som er, og jeg er jo farris gal!! Så det er ikke det største problemet!

Begynner skikkelig å glede meg til å møte jenta mi. Lurer på hvem hun er , hvordan hun er og hvordan hun ser ut. Som jeg GLEeEEEDEr meg!

Har snart behov for å vaske baby tøy å kjenner jeg! Gleder målet til ferie pengene kommer så jeg kan kjøpe stelle bordet jeg ønsker meg!

*Gjesp* Så trøtt! :)
TV og sofa resten av kvelden. Takk til mannen som tar seg av legginga med treåringen i dag! :D
Made my day. :)

God kveld jenter :)
Endeligt satt meg i sofaen og beina er på bordet :D Ungene sover og mannen for over til naboen på litt kaffi drøs. Så fjernsynet er mitt ;)
I dag er det 1 uke igjen til eg får se lillegull i magen igjen, skal på vekstkontroll på SUS, men fytti timen er jo ikkje før 14.40 :confused: Er jo en evighet og vente den dagen.....

God kveld. Nå ligger beina høyt her :) akkurat kommet hjem fra en 5km tur. Deilig, men merker det begynner å bli litt tyngre :p

Jeg har så lyst på noe godt, men som vanlig har vi ingenting i skapet. Jeg prøvde å ta meg en brødskive, men det hjalp ikke noe særlig. Egentlig er jeg bare glad for at vi ikke har en "godteriskuff" eller lignende, men av og til kunne det vært kjekt. Ikke gidder jeg å gå på butikken bare for å kjøpe snop, så jeg får bare holde ut litt til. Det er jo snart leggetid uansett.

Jeg ble skikkelig stolt av supersnuppa i dag. Hun hadde noen få vannkopper som ikke hadde tørket inn, så jeg kunne ikke sende henne i barnehagen. Men jeg hadde for dårlig samvittighet til å ikke dra på jobb (jeg visste at det var lite folk), så jeg pakket en sekk full av leker og tegnesaker, og tok henne med. Og det gikk faktisk mye bedre enn jeg kanskje hadde ventet, det gikk over to timer før hun begynte å bli lei, og da var det ikke lenge igjen til pappaen skulle hente henne. Hun hjalp meg til og med litt med noen jobbting, tror hun var veldig stolt over å få være på jobb. I morgen skal imidlertid hun få dra i barnehagen igjen, de siste vannkoppene har blitt skorpe på, så nå er det slutt på barnearbeidet. :)

Idag er jeg bare trist og lei...
Går det an å være drittlei seg selv? Jeg er bare så lei av å se bare meg selv hver dag... Våkne opp med meg selv, legge meg selv, spise med meg selv...arrrrg.... Er lei av det trøtte trynet mitt ja!!!!

Er drittsekk med typen også - for det går jo utover han stakkar... Sa til ham at han kan unngå meg frem til imorgen, for humøret blir nok ikke bedre iløpet av dagen...

Har ny eksamen imorgen ser dere...Og den irriterer meg bare! For spurte om jeg kunne ta den litt tidligere siden jeg skal hjem. Eneste dato de kunne tilby var imorgen. Så fikk nesten ingen dager å lese på. Må jo bare prøve...
Her er jeg kjempesliten, orker ingenting. Prøvd å lese siden forrige eksamen, men det går ikke på frem. Har halve pensum igjen :eek: og eksamen er muntlig - imorgen kl 09.00....
Men men, jeg klarer det utroligste noen ganger. Og går det ikke, så tar jeg bare eksamen når jeg kommer tilbake fra permisjon.
Er bare dårlig gjort av dem å være så vanskelige med eksamensdato syns jeg...

Det er vondt med sånne dager Frøken Fryd :-( Og ja, det går an å bli lei av seg selv, føler jeg er det sjøl noen dager i disse ensomme sykmeldingstider... Og har sagt til mannen noen ganger at ham burde skjermes for meg :-/

Men du? Jeg tror du kommer til å få det til! :-) Og jeg tror at typen din sikkert forstår at du er under press nå og at ham derfor syns det er fair å tåle litt fra deg. Du er jammen tøff som står sånn på!

Ønsker deg bøttevis med lykke til! :-) You can do it, girl :-)

Back
Topp