*SKRAVLETRÅD*

Kunne tenkt meg å bli farmasøyt men sånn som eg kan se så må eg då til Bergen...:)
Men sånn no tenkte eg apotektekniker :)
Ikkje lyst å kjøre lastebil lenger... :p
jeg har jobbet som "apotektekniker" i ferier. Syns det er så utrolig givende og gøy!
Kan virkelig anbefale det!

Nei lastebilsjåfør går ikkje godt ilag med barnehagetider, men hovedgrunnen e at eg syns det blir for tungt.. :)
Ja å jobbe på apotek virker veldig ålright :) så det tror eg at eg vil :)

Huff... Har en sånn ufysen følelse i magen...
Fikk vite hvilken professor jeg skal ha på den ene muntlige eksamen neste mandag...
Det gjorde alt så mye mer virkelig - så nå slo eksamensnervene til for fullt. Skuldrene reiste seg en halvmeter og jeg ligger bare i senga, ikke i nærheten av å få sove...
Det er litt for stort pensum og altfor kort tid...tenker hele tiden at jeg burde ha lest mer, etc... Men er for sent nå...
Nå må jeg bare bruke siste tida til å repetere litt for mange hundretalls medikamenter...
Nei, huff... Godt jeg har en liten inni meg som kan holde meg med selskap og trøste meg når jeg blir redd...

Huff... Har en sånn ufysen følelse i magen...

Fikk vite hvilken professor jeg skal ha på den ene muntlige eksamen neste mandag...

Det gjorde alt så mye mer virkelig - så nå slo eksamensnervene til for fullt. Skuldrene reiste seg en halvmeter og jeg ligger bare i senga, ikke i nærheten av å få sove...

Har troen på at du klarer deg helt fint ;)
Men forstår godt at du kjenner på presset. Men som du sier, du er ikke alene da i alle fall! :)

Jeg sitter her og er kjempe uggen og kvalm... Har spist smågodt i helgen! Gudene vet hvorfor jeg lar meg selv gjør det når det resulterer med sure oppstøt og selvmordstvang fra helv... i og med at jeg blir så kvalm.
Huff! Lakenskrekk fordi jeg VET det blir verre når jeg legger meg i senga.

Har troen på at du klarer deg helt fint ;)
Men forstår godt at du kjenner på presset. Men som du sier, du er ikke alene da i alle fall! :)

Jeg sitter her og er kjempe uggen og kvalm... Har spist smågodt i helgen! Gudene vet hvorfor jeg lar meg selv gjør det når det resulterer med sure oppstøt og selvmordstvang fra helv... i og med at jeg blir så kvalm.
Huff! Lakenskrekk fordi jeg VET det blir verre når jeg legger meg i senga.
Det hørtes kjipt ut... Håper du fikk til å sove...

Smågodt...det er lenge siden det... Så fantastisk godt! (er nok litt lik deg da; trykker i meg for øynene får ikke nok...ender opp med en uggen kveld med følelsen av å være helt stappa - for å ikke snakke om de sure oppstøtene...)

Vi har vært på turnoppvisning med småtrollene! Kjempe flinke, mener nå i hvertfall jeg og min mann;) eldste gutten har gått siden han var to, og til høsten starter han på stor parti 1-3 klasse med trampett- gjett om han gleder seg;)

Huff, Frøken Fryd, ikke behagelig med eksamensangst nei... Så fint at baby kan trøste deg :-) Jeg må også si jeg har troa på at du klarer det fint altså!! Hold ut :-)

Hadde veldig lik opplevelse med smågodt/kake i dag - endte opp med å bli ordentlig kvalm. Fikk fiksa på kvalmen med masse gulrot og ei plomme. Det var litt friskere i munnen ;-) Ørk, at man ikke klarer å stoppe i tide altså, men trøøøør ned til man nesten spyr!!

Det hørtes kjipt ut... Håper du fikk til å sove...

Smågodt...det er lenge siden det... Så fantastisk godt! (er nok litt lik deg da; trykker i meg for øynene får ikke nok...ender opp med en uggen kveld med følelsen av å være helt stappa - for å ikke snakke om de sure oppstøtene...)

Ja, Gud. Det er grusomt. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å la være til tider :p
Tragi-komisk i grunn!

Du det endte med at jeg sto opp klokka 03 og kasta opp.
Følte meg bedre men da var trøttheten passert i stillhet (evt. nedspylt i do)!

Så jeg sto opp å vasket hele huset og rydda alt mulig rart som måtte gjøres:P
Plutselig fløy det hormoner veggemellom her og jeg var kjempe sint for noe også ble jeg nå hvertfall fornøyd til siste slutt da! ;) Huff :p
Så det ble hvertfall fint til jeg måtte opp med vesla igjen!
Jeg la meg 06 igjen og sto opp 07.30 så det ble vel minimalt med søvn men etter at vi har raidet OBS her nede for cherrox, kjøre vesla i bhg. så har jeg en date med senga mi etter for noen timer. ;)

Ja, Gud. Det er grusomt. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å la være til tider :p
Tragi-komisk i grunn!

Du det endte med at jeg sto opp klokka 03 og kasta opp.
Følte meg bedre men da var trøttheten passert i stillhet (evt. nedspylt i do)!

Så jeg sto opp å vasket hele huset og rydda alt mulig rart som måtte gjøres:P
Plutselig fløy det hormoner veggemellom her og jeg var kjempe sint for noe også ble jeg nå hvertfall fornøyd til siste slutt da! ;) Huff :p
Så det ble hvertfall fint til jeg måtte opp med vesla igjen!
Jeg la meg 06 igjen og sto opp 07.30 så det ble vel minimalt med søvn men etter at vi har raidet OBS her nede for cherrox, kjøre vesla i bhg. så har jeg en date med senga mi etter for noen timer. ;)
Hehehe... Ser for meg en sint maur som går rundt seg selv på nattestid...
Kunne aldri ha finnet på å stått opp midt på natten for å rydde...
Hva sier mannen til denne natteranglinga da?

Håper du ikke er helt ødelagt nå - at det ble litt søvn på deg iløpet av dagen....

Hehehe... Ser for meg en sint maur som går rundt seg selv på nattestid...
Kunne aldri ha finnet på å stått opp midt på natten for å rydde...
Hva sier mannen til denne natteranglinga da?

Håper du ikke er helt ødelagt nå - at det ble litt søvn på deg iløpet av dagen....

Haha :P Han turte ikke si så mye der og da.
Jeg klandret han for at jeg sto opp for han snorka så fælt så hadde ikke fått sove uansett om jeg var kvalm eller ei - lett å skylde på noen når trøttheten går over i hormonmorro ;)
Han sov og jeg rydda. Fikk en melding utpå formiddagen der han ønsket meg en fin da og skrøt av nattens innsats - da snakker vi om ryddinga så klart! ;)

Jeg fikk meg 4 timers søvn på dagen så bedre enn intet ;) Nå har jeg inntatt sofaen og spiser yoghurt.
De sure oppstøtene er til å hoppe ut av vinduet av! Har bare spist nøytraliserende i hele dag men ingenting hjelper/ fjerner dem helt. Liker ikke gavicson så godt heller for da blir jeg gående å smågulpe det opp - kvalmt. :p

Hmmm, tro om det var hormoner eller bare slitenhet (i mangel av et bedre ord) jeg opplevde i dag på tur hjem fra jobb. Det er ganske mildt ute, så snøen tiner for fullt, noe som medfører enkelte små og store søledammer. Da kom det selvfølgelig en h#¤%*¤&s idiotbilist og sprutet meg søkkvått oppover beina mens jeg gikk til bussen. Først ble jeg rasende og håpet at han kom til å kræsje i en lyktestolpe og ødelegge bilen sin. Deretter ble jeg helt på gråten og syntes synd i meg selv som måtte dra hjem med våt og skitten bukse, i tillegg til at hoftene verket slik at det nesten ikke gikk framover med meg. Heldigvis hadde jeg solbriller på, slik at ingen kunne se mitt tafatte ansikt der jeg gikk og nesten-snufset. Jeg får skylde på hormonene...

Jeg håper fremdeles at bilisten får ødelagt bilen sin da, dustebilisten... :smiley-angry019

Hmmm, tro om det var hormoner eller bare slitenhet (i mangel av et bedre ord) jeg opplevde i dag på tur hjem fra jobb. Det er ganske mildt ute, så snøen tiner for fullt, noe som medfører enkelte små og store søledammer. Da kom det selvfølgelig en h#¤%*¤&s idiotbilist og sprutet meg søkkvått oppover beina mens jeg gikk til bussen. Først ble jeg rasende og håpet at han kom til å kræsje i en lyktestolpe og ødelegge bilen sin. Deretter ble jeg helt på gråten og syntes synd i meg selv som måtte dra hjem med våt og skitten bukse, i tillegg til at hoftene verket slik at det nesten ikke gikk framover med meg. Heldigvis hadde jeg solbriller på, slik at ingen kunne se mitt tafatte ansikt der jeg gikk og nesten-snufset. Jeg får skylde på hormonene...

Jeg håper fremdeles at bilisten får ødelagt bilen sin da, dustebilisten... :smiley-angry019

Huff! Du skulle tatt skiltnumrene og meldt fra.
Man er faktisk plktig til å stoppe å spørre hvordan det gikk om man gjør det!!!
Skjønner godt du ble sint!

Ååååh! I dag har jeg shoppa (igjen!)...
Denne gangen ny løper i gangen, småpynteblomster til de små vinduskarmene våre, fine ute roser i potter, et lite tre som skal stå på trappa :p og ja.. Småting :)
I går vi endelig henta den nye vedovnen våres så nå må vi bare slå høl i pipa, blir så fint her så :D
Rart hvor lykkelig man kan bli av å bruke penger...?!

I dag var jeg hos jordmor på rutinekontroll. Nevnte på at jeg har merka mindre med liv i dag og i går og da var det bare rett til sykehuset for ul. Veldig betryggende at man blir tatt på alvor når man sier noe slikt, men jeg ble jo helt satt ut. Var liksom forberedt på at jm skulle si "det er helt normalt".

Vi kom på sykehuset og fikk se den nydelige gutten på skjerm igjen - helt herlig. Han er så mye større nå!
Alt så fint ut :) Han våkna selvfølgelig skikkelig på sykehuset, så han lå og sparka jordmora som utførte ul.
Han sitter med hodet nesten oppi ribbeina, noe jeg merker godt av og til ;) Beina er på høyre side, noe som også er logisk fordi jeg får aldri liggi på høyre side uten å bli sparka ihjel.
Så da fikk vi bekrefta at alt var bra med den lille også fikk vi beskjed om at jeg må spise noe kaldt og søtt hvis jeg syns det er lite liv (yes tenkte jeg, IS :D)

I tillegg bestilte vi endelig vogn i dag. Og tripp trapp stol. Så nå føler vi oss blakke :P

I dag var jeg hos jordmor på rutinekontroll. Nevnte på at jeg har merka mindre med liv i dag og i går og da var det bare rett til sykehuset for ul. Veldig betryggende at man blir tatt på alvor når man sier noe slikt, men jeg ble jo helt satt ut. Var liksom forberedt på at jm skulle si "det er helt normalt".

Så bra at de tok deg på alvor, jeg blir like irritert hver gang jeg hører noen si at det er helt normalt at det blir mindre liv når det nærmer seg termin. Det skal absolutt IKKE bli mindre liv i magen, bevegelsene kan bli annerledes når babyen får det trangt, men det skal ikke bli stille i magen. Hvis man blir bekymret og ikke greier å få respons med å drikke/spise noe kaldt og søtt, så skal man få komme inn og sjekke det!

Litt trøtt i dag etter å ha vært våken halve natten, da er det kjekt å sette på en film til 5-åringen så man får slappet av :)
Jeg ble nok litt i overkant sliten på jobb i går, det var fryktelig hektisk, og jeg begynner å lure på om det snart er på tide å redusere litt. Kroppen verket, og jeg var skikkelig stresset. Uff, må nok tenke litt på dette. Det blir uansett godt med fri i dag, jeg skal gjøre minst mulig, og bare slappe av.

Litt trøtt i dag etter å ha vært våken halve natten, da er det kjekt å sette på en film til 5-åringen så man får slappet av :)
Jeg ble nok litt i overkant sliten på jobb i går, det var fryktelig hektisk, og jeg begynner å lure på om det snart er på tide å redusere litt. Kroppen verket, og jeg var skikkelig stresset. Uff, må nok tenke litt på dette. Det blir uansett godt med fri i dag, jeg skal gjøre minst mulig, og bare slappe av.
Huff, å ikke sove godt på nattne er helt forferdelig.
Ikke dumt å tenke på å redusere når du føler det slik.
Det var slik det begynte med meg, men jeg ignorerte det.
Så i helga som var traff jeg rett og slett veggen.
Du må tenke på deg selv og lille i magen nå. Ikke minst så skal du ha energi og overskudd til å ta deg av lille når h*n kommer. Litt dumt å slite deg ut nå rett før ;)
Ikke dumme tanker du har i det hele tatt om å ta det litt mer med ro.
Og ja ikke minst så går det jo også ut over familien.

I dag dro vi på tivoli men vesla tok seg en powernap i bilen, noe som pleier å gå fint det men i dag var a bare sååå sårbar og trøtt når hu våkna og ikke helt seg selv inne på tivoliet. Hun ville prøve en barnekarusell så vi fulgte a inn, da tok det 2 sekunder fra den hadde begynte til hu skreik ''mamma, det ekke noe morsomt!''

Så det ble kort prosess og krokodilletårer hele bilturen hjem. Trøtt stakkars! Da vi kom hjem var alt bra igjen så vi grilla og kosa oss i mens hu hoppa på trampolina ;)
Tivoliet kommer nærmere hjemme om en ukes tid så da får vi time det litt bedre tror jeg ;)
Hehe.

I dag dro vi på tivoli men vesla tok seg en powernap i bilen, noe som pleier å gå fint det men i dag var a bare sååå sårbar og trøtt når hu våkna og ikke helt seg selv inne på tivoliet. Hun ville prøve en barnekarusell så vi fulgte a inn, da tok det 2 sekunder fra den hadde begynte til hu skreik ''mamma, det ekke noe morsomt!''

Så det ble kort prosess og krokodilletårer hele bilturen hjem. Trøtt stakkars! Da vi kom hjem var alt bra igjen så vi grilla og kosa oss i mens hu hoppa på trampolina ;)
Tivoliet kommer nærmere hjemme om en ukes tid så da får vi time det litt bedre tror jeg ;)
Hehe.
Stakkar....for mye på en gang da kanskje?
Greit at hun får muligheten til å prøve det ut litt senere :)

så noen hadde diskutert iskrem idag - hvilken som var best...
Lollipop is....så det har jeg virkelig tenkt på i HELE dag...
Halsen er så ekstremt sår også etter all den halsbrannen, så kald lollipop is hadde gjort susen nå :(
selvfølgelig eksisterer det ikke sånn is her nede :(
fins jo noe vannis greie, men når man har lyst på lollipop is så har man lyst på LOLLIPOP IS!!!!!!

Stakkar....for mye på en gang da kanskje?
Greit at hun får muligheten til å prøve det ut litt senere :)

så noen hadde diskutert iskrem idag - hvilken som var best...
Lollipop is....så det har jeg virkelig tenkt på i HELE dag...
Halsen er så ekstremt sår også etter all den halsbrannen, så kald lollipop is hadde gjort susen nå :(
selvfølgelig eksisterer det ikke sånn is her nede :(
fins jo noe vannis greie, men når man har lyst på lollipop is så har man lyst på LOLLIPOP IS!!!!!!

Ble nok litt mye av alt ja ;) Ikke alltid lett å vite helt hva man vil...
Hu fikk seg en bamse som revna i sømmen allerede på tur hjem da. Så da var jeg lege å måtte sy og plastre den lille dragen. Det var jo bare hysterisk artig så i dag skulle hu fortelle om det i barnehagen sa hun. :) Hehe.

Er jo stort sett bare søt og god da ;) Gleder meg sånn til vi blir en til her i huset. :)
Tror det blir fint for alle. :) 30 uker i dag! :D

Back
Topp