*SKRAVLETRÅD*

På alle andre tråder her inne kommer jeg inn på siste siden eller første uleste innlegg når jeg trykker på overskriften, bortsett fra denne. Her kommer jeg alltid inn på første innlegg selv om jeg allerede har lest de første fire sidene. Pussig...

Jeg kom forresten på at jeg egentlig skulle hatt termin i disse dager. Jeg tenker egentlig ganske lite på den spontanaborten jeg hadde i fjor sommer, men plutselig kom jeg på at jeg hadde termin i mars før jeg mistet. Litt snålt å tenke på, heldigvis har jeg en flott julibaby i magen i stedet. :)

Var du langt på vei da Løvesnuppa ? Uff det er trist uansett hvor lite eller langt en er på vei :(

Vi,eller eg har vell igrunn sagt til meg selv at eg trenger ikkje en ny dyr søskenvogn til neste kommer. Så da har eg travet finn.no for vogner og har funnet en OTH vogn,den er 2008 mod med bag,regntrekk og myggnett. Hvor prisen var 3600.-
Var dette dyrt??
Venter fortsatt på svar fra søskenbarnet til mannen som også har en slik vogn,men hun var usikker på om dem skulle selge den.

Litt trist å tenke på hva som kunne vært nå etter du har mista sikkert... Hadde selv en liten periode jeg tenkte sånn i forhold til "hvis det hadde klaffet fortere for oss,så hadde termin bært nå" osv i fjor mens vi enda ikke visste om vi kunne få barn. Det blir nok enda massemassemasse nærere etter en sa. Uff. Men godt å glede seg over julibaby i magen da når først det triste skjedde deg :-)

Vognprisen aner jeg ikke noe om, men vi gav 3800 for en brukt duovogn til ett barn,Bugaboo 2 år gml. Eneste jeg kan gi deg å sammenligne med :-)

Jeg var ikke kommet til 7 uker engang da jeg mistet, så det var jo veldig tidlig. Jeg tenker som så at den spiren mest sannsynlig var misdannet, og da var det bedre at det gikk som det gikk, og at vi nå får en frisk liten baby.

Jeg var ikke kommet til 7 uker engang da jeg mistet, så det var jo veldig tidlig. Jeg tenker som så at den spiren mest sannsynlig var misdannet, og da var det bedre at det gikk som det gikk, og at vi nå får en frisk liten baby.

Eg og sku faktisk vært høggravid no :P men mista og før uke sju sist og tenke d samme som deg :)

Det er veldig sant,begge to. Da var det nok ikke noe som kunne blitt godt for den lille uansett <3

Sukk, jeg hater å være avhengig av buss! En eneste dag i uka er jeg ferdig såpass tidlig på jobb at jeg kan hente supersnuppa i barnehagen, og mannen kan være igjen på jobb for å drive med hobbyen sin. Men da må jeg ta bussen hjem, og det er ikke min favorittaktivitet, spesielt ille ble det i dag.

Først stresset jeg som en gal for å rekke bortover til busstoppen før bussen går (tar 12-13 minutter å gå), bare for å etterhvert innse at den var 25 minutter forsinket. Og når den endelig kom var den så full at det bare var såvidt jeg greide å trykke meg inn, sto helt framme i frontruta på turen hjem. Passelig stresset fordi det nærmet seg stengetid i barnehagen var det jo ekstra hyggelig at bussen brukte mye lengre tid enn normalt fordi det ikke er bare-bare å få folk av og på en smekkfull buss. Når jeg endelig var fremme var det bare å småløpe for å rekke barnehagen, og endelig der var det bare å stresse for å få kledd på ungen og komme oss ut derfra før de skulle stenge. Jeg hater å komme i siste liten til henting, føler meg som den kjipe mammaen. Ja, også for å toppe det hele snødde det skikkelig da vi gikk hjem fra barnehagen, sånn type "snø overalt og håper vi går riktig vei for jeg ser ingenting".

Nå blir det definitivt avslapping resten av kvelden, kjenner det godt i hoftene at jeg har stresset for mye og gått i for raskt tempo. Mannen må nok etterhvert bare finne seg i at det blir slutt på mekkekveldene sine, for dette går ikke så veldig mye lengre. Blæh, dagens utblåsning!

Off høres ut som en stress dag!!!
Håper resten av ettermiddagen kvelden di blir bedre :)

Det hørtes veldig stress ut,Løvesnuppa... Da får ham nok trå til og hente også på dine tidligdager fram mot sommeren. Sikkert ikke bra for gravide kroppen å styre sånn:-S

Var du langt på vei da Løvesnuppa ? Uff det er trist uansett hvor lite eller langt en er på vei :(

Vi,eller eg har vell igrunn sagt til meg selv at eg trenger ikkje en ny dyr søskenvogn til neste kommer. Så da har eg travet finn.no for vogner og har funnet en OTH vogn,den er 2008 mod med bag,regntrekk og myggnett. Hvor prisen var 3600.-
Var dette dyrt??
Venter fortsatt på svar fra søskenbarnet til mannen som også har en slik vogn,men hun var usikker på om dem skulle selge den.
Det syms jrg var billig. Da jeg kjøpte min brukt i 2005 kostet det meg 7000,- skal si det er skjedd noe med vognprisene

Var dette dyrt??
Det syms jrg var billig. Da jeg kjøpte min brukt i 2005 kostet det meg 7000,- skal si det er skjedd noe med vognprisene

Fekk kjøpe søskenbarnet til min mann sinn søskenvogn med bagg,også OTH. Til 2000.- :D

GRATULERER med kvinnedagen,folkens :-) Ha en strålende dag og helg!

Jeg hadde egentlig termin idag 8/3, var 14 uker på vei da jordmora ikke fant hjertelyden.
Jeg har tenkt litt på det idag, men prøvd å heller glede meg over lillebror i magen dom kommer i juli. :)
siden vi var flere i samme båt her, ville jeg dele min historie og, siden jeg har tenkt litt på det idag.

Min første uke på jobb etter en mnd med sykemelding er overstått, og jeg synes det gikk overaskende bra :)
Bekkenet har roet seg, ikke så mye og ofte jeg kjenner smerter nå, så det å være i bevegelse hjelper nok enormt mye :)
Men jeg kjenner jeg er sliten, er ikke så mye jeg orker hverken å være på pc eller noe annet.
Nå er det godt med helg, skal bare slappe av og nyte det :)
God helg jenter :D

Jeg har blitt forelska på ny!

Lillemann har virkelig begynt å sparka ivrig den siste uka. Jeg syns det er så koselig!
Og så er det så godt å vite at det er et vesen i meg som alltid er med meg.

Merker det tar på å ikke få lov til å være sammen med kjæresten min (barnefar). Han sitter i Norge mens jeg sitter i det store utland og prøver å få noe fornuftig gjort (studier).
Jeg vil også ha noen å dele følelsen min med, kunne kjenne på magen, se hvordan den vokser, ha noen å holde i hånda og bli holdt rundt...

Sikkert derfor jeg syns det er så fantastisk med den lille krabaten min som sparker og slår der inne. Vet jeg at jeg ikke er alene :-)

Får besøk om et par uker. Det skal bli fint, for jeg tror typen syns det er grusomt å ikke få ta så stor del i graviditeten - bli med på ultralyd og legebesøk, støtte opp når jeg er dårlig eller bare trist og lei meg.

Det er ikke bare bare for de mannfolka heller. Jeg er heldig som har noen i det hele tatt.

Tenkte jeg bare skulle tømme meg litt her :-)
Ha en god lørdag alle sammen!

Nå begynner vi å komme ganske langt på vei! Om tre ukers tid kan jeg begynne på søknaden til NAV om foreldrepenger. Om tre måneder og noen dager går jeg ut i permisjon. Også begynte jeg plutselig å tenke i dag at selv om jeg håper det ikke blir noen fødsler her inne på enda en god stund, så er det ikke umulig at det begynner å komme en og annen baby snart som har det alt for travelt. Men igjen, jeg håper ikke det blir noe av på lenge, de har det best i magene til mammaene sine enda noen måneder.

Ja,jammen har vi unnagjort en stor % nå :-) herlig! Gleder meg sånn :-) MEN ja: bli der inne lengre alle små babyvenner :-)

Ja tiden den flyr den.
I morgen er jeg 24 uker, og har da bare 16+3 igjen til termin :D
Og måtte alle småtroll holde seg på plass i magen til mamma lenge enda ja ;)

I dag skal jeg på treff for oss Haugesund-mammaer :)
Ååååå som jeg gleder meg.
Jeg kjenner godt 2 av dem fra før, og gleder meg til å bli bedre kjent med resten :)

Back
Topp