*SKRAVLETRÅD*

Må bare få ut litt frustrasjon, beklager for sytingen på forhånd, samboeren er offshore så har liksom ingen å klage til. Er så sliten av å være sliten. Dagen i dag har vært skikkelig tung, null energi og humøret er ikke på topp. Flere som har det slik?

Uff da... Ikke godt med de dagene der. Jeg har sånne dager innimellom ja,og det tynger... Få det ut her,du :-) og ønsker deg en myyye bedre dag i morgen :-)

Ikkje bitten kjekt når det er slik :(
Har nett vert på legevakten en tur,har så masse svimmel turer der det ikkje svartner for meg,men får lys blink og hete tokter,er mye uvel og hodeverk... Og hjertebank... Hadde visst uvi(noe eg ikkje kjenner noe til vertfall),men måtte til fastlegen i moorgen for å ta nye blod prøver og levere ny tisseprøve. Og ta nye stoffskifte prøver. Han var litt redd det kunne være årsaken til at eg var så dårlig..

Har nett vert på legevakten en tur,har så masse svimmel turer der det ikkje svartner for meg,men får lys blink og hete tokter,er mye uvel og hodeverk... Og hjertebank... Hadde visst uvi(noe eg ikkje kjenner noe til vertfall),men måtte til fastlegen i moorgen for å ta nye blod prøver og levere ny tisseprøve. Og ta nye stoffskifte prøver. Han var litt redd det kunne være årsaken til at eg var så dårlig..

Uff :-( Lykke til hos legen, og god bedring :-)

Våknet med godt mot i dag og sola skinner.
For en stor kontrast til gårsdagen som rett og slett var en skikkelig dårlig dag fra morgen til kveld :(
Kjenner jeg har mer energi og smertene i ryggen og magen er nesten ikke til stede i dag :D

Nyt dagen jenter, det skal jeg hvertfall så lenge jeg kan :)

Huff da :(
Masse god bedring og lykke til hos legen i dag.
Håper de finner ut av det :)

Må bare få ut litt frustrasjon, beklager for sytingen på forhånd, samboeren er offshore så har liksom ingen å klage til. Er så sliten av å være sliten. Dagen i dag har vært skikkelig tung, null energi og humøret er ikke på topp. Flere som har det slik?
Få det ut ja ;)
Jeg hadde en slik dag selv i går der alt rett og slett bare var forferdellig og jeg bekymret meg i tillegg over hver minste lille ting.
men i dag er det en ny og mye bedre dag kjenner jeg.
Håper dagen din også er bedre i dag ;)
Sender deg en glad-klem og håper den smitter ;)

For en stor kontrast til gårsdagen som rett og slett var en skikkelig dårlig dag fra morgen til kveld :(
Kjenner jeg har mer energi og smertene i ryggen og magen er nesten ikke til stede i dag :D

Det var veldig godt å høre! Nyt følelsen :-) :-) :-)

Du må nyte dagen du! Jeg er på jobb og sitter inne på et kontor og ser på at sola skinner :9 Men jeg håper og håper at sola skal bli så varm at den siste snøen også smelter. Jeg er så klar for sommer!

Hadde en sånn dag i går :( Ikke noe kjekt når en føler det sånn... Trøsten er at det kommer en ny dag, som forhåpentligvis er mye bedre! :)

Tusen takk, søte dere :) Dagen i dag er allerede bedre. Jeg har vært til gynekologen min på oppfølging, livmortappen var akkurat som den skulle være, da det kan være større sjanse for prematur fødsel ville de ha en jevnlig kontroll av meg. Jeg klarte litt shopping etter timen og handlet både klær til meg og lille gullet, så nå er humøret på topp :) Selv om det mest trolig bare blir sofaen resten av dagen. I morgen er det svangerskapskontroll :)

Gratulerer løvesnuppa :) 15 år, det får en si :) :)

Huff da :(
Masse god bedring og lykke til hos legen i dag.
Håper de finner ut av det :)

Takk for det :)
Var hos legen 1 time og tok masse blodprøver lyttet både på meg og babyen og målte blodtrykket mitt. Alt så fint ut,hadde 2+ på urinen. Som dem skulle sende inn til dyrkning. Og tok nye stoffskifte prøver som eg får svar på på torsdag.
Kjenner meg bedre i dag,er litt slapp og rar i kroppen,men har ikkje den svimmelheten og den hjertebanken i dag som i går og forgårs...

Denne dagen ble jo bare bedre og bedre :)

Hatt en fin dag på jobb selv om jeg ikke klarer å ta det med ro.
Men jeg har virkelig hatt en energi boost i dag :D

Kjørte mannen opp på verksted på jobb så han og eldste kunne jobbe med bilen og leverte snuppa på hennes aktivitet i dag. Møtte broren min på verkstedet da han og min far var der for å legge på sommerhjul.

Og gjett om ikke jeg fikk DEN kjempe nyheten der da :D :D
JEG SKAL BLI TANTE I NOVEMBER :) :)

Det blir jo kjempe stort da når det ikke er så mange mndr i mellom prinsen vår og deres lille. Så har de hverandre å vokse opp sammen med :)

Så dro jeg på Sparkjøp for å se hva de hadde igjen av ulla de har 50% på nå.
Og handlet like greit en ull dress, lue og lubber/tøfler til mitt kommende tantebarn og ull jakke, bukse, lue og lubber/tøfler til prinsen til i vinter :)

Nå var det virkelig godt å sette seg i sofaen og slappe av litt :)

Og ja.... jeg møtte ei venninne på Sparkjøp, og fikk da vite at også hun skulle ha en prins i august :)

Dagens gledes utbrudd fra meg :)

Jeg sitter og leser jeg....
Kjenner at rumpa og ryggen begynner å få nok av dagen...

Starta dagen med å forsove meg... Da jeg har klart dette før, vet jeg det å være effektiv når jeg må... Så var utav døra 10 min senere - nysminket og anstendig. Rakk skolen til og med :-D
Deretter har det i grunn vært skole hele dagen.
Startet kl 08.00 - hjemme kl 18.00.
Satt vel i ca 30 - 45 min og kikka i veggen, samtidig som jeg spiste min meget "sunne" hamburger fra Burger King... (får litt vondt av meg å spise sånn dritt-mat, men når jeg er alene + ikke har reserve til å dra meg på butikken, så får det bli med det). Spiste salat til lunsj da :-P

Etter min mentale pause + lille måltid så sitter jeg med pensum. Idag er det Øre-nese-hals som gjelder...
Skal tvinge meg til å holde på til kl 22 - så får jeg legge meg...

Tenker jo mitt at jeg var rimelig gal som syntes det var fornuftig å bli gravid nå....MEN....jeg har ikke vært så lykkelig på lenge + jeg er sta som et esel! Så lenge beina bærer meg frem og litlekaren holder seg inne, så skal jeg klare alt :-)

Denne dagen ble jo bare bedre og bedre :)

Hatt en fin dag på jobb selv om jeg ikke klarer å ta det med ro.
Men jeg har virkelig hatt en energi boost i dag :D

Kjørte mannen opp på verksted på jobb så han og eldste kunne jobbe med bilen og leverte snuppa på hennes aktivitet i dag. Møtte broren min på verkstedet da han og min far var der for å legge på sommerhjul.

Og gjett om ikke jeg fikk DEN kjempe nyheten der da :D :D
JEG SKAL BLI TANTE I NOVEMBER :) :)

Det blir jo kjempe stort da når det ikke er så mange mndr i mellom prinsen vår og deres lille. Så har de hverandre å vokse opp sammen med :)

Så dro jeg på Sparkjøp for å se hva de hadde igjen av ulla de har 50% på nå.
Og handlet like greit en ull dress, lue og lubber/tøfler til mitt kommende tantebarn og ull jakke, bukse, lue og lubber/tøfler til prinsen til i vinter :)

Nå var det virkelig godt å sette seg i sofaen og slappe av litt :)

Og ja.... jeg møtte ei venninne på Sparkjøp, og fikk da vite at også hun skulle ha en prins i august :)

Dagens gledes utbrudd fra meg :)

Herregud, så artig med så mange gode nyheter på en dag :) Kjempe artig med tantebarn i november da. Niesa mi er også 3 mnd eldre enn min blir når han er født, så jeg er veldig klar over at det er skikkelig stas :)

Back
Topp