Jeg sitter og leser jeg....
Kjenner at rumpa og ryggen begynner å få nok av dagen...
Starta dagen med å forsove meg... Da jeg har klart dette før, vet jeg det å være effektiv når jeg må... Så var utav døra 10 min senere - nysminket og anstendig. Rakk skolen til og med :-D
Deretter har det i grunn vært skole hele dagen.
Startet kl 08.00 - hjemme kl 18.00.
Satt vel i ca 30 - 45 min og kikka i veggen, samtidig som jeg spiste min meget "sunne" hamburger fra Burger King... (får litt vondt av meg å spise sånn dritt-mat, men når jeg er alene + ikke har reserve til å dra meg på butikken, så får det bli med det). Spiste salat til lunsj da
Etter min mentale pause + lille måltid så sitter jeg med pensum. Idag er det Øre-nese-hals som gjelder...
Skal tvinge meg til å holde på til kl 22 - så får jeg legge meg...
Tenker jo mitt at jeg var rimelig gal som syntes det var fornuftig å bli gravid nå....MEN....jeg har ikke vært så lykkelig på lenge + jeg er sta som et esel! Så lenge beina bærer meg frem og litlekaren holder seg inne, så skal jeg klare alt
Alt det på en dag? Du imponerer! Jeg dro på jobb, det gikk i grunn veldig bra i dag. Sola skinte ute og dagen gikk kjempe fort. Så var det hjem til middag, besøke foreldra mine en tur og nå tilbake til sofaen med et bekken som syns det var alt for mye aktivitet på kun en dag