Hihihi.Lurt med alvorsprat, for det gjorde ikke jeg, og han trøkka seg godt inn mot ryggen min ;-)
La oss nåå bare håpe han holder det han har lovet nå da.
Er han som resten av gutta her i hus så er det glemt før vi legger oss i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihihi.Lurt med alvorsprat, for det gjorde ikke jeg, og han trøkka seg godt inn mot ryggen min ;-)
Også har jeg skikkelig lyst på sjokolade Mmm Stratos!
Hihi.Nam! Bamsemums på bordet her!
Apropos godis, jeg åpnet en Love hearts-pakke fra den 4-pakken i går, Amahel... De var jo mye mindre enn de vanlige,jo. Det så ikke jeg da jeg kjøpte dem. Så da var de sikkert ikke særlig billigere enn i annen butikk likevel.
Her er det akkurat likt, men jeg har ingen problemer med å sove igjen på kvelden daEkstra trøtt jeg også, men det er verst på ettermiddagen... Noe som resulterer i middagshvil nesten hver dag (iallfall MÅ jeg ha det etter de dagene jeg jobber), og da får jeg jo ikke lagt meg tidlig. Ond sirkel ;-)
Har snart spist opp en pose med risbrød jeg.......Nam! Bamsemums på bordet her!
Apropos godis, jeg åpnet en Love hearts-pakke fra den 4-pakken i går, Amahel... De var jo mye mindre enn de vanlige,jo. Det så ikke jeg da jeg kjøpte dem. Så da var de sikkert ikke særlig billigere enn i annen butikk likevel.
Hihihi.
La oss nåå bare håpe han holder det han har lovet nå da.
Er han som resten av gutta her i hus så er det glemt før vi legger oss i kveld
Her er det akkurat likt, men jeg har ingen problemer med å sove igjen på kvelden da
Har virkelig fått sovehjerte etter jeg ble gravid
Her er det akkurat likt, men jeg har ingen problemer med å sove igjen på kvelden da
Har virkelig fått sovehjerte etter jeg ble gravid
Jeg forsker på hjertet og effekten av diabetes med tanke på økt masse bindevev (erstatter muskel massen). Jeg blir jo ikke ferdig med det før jeg reiser, men skal bidra med det jeg kan før den tidDet høres slitsomt ut,og som at du har mye press på deg... Jeg tipper lillemann har det fint hos deg, men håper du klarer å slappe av,nyte litt og kose deg innimellom, så skal du se at Lt er over med suksess om litt
Så spennende med forskningsprosjekt da - vil du dele hva du forsker på?