*SKRAVLETRÅD*

Nå skal jeg forresten ta kveld, og lade opp til bursdagsfeiring på lekeland i morgen! Tror det er en liten snart-5-åring som gleder seg veldig! :)

Sliten! Har styrt hele dagen med baking av muffins og sjokoladekake til 5-årsbursdag, samt vært på bursdagsgaveshopping og lagd middag. Hadde egentlig tenkt å lage en kake til, men tror jeg tar det i morgen tidlig i stedet, energien strakk ikke til.

Når vi først var på shopping tok jeg meg en tur på babyutstyrbutikk, og er nå den heldige eier av en ny vippestol fra Baby Bjørn. :) :) :) Jeg har dessuten bestilt en mykbag (tror jeg det heter?) til å ha i vogna, så nå har jeg kanskje innsett at det begynner å nærme seg. Nå gjenstår det bare å få vogna hit...
Den vippestolen skal jeg også kjøpe meg!
Hvilken farge hadde de? Får vi med oss en "veske" til å ha den oppi?

Den vippestolen skal jeg også kjøpe meg!
Hvilken farge hadde de? Får vi med oss en "veske" til å ha den oppi?

Det de hadde i hylla var rød, brun/beige, blåstripete og svart/sølv. Jeg kjøpte svart/sølv-kombinasjonen, men tror den finnes i flere farger også. Det var ikke noe veske for å ha den i, men det kan jo kanskje variere alt etter hvor man kjøper den. Dette var på Barnas Hus.

Med så pass mange lopper i blodet så varte det ikke lenge før jeg ikke klarte å ta det rolig lenger :rolleyes:
Så i dag har jeg og mannen ommøblert stua.
Jeg har malt den siste veggen jeg ikke hadde kommet til i stua og ryddet masse :smiley-ashamed005

Heldigvis er plagene med uvi'en borte, men kjenner kroppen er sliten......
Nå blir det hvertfall sofaen resten av kvelden ;)

Ikke så lett å ta det med ro, tydeligvis ;-) Høres ut som du har kosa deg da!

Vi måtte avlive hunden vår denne uken.... Ikke morro. Det er så stille og rart her. Ikke mere dårlig samvittighet for for få lufteturer, ikke mere støvsuging flere ganger om dagen pga hundehår. Ikke som logrer vilt når jeg kommer hjem....

Vi måtte avlive hunden vår denne uken.... Ikke morro. Det er så stille og rart her. Ikke mere dårlig samvittighet for for få lufteturer, ikke mere støvsuging flere ganger om dagen pga hundehår. Ikke som logrer vilt når jeg kommer hjem....
:( det var trist for dere! Største kondolanser sendes til dere...

Tusen takk.... Det er rart hvor mye disse dyrene fyller livene våre. Andre som har dyr?

Tusen takk.... Det er rart hvor mye disse dyrene fyller livene våre. Andre som har dyr?
Jeg har ikke dyr personlig, men jeg ser jo det forholdet et menneske kan ha til et dyr. Fantastisk syn.
Utrolig trist når det ikke går greit da :( blir jo som å miste et familie medlem :confused:

Å, det må være trist, Gizom :-( Jeg elsker dyr!! Har egentlig en katt, men etter vi flytta for andre gang og til mer sentralt sted i Oslo, flyttet han til mamma og pappa. Så der har han blitt bortskjemt i 5 år nå. Han er 11 år, men still going strong. Og min beste venn ;-)

Det var kjempe leit å høre Gizom! Jeg er skikkelig hunde menneske selv og har selv opplevd å miste min bestevenn
:( Har ingen dyr nå i dag, men skal ha en hund igjen etter hvert. De er bare helt herlige skapninger!

Så trist Gizom :( Leit å høre...

Så trist. Jeg vet akkurat hva du mener om at det blir stille og rart uten de, så føler med deg. Har vært igjennom det noen ganger med de hundene jeg har vokst opp med.

Vi har nå en valp på 8 mnd (begynner vel strengt tatt å bli unghund...) en herlig liten staffe tispe :)

Ungen er sendt til pappaen med 2 a4 ark med ''bruksanvisning'' og regler :P Hønemor much?....
Da er det bare å begynne å pakke for nå drar vi til flyplassen om 2 timer. :)
Alt jeg kan si da er; Bye bye la Norvège, la France Bonjour!
Ha en fin uke jenter - vi snakkes på torsdag. :)

Ungen er sendt til pappaen med 2 a4 ark med ''bruksanvisning'' og regler :P Hønemor much?....

Åååååå, kos deg max!!!! God tur :-)

God tur!

da har jeg vært i baby shower!
Hedersgjesten ble kjempeoverrasket, og jeg og lille gull fikk masse søte ting i oss.
Fruktsalaten ble en vinner den :-)

Nå skal jeg bare sitte her i kveld og slappe av før eksamens-panikken brer seg over meg imorgen...

da har jeg vært i baby shower!
Hedersgjesten ble kjempeoverrasket, og jeg og lille gull fikk masse søte ting i oss.
Fruktsalaten ble en vinner den :-)

Nå skal jeg bare sitte her i kveld og slappe av før eksamens-panikken brer seg over meg imorgen...

Høres artig ut med baby shower! Aldri vært i en selv. Slapp godt av i kveld ja :-) Når har du eksamen?

Høres artig ut med baby shower! Aldri vært i en selv. Slapp godt av i kveld ja :) Når har du eksamen?

30 april, 6 mai, 10 mai, 2 stk mellom 20-25 mai og noen småprøver innimellom...
Den verste er nok den som er 6 mai...

Er kos med babyshower... Er ikke så mye som skal til i grunn...
Du får hinte til familie/venner kanskje?

Back
Topp