*SKRAVLETRÅD*

Så koselig det høres ut med Haugesundstreff :) Kos dere med det! Her skal vi kjøpe skap-innmat til røverungens skap i dag, og kanskje skru det inn også?! I går var jeg "på farta" hele dagen med fagsamling for kollegaer fra hele landet og middag på byen etterpå. Det var en knallkoselug dag,men ble jo sliten da. Våknet først for et kvarter siden. Godt å sove ut :)
 
ImageUploadedByBV Forum1363458671.251703.jpg
Da har endelig ræven truffet sofastolen og denne plasse kommer jeg ikke til å forlate i kveld (annet enn do besøk :p )
Har vært på farten siden kl 08.30. Først no eg har tatt av meg skoene... Laang dag :)
 
Nå må ikke skravletråden forsvinne her! :)
 
Godt du passer litt på oss :D blir nok sikkert litt stille her i påsken, men dere er med meg på mobilen ;)
 
Hehehehe :) kan bidra litt jeg, for jeg elsker å skravle + alle har reist på påskeferie utenom meg, så sitter nå bare her...
Akkurat nå så skal jeg repetere litt pensum til eksamen...
Muntlig avsluttende eksamen i farmakologi.... Uhyre spennende fag, valgt feil studie kanskje? (jobbet på apotek i ferier, og har fått mersmak..) Men nå har jeg holdt såpass lenge med dette studiet (medisin) at jeg nesten må gjør meg ferdig :p
Så idag går det i lokalbedøvelse +++

Andre som sitter og leser til eksamener, må på jobb? eller går det i ferie for de fleste?
 
Bra å ta tak i skravlis-tråden!

Jeg har ferie fram til 2.april. Herlig :)
Her i Oslo er det vare heeelt fantastisk dag i dag!!! Vi starta med frokost med kokt egg og hjemmelaga juice av appelsin og drue. Så har vi ordna pavlova-bunn og chili con carne. Niesen min har bursdag i morgen,21 år,og vi får besøk av henne og kjæresten i kveld på middag,kake og gave.
Etter kjøkkenseansen, ville jeg prøve meg på å gå en tyr i sola. Bekkenet er blitt mye bedre etter 4 ganger hos kiropraktor,så jeg gav det en sjans. Og vi gikk 40 min tur,OG det gikk helt greit! :) Hurraaaa!!! :)
Nå har jeg inntatt balkongen med lunsj,melk,Jo Nesbø,ja og dere da!! Sola steiker,og jeg tror jeg må kjøpe solkrem i morra,for langtidsvarselet er sooool :)
Deilig å være så positiv som nå,for fredag satt jeg og grein fordi jeg følte meg låst og ensom som ikke hadde planer for ferien. Nå har jeg slått meg til ro med det,og nyter dvalen hovedstaden går inn i i påska.
Ønsker dere en DIGG påske :)
 
Bra å ta tak i skravlis-tråden!

Jeg har ferie fram til 2.april. Herlig :)
Her i Oslo er det vare heeelt fantastisk dag i dag!!! Vi starta med frokost med kokt egg og hjemmelaga juice av appelsin og drue. Så har vi ordna pavlova-bunn og chili con carne. Niesen min har bursdag i morgen,21 år,og vi får besøk av henne og kjæresten i kveld på middag,kake og gave.
Etter kjøkkenseansen, ville jeg prøve meg på å gå en tyr i sola. Bekkenet er blitt mye bedre etter 4 ganger hos kiropraktor,så jeg gav det en sjans. Og vi gikk 40 min tur,OG det gikk helt greit! :) Hurraaaa!!! :)
Nå har jeg inntatt balkongen med lunsj,melk,Jo Nesbø,ja og dere da!! Sola steiker,og jeg tror jeg må kjøpe solkrem i morra,for langtidsvarselet er sooool :)
Deilig å være så positiv som nå,for fredag satt jeg og grein fordi jeg følte meg låst og ensom som ikke hadde planer for ferien. Nå har jeg slått meg til ro med det,og nyter dvalen hovedstaden går inn i i påska.
Ønsker dere en DIGG påske :)
Herlig p høre! Nyt bekkenet!
 
Ha,deilig å kunne gjøre litt! Det er fremdeles sårbart for anstrengelser,men tåler iallfall NOE nå :)
 
Jeg blir nok her inne litt i påsken også, skal jobbe mandag, tirsdag, onsdag og lørdag. Ellers blir vi bare hjemme, har ingen spesielle planer.
 
Lurer på om kroppen begynner å forberede seg på litt dårlig søvn når bebis er ute? To siste nettene har jeg følt at søvnen er litt sånn "på ank". Sover, men bare så vidt liksom... Som å slumre... Litt slitsomt, men er vel vare forbokstaven på å ha et spedbarn ;-) Hehe!

Håper dere får en fin påskeuke alle. Hva skjer i dag da?
 
Har og hatt det slik i det siste,i dag våknet eg 6.30 og fikk ikkje sove etterpå,så kom dem to eldste springende kl 7 og eg sto opp og hadde en rolig og fin morning:)
Idag har eg vert på 15 mnd kontroll med minste mor som hadde lagt godt på seg,pittlemann 1,2 kg på 3 mnd :D
Så har eg vaskt alle sengtøyene og hengt dem ut i den nydelige sola. Nå laxe eg på soffen med lunch
og venter på mann og dem to eldste skal komme hjem fra sjøen :)
Også har vi fått forslag fra arkitekt om hvordan påbygge vårt vill komme til å se ut,og det ser MEGET bra ut :D
Resten av dagen har vi ingen planer.. Vi tar det som det kommer :)
 
Har vært på jobb, og etterpå tok vi påskehandelen. Nå er det avslapping på sofaen, også skjer det nok ikke så veldig mye mer i dag. Får vel ta frem strikkingen snart.
 
Ååååå men denne sofaen var en drøm å komme hjem til.
Har blitt minimalt med avslapping siden vi dro til London på onsdag, og dårlige netter med lite søvn.
Så her slappes det av i fulle drag, og det blir nok en tidlig kveld. For i morgen er det jobb igjen.
Kose dere som best dere kan da jenter :)
 
I dag våknet jeg i ren fascinasjon... Lille sprell øvde seg virkelig på akrobatikken sin kl 06.30 idag... Han tok fullstendig av med sparkene sine...
Jeg lå bare og smilte for meg selv...Han er nå herlig det lille gullet mitt!
Så nå gjør jeg meg klar for 3D UL. Blir spennende å se på resultatet av to personers kjærlighet - å virkelig se konturene av lillemann...
Håper alle koser seg i det fine påskeværet. Her til lands er det snø/sludd/vått og kaldt, så jeg får pakke på meg når jeg går ut døra :)
 
Åå, det er så gøy ja, med bevegelsene de driver med! Ofte så lurer jeg så fælt på HVA det er han gjør,jeg :) snurrer, padler,slår,dytter eller hva? Han beveger seg akkurat nå når jeg skriver faktisk <3 Elsker det!!!
 
Endelig påskeferie! :) :) :)
Et par dager fri, så litt jobb, og så et par nye dager med fri. Skulle gjerne hatt litt lengre ferie, men det skal bli veldig godt uansett! Det kunne også vært finere vær, men når det snør loddrett og vannrett og alle veier, så er det fint å være inne. Vi skal vel finne på noe!
 
Merker godt nå at jeg har vent meg til noen tidspunkter og situasjoner som jeg kjenner elskling i magen. I går da jeg la meg,ble det ingen dans i magen, og det stressa meg faktisk. Men nå på morgenen.har jeg kjent noen byks inni der,så han hadde nok bare snudd på seg eller bare sov en ekstra lur i går kveld :)

Er deres babyer regelmessige og forutsigbare på noen tidspunkter/situasjoner?

:)
 
Merker godt nå at jeg har vent meg til noen tidspunkter og situasjoner som jeg kjenner elskling i magen. I går da jeg la meg,ble det ingen dans i magen, og det stressa meg faktisk. Men nå på morgenen.har jeg kjent noen byks inni der,så han hadde nok bare snudd på seg eller bare sov en ekstra lur i går kveld :)

Er deres babyer regelmessige og forutsigbare på noen tidspunkter/situasjoner?

:)

Syns litlekaren er litt regelmessig ihvertfall. Hver morgen rundt 06.30-07.00, hver kveld etter at jeg har lagt meg (rundt 23-24), og selvfølgelig etter hvert måltid. Herlige karen min <3
 
Slenger meg på skravletråden jeg også :) Var for noen dager siden på Nøstebarn og kjøpte garn så jeg kan begynne å strikke koseteppe til guttene :) Mamma var med- jeg har overhodet ikke peiling på strikking, men disse teppene er visstnok ganske enkle å strikke- bare rett fram eller noe sånt. Har aldri vær interessert i å strikke, men nå gleder jeg meg faktisk til det :) Og det skal selvsagt gjøres i påsken, på hytten, men mor i umiddelbar nærhet så hun kan hjelpe meg :) Er spent på resultatet ;)

1904_860_m.jpg


Ca sånn skal teppet bli, mykt og godt for de små :) Har kjøpt to forskjellige farger jeg da, sånn at guttene har hvert sitt som er deres eget :) Fargene jeg har valgt er nr. 51 og 62 :) Limer like godt inn et bilde av de også jeg :)

1302_1796.jpg
 
Slenger meg på skravletråden jeg også :) Var for noen dager siden på Nøstebarn og kjøpte garn så jeg kan begynne å strikke koseteppe til guttene :) Mamma var med- jeg har overhodet ikke peiling på strikking, men disse teppene er visstnok ganske enkle å strikke- bare rett fram eller noe sånt. Har aldri vær interessert i å strikke, men nå gleder jeg meg faktisk til det :) Og det skal selvsagt gjøres i påsken, på hytten, men mor i umiddelbar nærhet så hun kan hjelpe meg :) Er spent på resultatet ;)

1904_860_m.jpg


Ca sånn skal teppet bli, mykt og godt for de små :) Har kjøpt to forskjellige farger jeg da, sånn at guttene har hvert sitt som er deres eget :) Fargene jeg har valgt er nr. 51 og 62 :) Limer like godt inn et bilde av de også jeg :)

1302_1796.jpg

Flott teppe allea! Sikker på at guttene dine får det mykt og godt. Likte fargene også.
Jeg er heller ikke noe flink å strikke, men tenker jo at et sted må man starte. Du har iallefall en hjelpende hånd i nærmeste nærhet. Lykke til!
 
Back
Topp