*SKRAVLETRÅD*

Stakkars slitne tivolijenta di da... Ikke alltid dagsformen er på topp, sånn har jo vi det også. Men "dyrlege" for bamsen var vel sikkert stas ja :-)

I dag har vi kjøpt oss bil (får den neste uke). Blir fint med litt nyere enn den vi har når vi får en liten tass. Veldig gøy, men får jo litt pengeangst også. Men sånn er det vel når man plutselig bruker en betydelig sum ;-)

Ellers har jeg vært litt småsyk siden i natt. Sovnet ikke pga stikkinger og "tak" i magen. Og kvalme. Endte med dårlig mage og følelsen av å måtte kaste opp.... Var redd det var noe fødsel på gang, men jeg gjetter det "bare" var en matforgiftning eller noe sånt. Bedre de siste par timene nå. Trenger ikke kontakte lege for sånt, så lenge man kjenner normalt med liv fra mageboeren, vel?

I morgen skal jeg møte ei venninne som bor et stykke unna. Gleder meg masse til det :-)

Så på noen bilder av nyfødte... Så kom jeg til å tenke; stakkars lille vennen! Her har h*n hatt det helt fantastisk inni en varm mage - og så plutselig så blir h*n kasta ut i en kald verden som er så åpen og lys...

Det må være så skummelt!
Og i tillegg ligge i en sånn plastikk balje på sykehuset når ikke mammen er der...
Stakkar gullet...... De må jammen meg gjennomgå for at vi skal få en familie....

Ja, det snakka jeg og mannen også om her om dagen... Hvor skummelt og nifst det må være å bli født. Wæ, alt er jo nytt, jo! Uff :-/ Men vi er jo kjente for dem da, men vårt bevegelsesmønster, stemmer osv. :-) Så vi får ta mammarollen på alvor <3

Himmel og hav.... Idag er jeg trøtt,gitt...
Gleder meg til å sove lenger på onsdag...
Siste dag med lesing til (i mine øyne) verdens største eksamen... Har lest mye, men det går liksom ikke inn i hodet. I tillegg er det jo en muntlig eksamen, så jeg må trekke 2 emner og fortelle om det direkte. Ikke noen hjelpemidler utenom en snart oppbrukt hjerne...

Har begynt å tenke på om hva om jeg ikke klarer det (er høy strykprosent på disse eksamene, men vi har totalt 3 sjanser på oss...).
For akkurat nå er jeg så sliten at jeg ikke vet hva.jeg heter. Tårene hagler for jeg er så frustrert og føler meg så dum som ikke har evne til å huske noe...
Det er jo mye som henger i hodet som jeg klarer å dra frem på eksamen, men har jeg skikkelig uflaks så trekker jeg 2 emner jeg er ikke så god på.
Om jeg stryker da, skal jeg orke å ta eksamen igjen?
Jeg har jo flere eksamener jeg må ta - og tiden renner ut (teknisk sett så tror jeg ikke at jeg har tid til å repetere eksamen heller..).
Skal jeg ta eksamen igjen når jeg kommer tilbake heller? For jeg blir ikke hengende et år etter om jeg ikke tar eksamen...

Blir jo bekymret for lille gull også...for både jeg og han.har blitt fullstendig nedprioritert de siste ukene. Vil ikke gi ham mer stress heller....

Nei, vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Er ikke den som gir opp heller... Men nå har jeg jo andre å tenke på også...
Vi får se hva som skjer imorgen. Kanskje jeg overrasker meg selv...

Å, Frøken.... Du har vanvittig mye press på deg... Det høres ikke godt ut. Jeg kan ikke si annet enn at jeg tror du kommer til å klare det!! Og så sender jeg deg en stor klem med mot og håp :-)

Uff, eksamenstid er noe stress. Jeg er sjeleglad for å være ferdig studert, husker med gru alle eksamener og alt stresset, og jeg var ikke engang gravid midt oppi det hele. Jeg ville tatt en sjanse og gjennomført, du har jo lagt i mye arbeid med lesing i det siste. Kanskje det går bedre enn du tror?

Jeg hadde i sin tid en del eksamener hor jeg var meget usikker på om det kom til å gå bra, men i de fleste tilfellene gikk det bedre enn forventet. Det er bare at når man først begynner å tenke negativt, kan det være vanskelig å snu tankegangen. Jeg har også opplevd å møte opp på eksamen og knapt huske hva slags fag jeg skulle opp i, hjernen føltes helt tom. Men jammen kom det ikke tilbake til meg underveis, det er nok bare stresset som gjør at man "glemmer" alt.

Lykke til, snart er du ferdig for denne gang! :)

Så leit at du føler deg så trøtt og utslitt.
Håper det kommer seg.
Dette klarer du nok uansett vil jeg tro.
Det er som Løvesnuppa sier at det ligger der i hodet, er bare stresset som skjuler det litt ;)
God stooor klem til deg :)

Sofaen er nå offisielt min beste venn!
I går var vi på ikea og handlet 2x skyvedørsgarderobe og i daag har min kjære fullført det ene - som nå er i gangen her oppe :)
I morgen blir skal det begynnes på soverommet også skal barnerommet tømmes :) Endelig kan jeg skimte lys i tunnelen!
I dag hadde jeg bursdag så tok meg en tur til fam. og fikk servert kake og pizza :p Vi endte opp med bil i 1 1/2 time så jeg har bare kjempe vondt i ryggen etter den turen! Nå skal jeg slappe av. :)

Kos dere!!! :)

Sofaen er nå offisielt min beste venn!
I går var vi på ikea og handlet 2x skyvedørsgarderobe og i daag har min kjære fullført det ene - som nå er i gangen her oppe :)
I morgen blir skal det begynnes på soverommet også skal barnerommet tømmes :) Endelig kan jeg skimte lys i tunnelen!
I dag hadde jeg bursdag så tok meg en tur til fam. og fikk servert kake og pizza :p Vi endte opp med bil i 1 1/2 time så jeg har bare kjempe vondt i ryggen etter den turen! Nå skal jeg slappe av. :)

Kos dere!!! :)
Ja visst har du bursdag!!!!!

Gratulerer så kjempemasse med dagen!
Virker som du har hatt en fin feiring idag.
Rene velstanden å slippe å lage maten selv ;)

Nyt sofaen for hva den er verdt!

Næmmen, du er bursdagsbarn!!!

GRATULERER så mye med dagen din :-) Det høres jo ut som den har vært koselig ja! Og helt enig i at sofaen må være blant de beste venner som finnes ;-) Hehe...

Gratulerer med dagen!

Sofaen er en veldig god venn, og det gjelder å pleie vennskapet mye og hyppig :laughing002

Er det lov å klage over varmen? ;)
Jeg sitter i minimalt med klær, alle vinduer oppe + verandadør og jeg KOKER :P
Nå får jeg snart ikke på meg forlovelsesringen lenger.. Vann i kroppen <3
Vurderer å finne senga.. Bare hatt en sur dag i dag, aner ikke hvorfor.. Hormoner <3

I morgen har jeg fått beskjed om å være klar kl 16 for da skal samboeren dra meg med på noe og jeg får IKKE vite hva...?!
Jeg blir gal :P Hater overraskelser om jeg ikke får de umiddelbart. :P

Jeg sitter i minimalt med klær, alle vinduer oppe + verandadør og jeg KOKER :p
Vurderer å finne senga.. Bare hatt en sur dag i dag, aner ikke hvorfor.. Hormoner <3

I morgen har jeg fått beskjed om å være klar kl 16 for da skal samboeren dra meg med på noe og jeg får IKKE vite hva...?!
Jeg blir gal :p Hater overraskelser om jeg ikke får de umiddelbart. :p
så spennende imorgen da!!!!
(litt misunnelig jeg vil også bli overrasket! )
Ingen aning på hva som er på ferde?

Alle har lov til å klage om det er varmt, kaldt eller hva som helst!
Legg deg i frysa om det blir for gale for deg :-P

Oi, det høres spennende ut med overraskelse!!! :-)

Klart man kan klage. Vi må kunne bruke hverandre litt til det her... Her i Oslo har det også vært skikkelig sommervarme i dag. Fant iallfall ut at jeg har NULL sommertøy....;-) ellers har jeg nytt varmen mye, men om kvelden vil jeg helst ikke ha det for varmt nei.

Hørtes gøy ut :) Hadde blitt gal av å ikkje vite hva eg skulle eg, hihi :D

Varmen ja, har gått greot igrunn idag.. men nå derimot. Er sikkert 40 grader her på soverommet. ..
Å klage har man lov til ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg vil også få overraskelse ;) Spennende da!
Her nytes godværet, men jeg merker jeg er litt anti Norge om dagen. Vinteren varer nesten hele året og så fort snøen er borte og man kan bevege seg ut stinker det ku- og grismøkk overalt man går. Og nesa mi er så sensitiv om dagen :P

Jeg sitter i minimalt med klær, alle vinduer oppe + verandadør og jeg KOKER :P

Jeg blir gal :P Hater overraskelser om jeg ikke får de umiddelbart. :P
Åååå så spennende med overraskelse da :D
Håper du ikke går og gruer deg hele dagen nå da. ;)
Spent på oppdatering hva det er :)

Åååå så spennende med overraskelse da :D
Håper du ikke går og gruer deg hele dagen nå da. ;)
Spent på oppdatering hva det er :)

Gruer meg ikke. :) Det bare plager meg stort ;) At jeg ikke vet hva det er!!! :P
Skal kjøre bil en times tid... Hmmm.
Gudene vet! :)

Jeg vil også få overraskelse ;) Spennende da!
Her nytes godværet, men jeg merker jeg er litt anti Norge om dagen. Vinteren varer nesten hele året og så fort snøen er borte og man kan bevege seg ut stinker det ku- og grismøkk overalt man går. Og nesa mi er så sensitiv om dagen :p

Sliter med den møkklukta her borte også :P
Skulle åpne vinduet i bilen for å lufte litt i går men angra meg fort gitt... Sånn er det vel å skulle bo bondenorge ;)

Back
Topp