*SKRAVLETRÅD*

Oi, det høres spennende ut med overraskelse!!! :)

Klart man kan klage. Vi må kunne bruke hverandre litt til det her... Her i Oslo har det også vært skikkelig sommervarme i dag. Fant iallfall ut at jeg har NULL sommertøy....;-) ellers har jeg nytt varmen mye, men om kvelden vil jeg helst ikke ha det for varmt nei.

Helt enig. Det er deilig med varme om dagen, sol og skyfri himmel - Topp!
Er bare det at jeg ikke liker å bo i en kaserolle på 60 grader. :P
Tok meg en kald dusj før jeg la meg og ble like varm og klam igjen allerede under tørkinga! :P

så spennende imorgen da!!!!
(litt misunnelig jeg vil også bli overrasket! )
Ingen aning på hva som er på ferde?

Alle har lov til å klage om det er varmt, kaldt eller hva som helst!
Legg deg i frysa om det blir for gale for deg :p

Får ikke plass i fryseren for den er jo full av is ;)
Hehe.
Ingen aning egentlig. Småfly? :p Nei, jeg vet ikke! Jeg skal gå normalt kledd i komfortable klær men ingen slagstøvler.

Får ikke plass i fryseren for den er jo full av is ;)
Hehe.
Ingen aning egentlig. Småfly? :p Nei, jeg vet ikke! Jeg skal gå normalt kledd i komfortable klær men ingen slagstøvler.
Det blir sikkert kjempekjekt!
Men vi forventer oppdatering etterpå ;)
Blir jo ikke noe kos her i gården, så må jo glede meg sammen med deg :-P

Jeg skal i hvert fall ikke klage på på varmen, her snør det! :eek:
Men sånn er det, har man valgt å bo i Nord-Norge, så får man vel bare ta til takke med slikt vær til langt uti mai...

Uff, og så snø da?!? Ja, er vel kanskje bare å forvente i nord....

I dag har jeg vært hos jordmor. 32+2. Gutten min har snudd seg med hodet ned nå. Glad for det, ham har ellers sittet fram til nå ;-) Ellers fikk jeg vite at ABC praktiserer sein avnavling, som det jo er litt ulik praksis på rundt omkring. Fikk også betrygget meg på at det er normale ting som skjer i kroppen som gir div stikking og vondter, noe jeg også trodde. Og lillegutten, eller magen da, har vokst helt fint siden sist :-)

Jeg fikk bind foran øynene å ble kjørt av sted på tur. Vi skulle ikke så langt og jeg mistenkte sterkt at vi var utenfor hos ei venninne av meg når vi stoppa. Jaggu hadde jeg rett. ;)
Når jeg tok av meg bindet inne sto de der på rekke og rad, venninner av meg.
De hadde smelt sammen babyshower for meg! :D

Ble helt rørt jeg, hadde aldri sett den komme eller gjettet på det!
Det synes jeg var skikkelig koselig! Var en kjempe fin kake der med babygutt som pynt og til og med en ekte bleiekake! :D

Var kjempe koselig. :)

Må jo legge til at jeg fikk gavekort på 2 x massasjetimer + akupunktur av min kjære :D
Herlig!
Hhihihi...hadde en liten anelse på en babyshower...
Så SINNSYKT gøy for deg! Ble vel en del hormon-tårer da?
Fikk du masse fint? Du får ta bilde og legge ut om du vil.
Så kjekke venninner du har - og for en mann du har som virkelig er med på leken!

For en fin dag på deg :)

Hhihihi...hadde en liten anelse på en babyshower...
Så SINNSYKT gøy for deg! Ble vel en del hormon-tårer da?
Fikk du masse fint? Du får ta bilde og legge ut om du vil.
Så kjekke venninner du har - og for en mann du har som virkelig er med på leken!

For en fin dag på deg :)

Nei, vet du overraskende nok klarte jeg å holde tilbake tårene :P
Ble rett og slett så satt ut tror jeg. Når jeg så alle gavene og alt sammen tok jeg nok ikke innover at det var til meg før en god stund etterpå. Det var skikkelig overraskende og så koselig! :D
Skal legge ut bilde :D

Jeg har så innmari lyst på kake! Mmmm, kake, kake, kake. Vil ha kake!

"Heldigvis" er vi fri for egg, så jeg kan ikke lage kake. Mannen sa at det bare var å gå opp på butikken og kjøpe, men jeg nekter å gi etter for slike teite gravidlyster. Jeg nekter! Skal ikke! Burde virkelig ikke... Nei, vær sterk, stå imot...

:smiley-angelic008

Jeg har så innmari lyst på kake! Mmmm, kake, kake, kake. Vil ha kake!

"Heldigvis" er vi fri for egg, så jeg kan ikke lage kake. Mannen sa at det bare var å gå opp på butikken og kjøpe, men jeg nekter å gi etter for slike teite gravidlyster. Jeg nekter! Skal ikke! Burde virkelig ikke... Nei, vær sterk, stå imot...

:smiley-angelic008
du vet det er mange ting man kan bake uten egg...?
hihihihi....

Skulle akkurat til å skrive her selv.
Ville bare fortelle at nå sitter jeg og drikker brus og spiser sjokolade (milka med hasselnøtt biter).
Har lagd meg middag idag også - pizza! (rettere sagt, jeg har laga fyllet, men kjøpte ferdig pizabunn for det var å kreve for mye av meg syns jeg :-P )

Hvorfor all denne spisinga av godteri? Og det faktum at jeg spiser middag istedet for tørt brød?

Jo, for i dag bestod jeg nok en eksamen. Så bare denne uka så har jeg hatt 5 eksamener (1 stor, 1 middels, 3 små).
Da syns jeg at jeg har lov å feire litt! (+ har gått litt ned i vekt, så må bygge opp lagrene til neste uke ;) )

:wav:wav:wav

hihihihi....

Ville bare fortelle at nå sitter jeg og drikker brus og spiser sjokolade (milka med hasselnøtt biter).
Har lagd meg middag idag også - pizza! (rettere sagt, jeg har laga fyllet, men kjøpte ferdig pizabunn for det var å kreve for mye av meg syns jeg :-P )

Hvorfor all denne spisinga av godteri? Og det faktum at jeg spiser middag istedet for tørt brød?

Jo, for i dag bestod jeg nok en eksamen. Så bare denne uka så har jeg hatt 5 eksamener (1 stor, 1 middels, 3 små).
Da syns jeg at jeg har lov å feire litt! (+ har gått litt ned i vekt, så må bygge opp lagrene til neste uke ;) )

Så flink du er :)
Gratulerer med nok en eksamen bestått :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hihihihi....

Gratulerer med vel overstått eksamener!

hihihihi....

Har lagd meg middag idag også - pizza! (rettere sagt, jeg har laga fyllet, men kjøpte ferdig pizabunn for det var å kreve for mye av meg syns jeg :p )

GRATULERER MED VEL BESTÅTT EKSAMEN!!! :D
Flinke er du! :_rr :wav :_rr

Jeg er offisielt hekta på gavicson. Fy f... Spiste opp alle jeg hadde i går og trodde jeg skulle utføre hjemmekirurgi og amputere halsen min i natt. Fyyy..
Andre som sliter?
Det kommer uansett hva jeg spiser og drikker... :sad010

GRATULERER MED VEL BESTÅTT EKSAMEN!!! :D
Flinke er du! :_rr :wav :_rr

Jeg er offisielt hekta på gavicson. Fy f... Spiste opp alle jeg hadde i går og trodde jeg skulle utføre hjemmekirurgi og amputere halsen min i natt. Fyyy..
Andre som sliter?
Det kommer uansett hva jeg spiser og drikker... :sad010
takk alle sammen! :D

Når det kommer til de sure oppstøtene som til slutt etser vekk halsen din.... Jeg har ingen tips å komme med...
sett både love hearts, mandler, gulrot, etc ska hjelpe, men har personlig bare gitt opp.
Lært meg å unngå visse matvarer (som f.eks sjokolade - men kunne ikke unnvære det idag, så blir en festlig kveld...).
jeg har noen vann-is i frysa som er gode å sutte på når det er på sitt verste...
ellers så har jeg en kopp ved siden av som jeg kan spytte oppi (vet det er ekkelt, men er tiltak å måtte løpe på do hver eneste gang...)

takk alle sammen! :D

Når det kommer til de sure oppstøtene som til slutt etser vekk halsen din.... Jeg har ingen tips å komme med...
sett både love hearts, mandler, gulrot, etc ska hjelpe, men har personlig bare gitt opp.
Lært meg å unngå visse matvarer (som f.eks sjokolade - men kunne ikke unnvære det idag, så blir en festlig kveld...).
jeg har noen vann-is i frysa som er gode å sutte på når det er på sitt verste...
ellers så har jeg en kopp ved siden av som jeg kan spytte oppi (vet det er ekkelt, men er tiltak å måtte løpe på do hver eneste gang...)

Nei, jeg tror jeg har vært gjennom de fleste tips.
Melk og andre ting som skal kunne nøytralisere, funker ikke på meg. Desverre...
4 gavicson før senga, når jeg er stuptrøtt. Da er jeg best sikret litt søvn frem til første doturen. :P

Glemmer ikke forrige svangerskap jeg - var et ganske godt stykke på vei og hadde en venninne med termin ca en uke før meg. Vi gravide og godtelystne tok oss en aldri så liten Sverigetur og handlet smågodt til den store gullmedaljen!
Kan tro vi lå å hadde gulpekonkonkurranse stort sett hele den natten! :p
Lett å gomle i hetens øyeblikk men det straffer seg. Huff...

Hveteboller er noe av det verste jeg kan spise nå, enda så glemmer jeg meg av og til og hiver nedpå både 1 og 2.
Lærer aldri... ;)
Lykke til med sjokoladeoppstøt! ;)

:( Idag får jeg ikke logga inn med appen. Andre som har det problemet? så utrolig frustrerende!
Er jo tross alt det eneste som holder meg gående en dag på bibilioteket... blæh...

Gjelder dette bare meg? for går ikke å endre passord heller - har låst seg helt fullstendig!

:( Idag får jeg ikke logga inn med appen. Andre som har det problemet? så utrolig frustrerende!
Er jo tross alt det eneste som holder meg gående en dag på bibilioteket... blæh...

Gjelder dette bare meg? for går ikke å endre passord heller - har låst seg helt fullstendig!

Hadde samme problem i natt (søvnløs natt, ville gjerne inn på BV), men nå kom jeg inn, så prøv igjen :-) Det var en oppdatering på appen i går kveld, så det er kanskje noe kluss etter det?

Back
Topp