*SKRAVLETRÅD*

Lurt med alvorsprat, for det gjorde ikke jeg, og han trøkka seg godt inn mot ryggen min ;-)
Hihihi.
La oss nåå bare håpe han holder det han har lovet nå da.
Er han som resten av gutta her i hus så er det glemt før vi legger oss i kveld :p

Mannen steiker pannekaker til kvelds i dag :D
Eg går rundt å venter på at den 23 ska komme så eg kan gå på Ikea å handle
diverse til å begynne på babyen sitt sovehjørne :)
klør i fingrene etter å få begynne på det! :)

Nå er jeg nesten klar for senga! Det er jo så sent for meg, jeg som blir trøtt rundt 9 stort sett hver kveld.
Er det flere som har det slik? Jeg trodde det skulle gå over etter en tre mnd tid, men det gjorde det ikke.
Men jeg elsker å sove, så det gjør meg egentlig ingenting å legge meg tidlig eller :D

Jeg har sovet masse i dag så jeg er ikke helt klar for senga enda, men det nermer seg ;)
Elsker å sove for tiden ja :)

Ekstra trøtt jeg også, men det er verst på ettermiddagen... Noe som resulterer i middagshvil nesten hver dag (iallfall MÅ jeg ha det etter de dagene jeg jobber), og da får jeg jo ikke lagt meg tidlig. Ond sirkel ;-)

Også har jeg skikkelig lyst på sjokolade :P Mmm Stratos!

Nam! Bamsemums på bordet her!
Apropos godis, jeg åpnet en Love hearts-pakke fra den 4-pakken i går, Amahel... De var jo mye mindre enn de vanlige,jo. Det så ikke jeg da jeg kjøpte dem. Så da var de sikkert ikke særlig billigere enn i annen butikk likevel.

Apropos godis, jeg åpnet en Love hearts-pakke fra den 4-pakken i går, Amahel... De var jo mye mindre enn de vanlige,jo. Det så ikke jeg da jeg kjøpte dem. Så da var de sikkert ikke særlig billigere enn i annen butikk likevel.
Hihi.
Alltid noe lureri med disse tilbudene :p
Jeg grabbet med meg to pakker da jeg var ute og haste handlet fløte til middagen i går.
Har ikke åpnet de enda, har ikke hatt sure oppstøt denne helga.
Men de ligger i veska, så mulig en ryker i morgen på turen til stavanger :p

Ekstra trøtt jeg også, men det er verst på ettermiddagen... Noe som resulterer i middagshvil nesten hver dag (iallfall MÅ jeg ha det etter de dagene jeg jobber), og da får jeg jo ikke lagt meg tidlig. Ond sirkel ;-)
Her er det akkurat likt, men jeg har ingen problemer med å sove igjen på kvelden da :p
Har virkelig fått sovehjerte etter jeg ble gravid :)

Har snart spist opp en pose med risbrød jeg....... ;)

Har spist baconcrisp og toppris og et par ''sure sild'' i dag :P Vært på kino med en venninne i dag... En eller annen thriller/spenning something.. something.. som het noe med piles/ pines... Ganske bra :)
Dog jeg ble litt distrahert av guttebassen i magen som forsøkte å sparke sine føtter ut gjennom ja... meg... :P
Ikke direkte behagelig ;)

Hihihi.
La oss nåå bare håpe han holder det han har lovet nå da.
Er han som resten av gutta her i hus så er det glemt før vi legger oss i kveld :p

Nå håper jeg gutten din hører på mamma og ikke går i manneslektningenes fotspor i dag. Ønsker deg en nydelig dag både med 3D,kaffe og shopping :-)

Her er det akkurat likt, men jeg har ingen problemer med å sove igjen på kvelden da :p

Samme her, ikke noe problem å sove når det måtte være nesten. Spesielt i 1-2 tida mens jeg fremdeles er på jobb.. Drømmer om en sofa i hjørnet bak pulten min :)

Så trøtt,øynene vill bare igjen,igjen og igjen... Klarte ikkje å legge fra meg strikket i går kveld.. Zzzz så tror eg legger meg nedpå litt nå som lillemor kviler seg :)

Joda,sovner på kvelden også,tror jeg kunne sovet 23 timer i døgnet, men den nap-en gjør at jeg klarer å holde meg våken lengre,og jeg er så glad i kvelden at det da blir seint ;-)

:(
Jeg bare MÅ synes synd på meg selv litt nå... Om 3 uker har jeg avsluttende eksamen i farmakologi - og det er så mye som skal pugges (er jo muntlig eksamen).
Sitter og svetter her.... Og forstoppelse kan en glemme - for her går det rett igjennom :confused:

Samtidig som jeg skal lese på alt dette så har jeg skole og et forskningsprosjekt jeg holder på med. For å ikke snakke om diverse lege kontroller jeg skal på...
Jeg bare håper så inderlig at jeg ikke stresser altfor mye sånn at lillemann ikke vil være i magen lenger...

Nevnte jeg at jeg er trøtt og sliten?
MEN om dette går seg til, så er jeg i Norge om ikke så altfor lenge :cool:

Det e lov å synes synd på seg sjøl ;)
Lykke til med eksamen :)

Det høres slitsomt ut,og som at du har mye press på deg... Jeg tipper lillemann har det fint hos deg, men håper du klarer å slappe av,nyte litt og kose deg innimellom, så skal du se at Lt er over med suksess om litt :-)

Så spennende med forskningsprosjekt da - vil du dele hva du forsker på? :-)

Det høres slitsomt ut,og som at du har mye press på deg... Jeg tipper lillemann har det fint hos deg, men håper du klarer å slappe av,nyte litt og kose deg innimellom, så skal du se at Lt er over med suksess om litt :-)

Så spennende med forskningsprosjekt da - vil du dele hva du forsker på? :-)
Jeg forsker på hjertet og effekten av diabetes med tanke på økt masse bindevev (erstatter muskel massen). Jeg blir jo ikke ferdig med det før jeg reiser, men skal bidra med det jeg kan før den tid :)

Back
Topp