*SKRAVLETRÅD*

Nett kommet hjem fra open bhg med lillemor,så nå sover hun og eg slapper av etter kles vasking og rydding. Fyrt i ovnen.
Sitter og tenker på middagen idag,trur det blir kjøttdeig og spagetti og ris idag ;)

Kjøttdeig og spagetti og ris? Alt ilag? Aldri hørt om :)
 
Her har vi vært å vasket bilen og eg har fått meg en yummi kyllingbaguette til lunch :D
 
Det kunne jammen bilen her også trenge :-/ Selv om det faktisk ikke er så lenge siden sist. Blir jo skitten med en gang på vinteren! Kunne i grunnen vært vasket inni også... En dag.... ;-)
 
Min er nesten værre inni enn utenpå! Pendler bilen min...
 
Nå har jeg heeeeelt strikkedilla asså!!! Strikka halve bolen og ett erme til babygenser. Må ha mer garn asap i morra tidlig ;-) Gøy! Min første genser :)
 
Ark,har en byggmann her nå fordi me MÅ bygge ut... Og han har ikkje tid før i neste år,my good!!! Eg så håpte at vi kunne få begynnt snarest så vi ville ble nermere ferdig i sommerstiden... Bahh,håper vi finenr noen som kan begynne kjappest enn kjappest
 
Jeg er gift med en tømrer, ¨så her gjennomføres byggerposjekter nesten før vi har snakket om det. Vi satt en kveld å snakket om at vi trengte en bod, dagen etter kom jeg sent hjem fra jobb og da hadde jeg en ny bod oppe!!!

Noen tøybleie jenter her? Selv er jeg en helt vanlig liberobleie jente her. Å vaske mange vaske maskiner kan jo ikke være særlig bra for miljøet det heller:)
 
Så heldig du er :) Skulle virkelig ønske min var en handy tømmermann som ikje vris og vender på hver krone nr ting skal gjøres....

Ingen tøybleie jente her i gården,med en familie på 5 og mye tøy vask allerede orker eg rett og slett ikkje å vaske bleier også,maxi bleier på coop prix funker her :)
 
Uff, er det ikke fælt? Halv fem på natta, skulle sovet skjønnhetssøvnen min nå, men er på do for n'te gang uten grunn.... Bare pga jeg er så spent på OUL i morra..... Uff uff uff.....
nei, nå får jeg snike meg tilbake og prøve å faktisk få sovet litt.... ;)
 
Uff, er det ikke fælt? Halv fem på natta, skulle sovet skjønnhetssøvnen min nå, men er på do for n'te gang uten grunn.... Bare pga jeg er så spent på OUL i morra..... Uff uff uff.....
nei, nå får jeg snike meg tilbake og prøve å faktisk få sovet litt.... ;)
 
Uff, er det ikke fælt? Halv fem på natta, skulle sovet skjønnhetssøvnen min nå, men er på do for n'te gang uten grunn.... Bare pga jeg er så spent på OUL i morra..... Uff uff uff.....
nei, nå får jeg snike meg tilbake og prøve å faktisk få sovet litt.... ;)
 
Uff, er det ikke fælt? Halv fem på natta, skulle sovet skjønnhetssøvnen min nå, men er på do for n'te gang uten grunn.... Bare pga jeg er så spent på OUL i morra..... Uff uff uff.....
nei, nå får jeg snike meg tilbake og prøve å faktisk få sovet litt.... ;)
 
Uff, er det ikke fælt? Halv fem på natta, skulle sovet skjønnhetssøvnen min nå, men er på do for n'te gang uten grunn.... Bare pga jeg er så spent på OUL i morra..... Uff uff uff.....
nei, nå får jeg snike meg tilbake og prøve å faktisk få sovet litt.... ;)
 
Uff, er det ikke fælt? Halv fem på natta, skulle sovet skjønnhetssøvnen min nå, men er på do for n'te gang uten grunn.... Bare pga jeg er så spent på OUL i morra..... Uff uff uff.....
nei, nå får jeg snike meg tilbake og prøve å faktisk få sovet litt.... ;)

Hehe eg stod like godt opp no eg for eg e så spent..:p Sku stå opp kl 8, så e jo ikkje så himla lenge til uansett ;)
 
Lykke til begge to på OUL :)
 
Da har vi vært hos helsesøster og gullet har fått den siste MMR vaksinen :)
Hun var kjempeflink :)
Nå skal jeg slappe av litt før det er foreldresamtale med snuppa på skolen kl 14.10 :)

Og ønsker dere alle som skal på OUL i dag MASSE LYKKE TIL! :D
 
Nå har jeg kjøpt garn! Strikka tomt i går kveld og har helt dilla. Og nå bærer det av gårde på babybesøk :) Og sola skinner!
 
Endelig helg! Blir nok tidlig kveld i dag, to netter på rad med dårlig søvn og opp på jobb litt tidligere enn jeg egentlig liker, så i kveld blir det full avslapning. I morgen formiddag skal jeg bake, og i morgen kveld skal en gjeng fra jobben samles og ha med hver sin matrett. Gleder meg masse til all den herlige maten!

Jeg har dessuten kjøpt garn til neste strikkeprosjekt i dag, selv om jeg ikke er ferdig med teppeposen jeg holder på med. Men når det er 20% på garnbutikken må jeg bare slå til! :)
 
Endelig helg! Blir nok tidlig kveld i dag, to netter på rad med dårlig søvn og opp på jobb litt tidligere enn jeg egentlig liker, så i kveld blir det full avslapning. I morgen formiddag skal jeg bake, og i morgen kveld skal en gjeng fra jobben samles og ha med hver sin matrett. Gleder meg masse til all den herlige maten!

Jeg har dessuten kjøpt garn til neste strikkeprosjekt i dag, selv om jeg ikke er ferdig med teppeposen jeg holder på med. Men når det er 20% på garnbutikken må jeg bare slå til! :)
Skal du være med på "strikk-alongen" på hobbyforumet? Vi starter på mandag!

Jeg har startet på en kjole til tulla i kveld. Koser meg med familien på sofaen etter en deilig middag.
 
Skal du være med på "strikk-alongen" på hobbyforumet? Vi starter på mandag!

Jeg har startet på en kjole til tulla i kveld. Koser meg med familien på sofaen etter en deilig middag.

Gikk den strikk-alongen ut på å strikke et bestemt plagg, så står jeg over. Jeg er bare kommet halvveis på teppe-posen, og skal etterpå strikke et sett med jakke, bukse, lue, votter og sokker. Det går ikke så veldig fort med strikkingen min, så jeg må først og fremst prøve å få ferdig de prosjektene. Men jeg håper dere kommer til å kose dere med strikk-alongen! :)
 
Back
Topp