Høres fornuftig ut. Bare husk at det tar en ukes tid før effekten setter inn
Ok. Håper ikke det er kjipe mage-bivirkninger av dem?... Ble så dårlig av jern... Natt uten krampe nå iallfall. Bank i bordet ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fornuftig ut. Bare husk at det tar en ukes tid før effekten setter inn
Ok. Håper ikke det er kjipe mage-bivirkninger av dem?... Ble så dårlig av jern... Natt uten krampe nå iallfall. Bank i bordet ;-)
Sikkert godt å ha ham på land da
Åh,lenge på jobb da! Hva driver han med? Vi begynte akkurat å se en thriller her. Hadde egentlig leid den romantiske komedien "What to expect when you're expecting", jeg fikk velge film, hehe,på Apple tv,men så bruker den så lang tid på å laste den inn at den får vi se i morra heller ;-) Drikker saft og spiser godis her. Nam tidligere i dag har jeg besøkt svigerinne og to søte tantebarn,og hatt leketid med dem. koselig i morgen vil jeg lese harry hole,forhåpentlig i solveggen God helg videre,jenter!
Elsker what to expect when you're expecting! Syns den er kjempe bra laget. Morsom og litt seriøs samtidig.
Kos dere med den filmen!
Digger denAh, så bra da! Skal se den i kveld, for den brukte en evighet på å laste seg inn i går! Da gleder jeg meg
Digger den
Kjøpte den på DVD, så kan se den om igjen når det passer