*SKRAVLETRÅD*

Nå ligger jeg på hotellsengen og hører bølge brusen. Om en stund er det 3 retters middag i restauranten. Jeg varm og rolig etter 75 Mother to be massage.... Lykke! Lå på benken og kjente tulla falle til ro i magen.

Anbefaler alle egentid meg selv pleie, blir nok et hyggeligere menneske å ha i hus i morra;)
 
Ja gøy var det :) Vaskinga gikk ganske fint igrunn,brukte 4 timer,med 2 pauser. Siste hadde vi kebab :) Tihi,nå skal eg få ungene i seng,så skal eg og mannen kose oss med hjemmelaget pizza siden vi ikkje har hatt middag idaag
 
Jeg karakteriserer egentlig ikke meg selv som noen hønemor, men akkurat når det gjelder bading foretrekker jeg fremdeles å sitte på badet når 4-åringen bader. Jeg kan våge meg ut på stua en og annen liten tur, men har litt noia for å ikke være tilstede. Huff, ungen er snart 5 år, og hadde sikkert syntes det var kjekt med litt privatliv, men når mammaen er nervøs for at det skal skje noe i den lille balja hennes, så blir jeg sittende. :)
 
Skjønner godt at du passer på når hun bader. Det skal ikke lange stunda og mye vann til for at det kan bli farlig...
 
Ikke gå fra et badene barn! Uansett alder. Våre dusjer når det ikke mor og far å sotte på badet å passe på!
 
Ønsker dere julimammaer ei god natts søvn, og en super ny uke med voksende mager,sprellende minis i magen og lykke til til dere som har OUL til uka :)
 
Å, må vel snart kreke meg oppover på butikken og handle litt slik at vi har noe å spise til frokost i morgen. Men sofaen er sååååååå god...
 
Har du også god sofa altså?!? ;-) Kanskje det følger litt med graviditeten..... :) i kveld er det strikking for alle penga her. Kjenner at jeg har litt dårlig tålmodighet. Liker å fullføre ting ;-) Velger stort sett miniprosjekter som sokker,tøfler,votter og lue,men har nå begitt meg ut på genser str 6-9 mnd. Syns det tar lang tid ;-) Men er jo koselig også!
 
Føler eg ikj ehar gjort annet enn å slitteti sofaen idag.. Jaja,formen har ikje vert helt topp idag,mye kynnere og vondt neders i magen(akkeså den skal revne på innsiden)...
 
Uff sliter med kynnere jeg også. Tror dette blir en lang og søvnløs natt:(:(:(
 
Å får ikke sove og skal opp om et par timer, blæh. Slik går nå nettene, natt etter natt.
 
Håper dere har hatt en god natts søvn! Det har jeg. Savner å ligge på magen! Skal til fysio kl 11:00 i dag så i dag er det treg start for mamma og gutta... Ligger ennå i senga og surfer BV.
 
God morgen alle fine mammaer :)
En grå og regntung dag.
Satser på å få gjort litt hjemme i dag.
Snuppa er tidlig ferdig på skolen, så da skal vi i banken og sette inn sparepenger og bursdagspenger :)
 
God morgen..:) Litt kjedelig å våkne så tidlig når en ikkje skal noenting iløpet av hele dagen..:p menmen :)
annet enn å telle ner tiden til ultralyden imorgen :p
 
Å får ikke sove og skal opp om et par timer, blæh. Slik går nå nettene, natt etter natt.
 
Fordelen med ha ettermiddagsvakt er å ha en lang rolig formiddag hjemme :)
Supersnuppa er levert i barnehagen (de har turdag, så hun kan ikke komme så sent), og jeg koser meg med en kopp te i sofaen med strikking og rolig musikk på radioen.
Etterhvert må jeg avsted og kjøpe en bursdagsgave og et karnevalskostyme til supersnuppa, men først kose meg litt til hjemme :)
 
Jeg nyter vinterferien! Sov til jeg våkna av meg sjøl,faktisk ikke seinere enn 8.40, hatt en rolig morra,akkurat spist frokost. Så tar jeg en liten rolig runde i sola nå,før kaffe,strikking,Jo Nesbø bok og musikk venter i løpet av dagen. *slappe av* ..... :) og vaske litt klær ;-)
 
Hørtes veldig deilig ut En-skatt!
Jeg sitter på jobb, og prøver konsentrere meg om utforming av noe regelverk, farlig fristende å ta små sveip på internettet for avbrekk og distraksjoner :p Lar også en liten del av hjernen pønske på utformingen av en liten strikkekjole jeg holder på med hjemme (Den begynte som genser, men siden jeg strikka uten mønster har jeg måtte endre planen for å si den sånn :) )
 
Nett kommet hjem fra open bhg med lillemor,så nå sover hun og eg slapper av etter kles vasking og rydding. Fyrt i ovnen.
Sitter og tenker på middagen idag,trur det blir kjøttdeig og spagetti og ris idag ;)
 
Åja også får vi besøk av en tømmermann som skal se på huset vårt og der vi vill bygge ut. Se på andre løsninger og komme med innspill... Håper vi kan få begynne så fort som mulig og at vi kan bli ferdige til sommeren :D
 
Back
Topp