*SKRAVLETRÅD*

Gikk den strikk-alongen ut på å strikke et bestemt plagg, så står jeg over. Jeg er bare kommet halvveis på teppe-posen, og skal etterpå strikke et sett med jakke, bukse, lue, votter og sokker. Det går ikke så veldig fort med strikkingen min, så jeg må først og fremst prøve å få ferdig de prosjektene. Men jeg håper dere kommer til å kose dere med strikk-alongen! :)
Så kos med teppe pose da, til komme de baby eller? Strikker du med eller uten oppskrift? Lukket ellermed åpning i siden? Har du bilde?

En hard uke har ødelagt bekkenet så jeg ligger på sofaen som slakt. Hva gjør dere i dag?
 
Så kos med teppe pose da, til komme de baby eller? Strikker du med eller uten oppskrift? Lukket ellermed åpning i siden? Har du bilde?

Det blir til babyen ja. Har oppskrift, men ikke bilde (har bare lånt en oppskrift av mamma). Får legge ut bilde når jeg en gang i verden blir ferdig :) Det blir knapper i sidene, litt spent på hvordan den blir å fungere i praksis, men strikker i en liten størrelse slik at den bare blir brukt den første tiden. Sommeren her nord er normalt sett ikke så varm, så den blir forhåpentligvis kjekk å ha.
 
Det blir til babyen ja. Har oppskrift, men ikke bilde (har bare lånt en oppskrift av mamma). Får legge ut bilde når jeg en gang i verden blir ferdig :) Det blir knapper i sidene, litt spent på hvordan den blir å fungere i praksis, men strikker i en liten størrelse slik at den bare blir brukt den første tiden. Sommeren her nord er normalt sett ikke så varm, så den blir forhåpentligvis kjekk å ha.
Det tror jeg ja! Vet du hva oppskriften heter ? Ble veldig innteresert ser du;)
 
Supersnuppa har besøk av en venninne fra barnehagen, og de leker så fint inne på rommet mens jeg slapper av på sofaen. Genialt! :)

Skal se om jeg finner den strikkeoppskriften på nett, Gizom...
 
Hei, nå har jeg ikke vært her inne på en stund., har jo egentlig termin i august (4aug) men både jeg og babydaddy ble født for tidlig, ikke at det har noe å si kanskje men kan jo hende frøkna vår kommer litt tidligere også;) (Også er det så dødt i augusttråden;p)
 
Hei, nå har jeg ikke vært her inne på en stund., har jo egentlig termin i august (4aug) men både jeg og babydaddy ble født for tidlig, ikke at det har noe å si kanskje men kan jo hende frøkna vår kommer litt tidligere også;) (Også er det så dødt i augusttråden;p)

Koselig at du er her og, da :) Og det kan jo fort bli juli på deg. Selv har jeg 3.7.,så kan vel bli både juni og juli ;-)
 
Snuuufs - og det pga. Et skirenn...! :rolleyes:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum
 
Endelig helg, og jeg har store planer om å slappe av! Det gjør vondt i rygg/halebein/hofter, og jeg føler meg stiv og støl i beina, så nå blir det sofaliv før jeg tar tidlig kveld. Lillefrøkna sparker og styrer i magen, og magen føles mye større enn for et par dager siden.
 
Endelig helg, og jeg har store planer om å slappe av! Det gjør vondt i rygg/halebein/hofter, og jeg føler meg stiv og støl i beina, så nå blir det sofaliv før jeg tar tidlig kveld. Lillefrøkna sparker og styrer i magen, og magen føles mye større enn for et par dager siden.
Akkuratt samma her;) både bekken sofa og spark;)
 
Akkuratt samma her;) både bekken sofa og spark;)

Hehe,her også: bekken,sofa og spark ;-) det er vel noe med disse månedene som framkaller det der....... :)

Ser fram til helg <3
 
Tihi, det var ikke mye respons på den der termingruppekrigen blant julijentene! :)
 
Hva er egentlig en termin gruppe kriga- må innrømme at ting som involverer ordet krig sjekden fenger min oppmerksomhet!
 
Bare masete,syns jeg :) Klarer meg fint med å spørre om og fortelle det jeg vil :)
 
Å, får svi nå for en litt intensiv rydde-sjau tidligere i dag på 3,5 time. AU i kroppen! Men det ble ryddig da :)
 
Åh,godt å få rydda! Vi har hatt ryddesjau her også for å rydde plass i skapene til minis ankomst. Var på skikkelig dritthumør også,følte vi hadde altfor liten plass til å få barn her plutselig :-( Men det løser seg nok,bare stått opp med feil hormon-humør-blanding i dag tror jeg......grrrr og tårer.... MEN mye ryddigere ble det, selv om kroppen verker nå :)
 
Blir helt rørt av å se disse nydelige bebiene bli født på fem,selv om det ofte blir mye dramatik :) Gleder meg til det er min tur igjen ;)
 
Back
Topp