Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og!! Det er ikke så mye som skal til før stuen blir helt forandretUuuh.
I dag har jeg handla nye puter til den nye sofaen våres + nye sommergardiner og en liftgardin til suta.
Er det bare meg som er en ''matererial girl in a material world''?
KID har 40% på alle pynteputer og gardiner!!!
Tuller du? Gardinsalg? Vi trenger nye gardiner, så da blir det gardinsalg her også!
30 minutter igjen... Sitter på legekontoret og venter etter å ha tatt glukosebelastningstest. Kjedelig! Håper ikke testen viser sv.skap diabetes. Har bare lyst til å løpe ut herfra så fort tiden er ute og ny blodprøve er tatt. Skal rett på cafeen i underetasjen her og kjøpe en halv liter vann som skal helles nedpå. Fy søren så tørst jeg er
vil tro du har fri onsdagen...Nå er jeg i gang med arbeidsdagen, full dag onsdager... Minus litt sniking på diverse forum for å holde ut, hehe ;-) i ettermiddag får jeg besøk fra mamma, hun blir til fredag. Blir sikkert koselig, og i morgen er jeg sykmeldt, så da kan jeg være sammen med henne.
Akkurat 8 uker til permisjonsstart i dag. Men: hvis man har termin en onsdag, jobber man t.o.m. Onsdagen 3 uker før, eller har man fri f.o.m. onsdagen?
Hva er planene deres i dag?
Oh yeah bejbe!
Løp og kjøp. Tror salget på KID varer frem til lørdag. 40%
Gleder meg til jeg kommer hjem. da skal jeg helomvende leiligheten til typen laughing7Herlig! Da blir det shopping
du er nok ikke unormal Jeg pleier å være sånn til vanlig jeg også - men de siste 6 årene har jeg ikke hatt penger eller tid til overs til å gjøre slikt. Har et lite behov med andre ord....Jeg føler meg litt unormal, men jeg hater faktisk shopping.
I dag har jeg virkelig vaska, skrubba og rydda til den store gullmedaljen!
Vindusvasken er en lek med karcher vindusvasker!
Rart hvor lykkelig man kan bli av å ha det ryddig og rent rundt seg!
Nå har jeg inntatt sofaen og tent en hel del stearinlys, nonstop har jeg ved siden av meg og
Good times...
Ønsker alle en fin kveld og i morgen skal jeg på 3D!
WUHU!
I dag har jeg virkelig vaska, skrubba og rydda til den store gullmedaljen!
Vindusvasken er en lek med karcher vindusvasker!
Rart hvor lykkelig man kan bli av å ha det ryddig og rent rundt seg!