*SKRAVLETRÅD*

30 april, 6 mai, 10 mai, 2 stk mellom 20-25 mai og noen småprøver innimellom...
Den verste er nok den som er 6 mai...

Er kos med babyshower... Er ikke så mye som skal til i grunn...
Du får hinte til familie/venner kanskje?

Det var ikke småtteri heller?! Skjønner du har stramt tidsskjema på lesinga...

Tja, klarer meg vel uten også, så det får være opp til omgivelsene ;-)

Det var ikke småtteri heller?! Skjønner du har stramt tidsskjema på lesinga...

Tja, klarer meg vel uten også, så det får være opp til omgivelsene ;-)
Er nok ikke helt utbredt i norge enda føler jeg...
Jeg starta med å lage det for en venninne...og de syns det var så kjekt, at de overrasket meg også litt senere...

Jeg syns det er så kjekt å stelle i stand for andre også... Lage bleiekake, leker, kake eller noe - og ikke minst; lure vedkommende trill rundt :)

Ungen er sendt til pappaen med 2 a4 ark med ''bruksanvisning'' og regler :P Hønemor much?....
Da er det bare å begynne å pakke for nå drar vi til flyplassen om 2 timer. :)
Alt jeg kan si da er; Bye bye la Norvège, la France Bonjour!
Ha en fin uke jenter - vi snakkes på torsdag. :)

God tur :)

I dag har jeg sinnsykt nedpress... Som om jeg kjenner livmorhalsen veldig tydelig, at den strekker og ... Er samtidig så kvalm, men det går snart over... Det var dagen å måtte jobbe... Er på vei tilbake i butikken etter en kort tur til postbudet. Måtte ha litt luft for å roe kvalmen, men i stedet.

Hun har ligget langt nede med hodet en lang stund nå? Men kanskje det er slik at hun nå festet det? Føles som om en propp man presser ned i en flaske... Det stikker i livmorhalsen....

Måtte bare syte litt her....

Jeg tror jeg sprekker! Blir så stappmett om dagen at jeg ikke orker å puste engang(!!) flere timer etter at middagen er inntatt! Veldig ubehagelig:O begynner først nå virkelig å kjenne graviditeten på kroppen:-)

Vi måtte avlive hunden vår denne uken.... Ikke morro. Det er så stille og rart her. Ikke mere dårlig samvittighet for for få lufteturer, ikke mere støvsuging flere ganger om dagen pga hundehår. Ikke som logrer vilt når jeg kommer hjem....
Å så trist :(
Vi måtte avlive vår trofaste hund i 15 år høsten 2011. :(
Savnet var helt uutholdelig, og vi dro over til Sverige og hentet ei lita bølle en måneds tid senere.
Hun kan aldri erstatte han, men det gjorde sorgen og savnet mye lettere.

I dag har jeg sinnsykt nedpress... Som om jeg kjenner livmorhalsen veldig tydelig, at den strekker og ... Er samtidig så kvalm, men det går snart over... Det var dagen å måtte jobbe... Er på vei tilbake i butikken etter en kort tur til postbudet. Måtte ha litt luft for å roe kvalmen, men i stedet.

Hun har ligget langt nede med hodet en lang stund nå? Men kanskje det er slik at hun nå festet det? Føles som om en propp man presser ned i en flaske... Det stikker i livmorhalsen....

Måtte bare syte litt her....
Når jeg leser dette så kjenner jeg meg igjen.
Akkurat slik har jeg kjent det også de siste dagene.
Tenkte kanskje det var feil å kalle det nedpress, men nå når jeg leste dette så er det akkurat slik.
Her ligger han også med hodet nedover.
Men tror det er enda en stund til de fester hodet.....
Her stikker det også i skambenet.

Når jeg leser dette så kjenner jeg meg igjen.
Akkurat slik har jeg kjent det også de siste dagene.
Tenkte kanskje det var feil å kalle det nedpress, men nå når jeg leste dette så er det akkurat slik.
Her ligger han også med hodet nedover.
Men tror det er enda en stund til de fester hodet.....
Her stikker det også i skambenet.
Ja det er jo denne veien det skal gå, jo mer som skjer i forkant jo bedre er det jo....

Føler jeg ikke har sovet noe særlig inatt... Sovnet kl 00.30 kanskje, våknet igjen kl 03.00 og så vært våken siden kl 05.00...
MEN tydeligvis har jeg sovet gjennom et jordskjelv :eek:
Var trøtt da sikkert :p

Føler jeg ikke har sovet noe særlig inatt... Sovnet kl 00.30 kanskje, våknet igjen kl 03.00 og så vært våken siden kl 05.00...
MEN tydeligvis har jeg sovet gjennom et jordskjelv :eek:
Var trøtt da sikkert :p
Oi da. Hihi. Da sov du godt :)
Mye lik min natt bare jeg så ikke på klokken i natt da jeg våknet. Stod opp kl 4:40 :p
Snart vekke unger og få dem avgårde på skolen og kjøre på jobb. :)
Du må ha en fin dag på skolen :)

Oi da. Hihi. Da sov du godt :)
Mye lik min natt bare jeg så ikke på klokken i natt da jeg våknet. Stod opp kl 4:40 :p
Snart vekke unger og få dem avgårde på skolen og kjøre på jobb. :)
Du må ha en fin dag på skolen :)
Hehehe....sjekka tidspunkt, tydeligvis var det rett rundt da jeg sovna, så kanskje jeg ble vugga i søvn :-P
Kos deg masse på jobb! Håper det ikke er grinete barn du må vekke ;)

Hehehe....sjekka tidspunkt, tydeligvis var det rett rundt da jeg sovna, så kanskje jeg ble vugga i søvn :-P
Kos deg masse på jobb! Håper det ikke er grinete barn du må vekke ;)
Takketakk :)
Det håper jeg også. Satser på de har sovet godt i natt ;)

Oi, jordskjelv faktisk - intet mindre... Da har du i hvert fall sovet NOE ;-)

Her hadde jeg en nokså dårlig dag i går. Var i byen noen ærend og fikk skikkelig migrene. Så veldig dårlig også, og mannen kom fra jobb for å få fulgt meg hjem. Jeg ble rett og slett ganske redd, så dårlig ble synet. En annen grunn til redselen min, er at jeg før graviditet fikk påvist et mikroprolaktinom på hypofysen. HVIS denne mot formodning skulle finne på å vokse, kan den presse på synsnerven. Så jeg tenker jo litt på det da, siden jeg har fått økt synsforstyrrelser og migrene i sv.sk. Roet seg litt utover kvelden, og nå henger det i som en solid hodepine bare. Så det er vel ingen fare. :-)

Men hva skjer med søvnen vår for tida, jenter?? Sleit skikkelig med å sovne i natt, tross at jeg var suppetrøtt og slapp. Tror jeg sovna sånn 2.30-3-tida... Og nå klarer jeg ikke sove mer. Harnikke problemer med å finne gode stillinger, så det er ikke det som er problemet. Er det rett og slett hormonene og tankene i dårlig kombo, tror dere? Virker nemlig som vi er flere som sliter med dette for tida?

Langt fra meg her i dag.... blir hjemme fra jobb for å komme til hektene selv om det ikke er sykmeldingsdagen min. Det skal bli veldig godt, tenker jeg :-) Slappe av masse i joggebuksa ;-) Hva er deres planer? Ønsker søte damene en finfin dag :-)

Jeg var nok litt utslitt etter helgen, gikk og la meg litt over klokken ti i går kveld, og sov som en stein til klokken seks. Da var jeg bare en snartur på do, også sovnet jeg igjen. Halv sju kom supersnuppa og la seg sammen med oss, også sov vi til klokken sju når vekkeklokkene til mannen begynte å ule. Herlig å føle seg uthvilt! :)

Normalen er derimot at jeg sover mye lettere og er våken flere ganger i løpet av natten. Jeg bruker også lengre tid på å sovne igjen enn normalt, så jeg er veldig takknemlig for å ha hatt en god natts søvn.

Følte meg litt dristig i dag, så jeg tok med den tykke vinterdressen til supersnuppa hjem fra barnehagen!
Og vi er ikke i mai engang! :eek:

Men når solen skinner, det er 7,5 grader ute, og snøen smelter som bare juling, da slår nordlendingen seg løs :excited001

Hmmm....imorgen er det ekko på lillemann... Så nå skal vi sjekke hjertet hans opp og ned, bak og frem :)
Han er nok så frisk og fin atte :)

Husker valget jeg måtte ta mtp fostervannsprøve. Er ikke i tvil om at jeg valgte rett!

Jeg og kjæresten har snakka mye om dette, så om noe er galt, så skal vi komme oss gjennom det sammen. "retningslinjene" er iallefall gjort klare...

Men, vet det ikke er noe galt med skatten vår jeg!
Så gleder meg til imorgen for å se hvor stor han har blitt (vokser i racerfart)

Hmmm....imorgen er det ekko på lillemann... Så nå skal vi sjekke hjertet hans opp og ned, bak og frem :)
Han er nok så frisk og fin atte :)

Husker valget jeg måtte ta mtp fostervannsprøve. Er ikke i tvil om at jeg valgte rett!

Jeg og kjæresten har snakka mye om dette, så om noe er galt, så skal vi komme oss gjennom det sammen. "retningslinjene" er iallefall gjort klare...

Men, vet det ikke er noe galt med skatten vår jeg!
Så gleder meg til imorgen for å se hvor stor han har blitt (vokser i racerfart)

Ja, hvordan var det der igjen? De så noe på ul-bildene, men du tok ikke prøven? Spennende med kontroll i morgen uansett da :-)

Håper alt er i skjønneste orden og at gutten din koser seg inni der!

Ja, hvordan var det der igjen? De så noe på ul-bildene, men du tok ikke prøven? Spennende med kontroll i morgen uansett da :-)

Håper alt er i skjønneste orden og at gutten din koser seg inni der!
De fant noe på ultralyd bildene som kunne indikere Down's syndrom. Måtte ha tatt en fostervannsprøve i uke 22 tror jeg d var (noe som kunne resultere i abort). Så ikke poenget med d da vi ville beholde karen uansett. Derfor ble det ekko av hjertet, hvor de ser om det er noen hjertefeil som kan være typiske for barn med Down's. Så det er d vi skal imorgen :)

De fant noe på ultralyd bildene som kunne indikere Down's syndrom. Måtte ha tatt en fostervannsprøve i uke 22 tror jeg d var (noe som kunne resultere i abort). Så ikke poenget med d da vi ville beholde karen uansett. Derfor ble det ekko av hjertet, hvor de ser om det er noen hjertefeil som kan være typiske for barn med Down's. Så det er d vi skal imorgen :)

Sånn var det ja. Syns det er så fint det valget du har tatt :-) Lykke til i morgen!

Back
Topp