*SKRAVLETRÅD*

Høres fornuftig ut. Bare husk at det tar en ukes tid før effekten setter inn

Ok. Håper ikke det er kjipe mage-bivirkninger av dem?... Ble så dårlig av jern... Natt uten krampe nå iallfall. Bank i bordet ;-)

Ok. Håper ikke det er kjipe mage-bivirkninger av dem?... Ble så dårlig av jern... Natt uten krampe nå iallfall. Bank i bordet ;-)

I verste fall kan du få litt løsere mage, men da har du dosert deg rikelig. Jeg har ikke merka noe til nå, og jeg har tatt det siden januar...

Kunne kanskje laga egen tråd på dette, men følte bare for å høre litt hva dere andre mener.

Ei venninne fortalte om ei som hadde gått 2mil på ski i påska og fått akutt svangerskapsforgiftning - måtte sette i gang fødselen dagen etter. Hun var nok i nærheten av termin, for det var ikke noe kritisk etterpå, men jeg lurer nå likevel - er det slik at man kan få sv.skapsforgiftning av å pressse seg selv?

Har vært mye på ski i påska, selv om det går saktere enn ellers, så koser jeg meg på ski. Blir mindre stiv i rygg/hofter og sover veldig godt - så for meg er det fantastisk!

Jeg har trent mye før jeg ble gravid, og turene nå i påska ble jo ikke rene rusleturer, men hva er for mye? Man får stadig formaninger om å være forsiktig, men at man skal fortsette som før (helst) med trening?

Vet ikke jeg- men tenker at hvis du har anlegg for svangerskapsforgiftning så hjelper det sikkert ikke å presse kroppen;)

De sier jo at man kan trene så lenge kroppen har vært vant til det fra før,så ut i fra det du skriver,tenker jeg at turene dine er helt i orden. Jeg tror man kjenner på det selv hvis man går over grensa :-)

En skal ikke presse seg veldig mye når en er gravid, men skal ikke være noe problem å gjøre det en er vant til så lenge en ikke kjenner ubehag.

Takk for kommentarer, er enig med dere, kroppens tålte mye før, og da kan man ta i litt på trening nå også. Kjedelig å forfalle alt for mye og, da blir det så hardt å komme i form igjen etterpå. Dessuten er det ingen i min familie som har hatt svangerskapsforgiftning, men vet ikke om det spiller noen rolle?

God kveld alle sammen :)
Hva finner dere på denne kvelden ??
Selv sitter eg her med strikket mitt og venter på Con Air begynner :D Igrunn kunne eg lagt meg,men deilig og nyte roen også når troll ungene endelig har sovnet :D
Mannen har vert på jobb siden 07 i dag morges og aner ikkje hvor tid han kommer hjem,men kjenner eg ham rett blir det nokk over midnatt...

Åh,lenge på jobb da! Hva driver han med? Vi begynte akkurat å se en thriller her. Hadde egentlig leid den romantiske komedien "What to expect when you're expecting", jeg fikk velge film, hehe,på Apple tv,men så bruker den så lang tid på å laste den inn at den får vi se i morra heller ;-) Drikker saft og spiser godis her. Nam :-) :-) tidligere i dag har jeg besøkt svigerinne og to søte tantebarn,og hatt leketid med dem. koselig :-) i morgen vil jeg lese harry hole,forhåpentlig i solveggen :-) God helg videre,jenter!

Ja blir mangen timer. Han kom hjem rundt 22, og skal i morgen også, men skulle ikkje begynne før 9da.. Han jobber som mekaniker innen offshore på land. Var mekaniker i offshore før, men sluttet for 3 år siden.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Sikkert godt å ha ham på land da :-)

For en herlig dag! Sov til klokka 8, sola skinner og det har ikke snødd siden i går! Mannen tok med seg supersnuppa på klubben, så jeg bare koser meg hjemme med strikketøyet. Jeg har også fått ryddet i restegarnet mitt, og redusert det fra 5 poser til 2 poser. Det blir nok mange småplagg på den lille etterhvert, for å få brukt opp endel garn. :)

Åh,lenge på jobb da! Hva driver han med? Vi begynte akkurat å se en thriller her. Hadde egentlig leid den romantiske komedien "What to expect when you're expecting", jeg fikk velge film, hehe,på Apple tv,men så bruker den så lang tid på å laste den inn at den får vi se i morra heller ;-) Drikker saft og spiser godis her. Nam :) :) tidligere i dag har jeg besøkt svigerinne og to søte tantebarn,og hatt leketid med dem. koselig :) i morgen vil jeg lese harry hole,forhåpentlig i solveggen :) God helg videre,jenter!

Elsker what to expect when you're expecting! Syns den er kjempe bra laget. Morsom og litt seriøs samtidig.
Kos dere med den filmen!

Stille og rolig søndag her og, men her har det snødd og det var min tur å stå opp med guttungen i dag. Men pappaen tok han med seg på Leo's i dag, slik at jeg kan spille musikk på full guffe og få ryddet i fred. Liker best å rydde selv, for da blr det slik jeg vil ha det :p

Endelig en morgen hvor jeg ikke våknet kl 7 :) Kjempe deilig. Prøvde meg på en tur med hunden, men fikk kynnere etter 10 minutter, selv med ROLIG gange. Bra samboeren snart er hjemme igjen så hunden får seg en litt lenger tur, får så dårlig samvittighet når det bare blir tisseturer rett utenfor døra. Nå skal jeg fortsette på babyteppet jeg hekler til lille gutt :)

Elsker what to expect when you're expecting! Syns den er kjempe bra laget. Morsom og litt seriøs samtidig.
Kos dere med den filmen!

Ah, så bra da! Skal se den i kveld, for den brukte en evighet på å laste seg inn i går! Da gleder jeg meg :-)

Mannen er på jobb i dag også,så eg og ungene har vert hos sauene og kikket etter nyankommet lam,men ingen ennda... Mellomste ble med tanten m/familie til hytta og eg og minste dro med storebror på fotball trening. Nå skal misnte mor legges og eg slappe av mens eldste mann spiller litt på playstationet.. Så blir det komle til middag litt senere.
Ha en fin dag alle sammen:)

Back
Topp