*SKRAVLETRÅD*

Vurdert jobb i TV shop? :p

Lykke til imorgen med 3D!

Haha!!! :D
Morroklumpen ;)
Er så aggresiv når jeg står på så da tror jeg alle andre hadde sagt opp gitt ;)
Her er man Effektiv - ja altså med stor E men jeg MÅ være alene når jeg rydder for alle andre gjør feil og da blir det ikke bra nok. Ja, bortsett fra datteren min da, hun er jo flink til alt ;)
Hehe..

Hu kom hjem til nyrydda og støvsugd rom i dag og utbrøt; Har'ru rydda? Så fantastisk Mamma! Nå ble det fint skjønner'u. :p

Alt er ''skjønner'u'' og ''vettø'' for tia :P

Ahhhh, sitter nå med hjertet i halsen i det eg skal ta saksa fatt og klippe i teppet :o
Åsså må eg bare få syte litt... Er så innmari lei av og være alene med ungene og alene på kveldene :smiley-ashamed005
Manne har jobbet overtid hver dag denne uka til 00.30 +- og ser ut som det blir jobbing i hele helga og :(

Ahhhh, sitter nå med hjertet i halsen i det eg skal ta saksa fatt og klippe i teppet :eek:
Åsså må eg bare få syte litt... Er så innmari lei av og være alene med ungene og alene på kveldene :smiley-ashamed005
Manne har jobbet overtid hver dag denne uka til 00.30 +- og ser ut som det blir jobbing i hele helga og :(

Æsj, kjedelig... Min jobber også sent av og til men han styrer det heldigvis selv for det meste.
Jeg synes det er tøft med en treåring alene til tider så forstår godt at du sliter med unger i flertall + å være alene...
Kjett!

Ikkej alltid det er like gøy nei.. Men får bare bite tenna sammen og tenke at det lønner seg når lønna kjem :D

Om jeg har drømt om at noen her har foreslått hemmelig venn? Finner ikke tråden....
Så på august, og der er det.bra opplegg syns jeg...
Kan være jeg har drømt det da....men vil veldig gjerne - hadde vært morsomt....

Om jeg har drømt om at noen her har foreslått hemmelig venn? Finner ikke tråden....
Så på august, og der er det.bra opplegg syns jeg...
Kan være jeg har drømt det da....men vil veldig gjerne - hadde vært morsomt....
Nei det var en tråd om det. Men så kom et tema opp inni den tråden, som ikke bv er så glad i. Så tror den ble slettet pga det :confused:

Hei hopp! Ønsker alle en topp helg. Her skinner sola. Har sett litt på NAV- papirene, og syns det så veldig greit ut faktisk. Tar sjansen på å sende dem inn 15.mai, da jeg da rekker å få med siste lønnsslipp, og den blir litt større enn aprilslippen. Det er kun 4 uker før permisjonsstart, men det går vel :-)

Ellers skinner sola i Oslo, og vi tenker oss ut på kafé en tur :-)

Kula 29+5:

ImageUploadedByBV Forum1366454160.199003.jpg

Hei hopp! Ønsker alle en topp helg. Her skinner sola. Har sett litt på NAV- papirene, og syns det så veldig greit ut faktisk. Tar sjansen på å sende dem inn 15.mai, da jeg da rekker å få med siste lønnsslipp, og den blir litt større enn aprilslippen. Det er kun 4 uker før permisjonsstart, men det går vel :)

Ellers skinner sola i Oslo, og vi tenker oss ut på kafé en tur :)

Kula 29+5:

Vis vedlegget 11942
Så godt å ha kontroll på NAV-papirene :)
Nyt sola og kos deg i dag, her skal jeg gjøre minst mulig etter som jeg har en slags sting-følelse over hele magen med en gang jeg beveger meg.
Sikkert kroppen som ber meg ta det rolig nå.

Kul t-skjorte :) Hvor har du kjøpt den?

Så godt å ha kontroll på NAV-papirene :)
Nyt sola og kos deg i dag, her skal jeg gjøre minst mulig etter som jeg har en slags sting-følelse over hele magen med en gang jeg beveger meg.
Sikkert kroppen som ber meg ta det rolig nå.

Kul t-skjorte :) Hvor har du kjøpt den?

Uff, da må du ta det rolig og lytte til kroppen ja. Er du bedre i uvi-en?

Takk, t-skjorta var på salg til 100kr på en butikk som heter "svangerskapet" her i Oslo, så da måtte jeg slå til ;-) Vet ikke om det er en butikkjede eller om det er bare den. Merket er "supermom", kanskje det finnes på nett også :-)

Ja, jeg hååååper iallfall jeg har kontroll på NAV- papirene ;-) hehe!

Bah....idag har jeg bare hatt en stor kynner dag. Så leste jeg noen kommentarer på en side og de var så morsomme! Jeg lo og jeg lo og jeg lo.... Etter det har jeg hatt vondt i magen i tillegg.
Da jeg er er in denial så satser jeg på at det går over av seg selv. Babyen sparker når jeg setter meg ned - og da gjør det heller ikke vondt i magen.

Så nå holder jeg på å lage middag. Kylling salat blir det idag... Har egentlig hatt avstand fra kylling hele svangerskapet, men det var det jeg hadde i hus så da får jeg heller blande det med masse annet godt.

Typen driver og flytter Bergen-Haugesund idag....så ting begynner å nærme seg... Han starter ny jobb 1 mai, så er greit han får fiksa litt denne helga...

Ha en super lørdagskveld alle sammen!

Gud hvor trøtt jeg er :confused4
Sto opp halv syv med vesla og etter det har det stort sett gått i ett!
I morgen drar vi til Frankrike og sommerhus men jeg oooooooooooooooorker ikke pakke akkurat nå!!! :dontknow
Nå er jeg stappmett og planlegger sofatjeneste resten av kvelden. Fikk kynnere bak rattet i dag.. Ikke akkurat helt passende. o_O
Håper dere har en mer energifull lørdagskveld sammenligna med meg! :smiley-bounce005

Gud hvor trøtt jeg er :confused4
Sto opp halv syv med vesla og etter det har det stort sett gått i ett!
I morgen drar vi til Frankrike og sommerhus men jeg oooooooooooooooorker ikke pakke akkurat nå!!! :dontknow
Nå er jeg stappmett og planlegger sofatjeneste resten av kvelden. Fikk kynnere bak rattet i dag.. Ikke akkurat helt passende. o_O
Håper dere har en mer energifull lørdagskveld sammenligna med meg! :smiley-bounce005
Skal du til frankrike i morgen? Så gøy!

Jeg hater også å pakke - sparer det til siste sekund når jeg bare MÅ få fingeren ut...
(hvis energien ikke kommer, så tar dere på dere rene klær og kjøper resten i frankrike ;) )

Skal du til frankrike i morgen? Så gøy!

Jeg hater også å pakke - sparer det til siste sekund når jeg bare MÅ få fingeren ut...
(hvis energien ikke kommer, så tar dere på dere rene klær og kjøper resten i frankrike ;) )

Jeppsi pepsi, flyet går i 17 tiden. Dette blir ''siste'' kjæresteturen før det kommer baby i hus - igjen :)
Det skal bli deilig med 5 rolige dager, andre intrykk og forhåpentligvis litt vårfølelse også skal jeg ikke minst begynne å handle litt babyklær og kanskje litt leker både til babyen og prinsessa. :)
Tenker jeg pakker ca 1 time før vi stikker til flyplassen jeg også! :schoked025
Har lokalisert passene og det er jo i grunn det viktigste + bankkortet da ;)
Gleder meg til å stikke av fra alle prosjektene her hjemme om så bare for noen dager. :)

Fordelen med å bo alene er at en ikke trenger å gjøre alt så fint og flott....så idag droppa jeg rett og slett tallerken og sitter med salat-skåla på fanget :D

Vedlegg

• 1366485966157.jpg
    1366485966157.jpg
    39,9 KB · Visninger: 6
Jeppsi pepsi, flyet går i 17 tiden. Dette blir ''siste'' kjæresteturen før det kommer baby i hus - igjen :)
Det skal bli deilig med 5 rolige dager, andre intrykk og forhåpentligvis litt vårfølelse også skal jeg ikke minst begynne å handle litt babyklær og kanskje litt leker både til babyen og prinsessa. :)
Tenker jeg pakker ca 1 time før vi stikker til flyplassen jeg også! :schoked025
Har lokalisert passene og det er jo i grunn det viktigste + bankkortet da ;)
Gleder meg til å stikke av fra alle prosjektene her hjemme om så bare for noen dager. :)

eg o vil ha ferie med kjæresten....

dere får feriere for oss andre som ikke kan også ;)

Uff, da må du ta det rolig og lytte til kroppen ja. Er du bedre i uvi-en?

Takk, t-skjorta var på salg til 100kr på en butikk som heter "svangerskapet" her i Oslo, så da måtte jeg slå til ;-) Vet ikke om det er en butikkjede eller om det er bare den. Merket er "supermom", kanskje det finnes på nett også :)

Ja, jeg hååååper iallfall jeg har kontroll på NAV- papirene ;-) hehe!
Med så pass mange lopper i blodet så varte det ikke lenge før jeg ikke klarte å ta det rolig lenger :rolleyes:
Så i dag har jeg og mannen ommøblert stua.
Jeg har malt den siste veggen jeg ikke hadde kommet til i stua og ryddet masse :smiley-ashamed005

Heldigvis er plagene med uvi'en borte, men kjenner kroppen er sliten......
Nå blir det hvertfall sofaen resten av kvelden ;)

Sliten! Har styrt hele dagen med baking av muffins og sjokoladekake til 5-årsbursdag, samt vært på bursdagsgaveshopping og lagd middag. Hadde egentlig tenkt å lage en kake til, men tror jeg tar det i morgen tidlig i stedet, energien strakk ikke til.

Når vi først var på shopping tok jeg meg en tur på babyutstyrbutikk, og er nå den heldige eier av en ny vippestol fra Baby Bjørn. :) :) :) Jeg har dessuten bestilt en mykbag (tror jeg det heter?) til å ha i vogna, så nå har jeg kanskje innsett at det begynner å nærme seg. Nå gjenstår det bare å få vogna hit...

Back
Topp