*SKRAVLETRÅD*

Jeg sitter og leser jeg....
Kjenner at rumpa og ryggen begynner å få nok av dagen...

Starta dagen med å forsove meg... Da jeg har klart dette før, vet jeg det å være effektiv når jeg må... Så var utav døra 10 min senere - nysminket og anstendig. Rakk skolen til og med :-D
Deretter har det i grunn vært skole hele dagen.
Startet kl 08.00 - hjemme kl 18.00.
Satt vel i ca 30 - 45 min og kikka i veggen, samtidig som jeg spiste min meget "sunne" hamburger fra Burger King... (får litt vondt av meg å spise sånn dritt-mat, men når jeg er alene + ikke har reserve til å dra meg på butikken, så får det bli med det). Spiste salat til lunsj da :p

Etter min mentale pause + lille måltid så sitter jeg med pensum. Idag er det Øre-nese-hals som gjelder...
Skal tvinge meg til å holde på til kl 22 - så får jeg legge meg...

Tenker jo mitt at jeg var rimelig gal som syntes det var fornuftig å bli gravid nå....MEN....jeg har ikke vært så lykkelig på lenge + jeg er sta som et esel! Så lenge beina bærer meg frem og litlekaren holder seg inne, så skal jeg klare alt :)

Alt det på en dag? Du imponerer! Jeg dro på jobb, det gikk i grunn veldig bra i dag. Sola skinte ute og dagen gikk kjempe fort. Så var det hjem til middag, besøke foreldra mine en tur og nå tilbake til sofaen med et bekken som syns det var alt for mye aktivitet på kun en dag :P

Jeg sitter og leser jeg....
Kjenner at rumpa og ryggen begynner å få nok av dagen...

Starta dagen med å forsove meg... Da jeg har klart dette før, vet jeg det å være effektiv når jeg må... Så var utav døra 10 min senere - nysminket og anstendig. Rakk skolen til og med :-D
Deretter har det i grunn vært skole hele dagen.
Startet kl 08.00 - hjemme kl 18.00.
Satt vel i ca 30 - 45 min og kikka i veggen, samtidig som jeg spiste min meget "sunne" hamburger fra Burger King... (får litt vondt av meg å spise sånn dritt-mat, men når jeg er alene + ikke har reserve til å dra meg på butikken, så får det bli med det). Spiste salat til lunsj da :p

Etter min mentale pause + lille måltid så sitter jeg med pensum. Idag er det Øre-nese-hals som gjelder...
Skal tvinge meg til å holde på til kl 22 - så får jeg legge meg...

Tenker jo mitt at jeg var rimelig gal som syntes det var fornuftig å bli gravid nå....MEN....jeg har ikke vært så lykkelig på lenge + jeg er sta som et esel! Så lenge beina bærer meg frem og litlekaren holder seg inne, så skal jeg klare alt :)
Jeg skjønner ikke hvordan du klarer det jeg.
Her har jeg ikke energi til å kunne studert med hvertfall.... :p
Knall flink er du :)

Alt det på en dag? Du imponerer! Jeg dro på jobb, det gikk i grunn veldig bra i dag. Sola skinte ute og dagen gikk kjempe fort. Så var det hjem til middag, besøke foreldra mine en tur og nå tilbake til sofaen med et bekken som syns det var alt for mye aktivitet på kun en dag :P
Jeg skjønner ikke hvordan du klarer det jeg.
Her har jeg ikke energi til å kunne studert med hvertfall.... :p
Knall flink er du :)
Fy søren,du er rå-imponerende Frøken Fryd!!! :-) Stå på!

Dere har jo jobb/studier/barn... Vi er ikke noe mer forskjellige. Bare det å dra på besøk etter jobb, eller hente barn i barnehage, lage middag til familien..... Det er jo en hel del å gjøre det også!

Mandager og tirsdager er jo ekstreme hos meg... Har kortere skoledager resten av uka ;-)
Men det går helt greit, for jeg er mentalt forberedt på hva de tøffe dagene byr på + jeg trives med det å studere. Alt er lettere når en liker det en gjør....

Skal sies at jeg gleder meg litt til å ha litt skolefri fremover da...
Og tror nok ikke jeg er den personen av oss som har størst energinivå og får gjort mest mulig iløpet av en dag....

Men nå er det natta for meg jenter!
Typen skal få sin daglige Skype samtale - så alle blir fornøyde :)

God natt!

bah.....jeg er ødelagt....
Nå har jeg "trødd i trynet" som jeg kaller det...
En baguette med ost + 5 crab sticks (separert vel å merke...).
Tror magen min vokste seg 3 hakk større...

Startet måltidet 30 min før med en milkshake bare for å ha det sagt...
Så desverre at de hadde satt ut en iskrem-bod på hjørnet.... Den kan bli farlig framover da jeg syns det er så godt med kuleis (spesielt pistasje, sjokolade og jordbær i "ekte, gammeldags" kjeks...)

Ååå,fikk ikke LITT lyst på en stor is nå da ;-) Hehehe... Det blir trødd mengder i trynet her også....;-)

Sitter og trør i meg smågodt, men heldigvis er det mannen som har handlet, så da er det ikke så veldig mye av det i posen jeg liker. Er litt kresen på godteri og sjokolade... Og som om jeg ikke var tett i nesen og kortpustet fra før pga svangerskapet, så måtte jeg jo bli skikkelig forkjølet i dag. Potte tett, og halve arbeidsdagen gikk til å springe bak for å snyte seg. Så nå er nesen fin og rød, føler meg litt som Rudolf!

Sendte mannen på butikken for å kjøpe pizza etter at den vi hentet på peppes tidligere i kveld var full av lo?...
Så kom han hjem med 2 merkelige... Altså; Grandiosa kebabpizza og en baconpizza fra big one..
Sukk.. Når skal han lære at jeg er en ''ost og skinke''.. evt. enkel orginale osv... Sukk :P
Gidder ikke si noe heller, får vel bare spise litt av den... Men den stanken a gitt :P

Sendte mannen på butikken for å kjøpe pizza etter at den vi hentet på peppes tidligere i kveld var full av lo?...
Så kom han hjem med 2 merkelige... Altså; Grandiosa kebabpizza og en baconpizza fra big one..
Sukk.. Når skal han lære at jeg er en ''ost og skinke''.. evt. enkel orginale osv... Sukk :p
Gidder ikke si noe heller, får vel bare spise litt av den... Men den stanken a gitt :p
Huff....den er kjip!

(eg hadde sendt han ut igjen - men det er meg :D )

Du får ta "hevn" en gang og servere ham noe han liker mindre...

Huff....den er kjip!

(eg hadde sendt han ut igjen - men det er meg :D )

Du får ta "hevn" en gang og servere ham noe han liker mindre...

Haha.. Får bli grønnsaker det da ;) Han er desverre ganske så altetende for tia... Han har lagt på seg en god del mer enn meg under svangerskapet... Hehe ;)

Sukk.. Når skal han lære at jeg er en ''ost og skinke''.. evt. enkel orginale osv... Sukk :p
Gidder ikke si noe heller, får vel bare spise litt av den... Men den stanken a gitt :p

Hehe, morsomt at det er flere som ikke er lett å gjøre fornøyde :) Men tror nesten jeg hadde sendt min ut igjen.... Tror han syns det er litt ferie å være offshore noen uker...

Hehe, morsomt at det er flere som ikke er lett å gjøre fornøyde :) Men tror nesten jeg hadde sendt min ut igjen.... Tror han syns det er litt ferie å være offshore noen uker...

Hehe, tok en bit og nei takk! Det blir ikke mer av de pizzaene her i huset !;)
Note to self; Si konkret navn på det man ønsker neste gang han skal på butikken... :P

Butikken stengte forøvrig 10 min etter at han var ferdig der i går så han hadde vel kanskje ikke rukket ned igjen :P

Ja,skulle man stå opp nå, da?!? Har vært såååå hekta på ei Jo Nesbø-bok nå at jeg måtte rett tilbake til senga og lese den ut før dagen kunne starte ;-) Nå har jeg lest alle om Harry Hole,og venter spent på neste bok som skal komme om ikke så lenge ;-) Håper bare magegutten min er så snill at mamman får tid til å lese litt bok mellom slagene ;-)

Da var maten in her; Bestilt meg indisk mat idag. Lam oppi noe spinat saus + ris og nan brød... Nam!
Tok 30 min fra det var bestilt til det var på døra - og kosta meg litt under 100-lappen.
Noen ganger skulle jeg ønske at Norge kunne ha samme prisnivå. Kommer til å få DET sjokket når jeg kommer til Norge...

Gooooooooood søndag alle sammen!

Sitter nå her og er litt frustrert over at ikke smertene i venstre side ved nyren skal forsvinne helt jeg :(
Det kommer og går, men den er der mer enn den er borte :(
Har ikke tid til dette tullet.
I morgen har jeg tatt meg fri fra jobb for å reise til Stavanger på 3D-ul og gå på ikea og handle.
Nå ble det også en kaffi med et par stavanger-mammaer. :)

Sitter nå her og er litt frustrert over at ikke smertene i venstre side ved nyren skal forsvinne helt jeg :(
Det kommer og går, men den er der mer enn den er borte :(
Har ikke tid til dette tullet.
I morgen har jeg tatt meg fri fra jobb for å reise til Stavanger på 3D-ul og gå på ikea og handle.
Nå ble det også en kaffi med et par stavanger-mammaer. :)
Så dumt med den steinen altså :( Håper det virkelig går over for deg snart...

Blir sikkert superkjekt imorgen med 3D og kaffe.
Krysser fingrene for at den lille ikke gjemmer seg bort ;)

Står å steker vafler til kvelds i dag, deilig avlsuttibg på uka som gikk;)

Så dumt med den steinen altså :( Håper det virkelig går over for deg snart...

Blir sikkert superkjekt imorgen med 3D og kaffe.
Krysser fingrene for at den lille ikke gjemmer seg bort ;)
Det er ikke så verst så lenge det går over, men kjedelig er det.

Og ja det blir kjempe gøy i morgen ;)
Har hatt en alvorsprat med prinsen og han har lovet å være flink gutt å vise seg fra sin beste side i morgen ;)

Å,så deilig at hjembringt mat er sååå billig da,FrøkenFryd! Jeg bestilte kinesisk og fikk levert her i Oslo i går; 209kr... Litt over dobbelt altså... Ja ja, får vel tåle det, men kunne drømme om andre priser her ja :-)

Synd at du fortsatt har vondt, Amahel. Ikke gøy det der. Håper at du snart er tipp topp igjen :-) Og det blir jo spennende med 3D-ul i morgen da! Var en flott opplevelse syns jeg, så gled deg! Koselig med både mammakaffe og IKEA også,høres ut som en fin mandag!

Har akkurat lest litt i noen sv.skaps- mammabøker jeg har fått av ei venninne her. Mye å lære :-) Mannen er ute og rydder/frakter instrumenter etter konserten de hadde i går. Gravidus kom seg på konsert tross deppedag, er glad jeg dro. Nå står ovnen på; pommes frites og burgere venter til middag her når han er hjemme. Usunt,sa du?!? ;-) NAM!!!

I morgen skal jeg lære opp en vikar som skal ha noen av mine timer på jobben siden jeg er 50% sykmeldt. Blir fint å få henne i gang,så jeg slipper å ha så dårlig samv for å være borte.

God søndagskveld :-)

Det er ikke så verst så lenge det går over, men kjedelig er det.

Og ja det blir kjempe gøy i morgen ;)
Har hatt en alvorsprat med prinsen og han har lovet å være flink gutt å vise seg fra sin beste side i morgen ;)

Lurt med alvorsprat, for det gjorde ikke jeg, og han trøkka seg godt inn mot ryggen min ;-)

Back
Topp