*SKRAVLETRÅD*

Uuuh. :D
I dag har jeg handla nye puter til den nye sofaen våres + nye sommergardiner og en liftgardin til suta. :)
Er det bare meg som er en ''matererial girl in a material world''? :happy093.

KID har 40% på alle pynteputer og gardiner!!! :hello2

Uuuh. :D
I dag har jeg handla nye puter til den nye sofaen våres + nye sommergardiner og en liftgardin til suta. :)
Er det bare meg som er en ''matererial girl in a material world''? :happy093.

KID har 40% på alle pynteputer og gardiner!!! :hello2
Jeg og!! :) Det er ikke så mye som skal til før stuen blir helt forandret :)

Nå er jeg i gang med arbeidsdagen, full dag onsdager... Minus litt sniking på diverse forum for å holde ut, hehe ;-) i ettermiddag får jeg besøk fra mamma, hun blir til fredag. Blir sikkert koselig, og i morgen er jeg sykmeldt, så da kan jeg være sammen med henne.

Akkurat 8 uker til permisjonsstart i dag. Men: hvis man har termin en onsdag, jobber man t.o.m. Onsdagen 3 uker før, eller har man fri f.o.m. onsdagen?

Hva er planene deres i dag?

30 minutter igjen... Sitter på legekontoret og venter etter å ha tatt glukosebelastningstest. Kjedelig! Håper ikke testen viser sv.skap diabetes. Har bare lyst til å løpe ut herfra så fort tiden er ute og ny blodprøve er tatt. Skal rett på cafeen i underetasjen her og kjøpe en halv liter vann som skal helles nedpå. Fy søren så tørst jeg er :(

30 minutter igjen... Sitter på legekontoret og venter etter å ha tatt glukosebelastningstest. Kjedelig! Håper ikke testen viser sv.skap diabetes. Har bare lyst til å løpe ut herfra så fort tiden er ute og ny blodprøve er tatt. Skal rett på cafeen i underetasjen her og kjøpe en halv liter vann som skal helles nedpå. Fy søren så tørst jeg er :(

Oi... Kjedelig :( Krysser fingre for deg!

Kylling og baguett i ovnen, skal lage meg noe godt til lunch i dag. :)
Hva skal resten av folket i dag?

Fikk påvist uvi på kontrollen hos legen i dag :(
Så jeg har tatt meg en sykedag og er begynt på kuren.
Håper den virker raskt nå da, får jeg har begynt å kjenne det i dag.
Ellers skal vi få kommet litt lenger på rommet til prinsen i dag. :)

Nå er jeg i gang med arbeidsdagen, full dag onsdager... Minus litt sniking på diverse forum for å holde ut, hehe ;-) i ettermiddag får jeg besøk fra mamma, hun blir til fredag. Blir sikkert koselig, og i morgen er jeg sykmeldt, så da kan jeg være sammen med henne.

Akkurat 8 uker til permisjonsstart i dag. Men: hvis man har termin en onsdag, jobber man t.o.m. Onsdagen 3 uker før, eller har man fri f.o.m. onsdagen?

Hva er planene deres i dag?
vil tro du har fri onsdagen...

Jeg føler meg litt unormal, men jeg hater faktisk shopping. o_O

Jeg føler meg litt unormal, men jeg hater faktisk shopping. o_O
du er nok ikke unormal :) Jeg pleier å være sånn til vanlig jeg også - men de siste 6 årene :eek: har jeg ikke hatt penger eller tid til overs til å gjøre slikt. Har et lite behov med andre ord....
Har jo ikke mye penger nå heller, men nå er det jo mange nye "nødvendigheter" som må shoppes (mye brukt sådan). I tillegg så får jeg jo litt ekstra tid de første mnd etter min ankomst til moderlandet...

Gleder meg til å gjøre noe JEG vil... ikke bare jobbe for å tjene mest mulig penger på kortest mulig tid...
Og den leiligheten jeg skal inn i - den må få litt feminine trekk ;) Har jo ikke peiling på sånt heller, men jeg er jo en verdensmester i å "vindusshoppe", så kanskje jeg får litt inspirasjon etterhvert....

(OMG...fikk sånn mega deja-vu der.... denne meldingen, under disse omstendigheter, om dette tema, til denne person har jeg skrevet før :eek: skummelt...)

I dag har jeg virkelig vaska, skrubba og rydda til den store gullmedaljen!
Vindusvasken er en lek med karcher vindusvasker! :D
Rart hvor lykkelig man kan bli av å ha det ryddig og rent rundt seg! ;)

Nå har jeg inntatt sofaen og tent en hel del stearinlys, nonstop har jeg ved siden av meg og :D
Good times... :)
Ønsker alle en fin kveld og i morgen skal jeg på 3D! :D
WUHU! :D

Hva gjør en mamma når hun har et par timer helt alene hjemme en ettermiddag for første gang på en evighet?
Rydding, støvsuging og vasking.
Hmmm, et eller annet sier meg at tiden kunne vært bedre utnyttet (f.eks. med en blund), men det var jo greit å ha det gjort!

I dag har jeg virkelig vaska, skrubba og rydda til den store gullmedaljen!
Vindusvasken er en lek med karcher vindusvasker! :D
Rart hvor lykkelig man kan bli av å ha det ryddig og rent rundt seg! ;)

Nå har jeg inntatt sofaen og tent en hel del stearinlys, nonstop har jeg ved siden av meg og :D
Good times... :)
Ønsker alle en fin kveld og i morgen skal jeg på 3D! :D
WUHU! :D

Det er stas det! Lykke til på UL i morra :)

Back
Topp