Det er stas det! Lykke til på UL i morra
Tusen takk!
Håper morkaka har flytta på seg nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er stas det! Lykke til på UL i morra
Vurdert jobb i TV shop?
Lykke til imorgen med 3D!
Ahhhh, sitter nå med hjertet i halsen i det eg skal ta saksa fatt og klippe i teppet
Åsså må eg bare få syte litt... Er så innmari lei av og være alene med ungene og alene på kveldene
Manne har jobbet overtid hver dag denne uka til 00.30 +- og ser ut som det blir jobbing i hele helga og
Nei det var en tråd om det. Men så kom et tema opp inni den tråden, som ikke bv er så glad i. Så tror den ble slettet pga detOm jeg har drømt om at noen her har foreslått hemmelig venn? Finner ikke tråden....
Så på august, og der er det.bra opplegg syns jeg...
Kan være jeg har drømt det da....men vil veldig gjerne - hadde vært morsomt....
Hihihi...ja, nå husket jeg tema.... fy skam på oss! Alle vet jo at BV er bestNei det var en tråd om det. Men så kom et tema opp inni den tråden, som ikke bv er så glad i. Så tror den ble slettet pga det
Så godt å ha kontroll på NAV-papireneHei hopp! Ønsker alle en topp helg. Her skinner sola. Har sett litt på NAV- papirene, og syns det så veldig greit ut faktisk. Tar sjansen på å sende dem inn 15.mai, da jeg da rekker å få med siste lønnsslipp, og den blir litt større enn aprilslippen. Det er kun 4 uker før permisjonsstart, men det går vel
Ellers skinner sola i Oslo, og vi tenker oss ut på kafé en tur
Kula 29+5:
Vis vedlegget 11942
Så godt å ha kontroll på NAV-papirene
Nyt sola og kos deg i dag, her skal jeg gjøre minst mulig etter som jeg har en slags sting-følelse over hele magen med en gang jeg beveger meg.
Sikkert kroppen som ber meg ta det rolig nå.
Kul t-skjorte Hvor har du kjøpt den?
Skal du til frankrike i morgen? Så gøy!Gud hvor trøtt jeg er
Sto opp halv syv med vesla og etter det har det stort sett gått i ett!
I morgen drar vi til Frankrike og sommerhus men jeg oooooooooooooooorker ikke pakke akkurat nå!!!
Nå er jeg stappmett og planlegger sofatjeneste resten av kvelden. Fikk kynnere bak rattet i dag.. Ikke akkurat helt passende.
Håper dere har en mer energifull lørdagskveld sammenligna med meg!
Skal du til frankrike i morgen? Så gøy!
Jeg hater også å pakke - sparer det til siste sekund når jeg bare MÅ få fingeren ut...
(hvis energien ikke kommer, så tar dere på dere rene klær og kjøper resten i frankrike )
Fordelen med å bo alene er at en ikke trenger å gjøre alt så fint og flott....så idag droppa jeg rett og slett tallerken og sitter med salat-skåla på fanget
Jeppsi pepsi, flyet går i 17 tiden. Dette blir ''siste'' kjæresteturen før det kommer baby i hus - igjen
Det skal bli deilig med 5 rolige dager, andre intrykk og forhåpentligvis litt vårfølelse også skal jeg ikke minst begynne å handle litt babyklær og kanskje litt leker både til babyen og prinsessa.
Tenker jeg pakker ca 1 time før vi stikker til flyplassen jeg også!
Har lokalisert passene og det er jo i grunn det viktigste + bankkortet da
Gleder meg til å stikke av fra alle prosjektene her hjemme om så bare for noen dager.
Med så pass mange lopper i blodet så varte det ikke lenge før jeg ikke klarte å ta det rolig lengerUff, da må du ta det rolig og lytte til kroppen ja. Er du bedre i uvi-en?
Takk, t-skjorta var på salg til 100kr på en butikk som heter "svangerskapet" her i Oslo, så da måtte jeg slå til ;-) Vet ikke om det er en butikkjede eller om det er bare den. Merket er "supermom", kanskje det finnes på nett også
Ja, jeg hååååper iallfall jeg har kontroll på NAV- papirene ;-) hehe!